Fitness Seller

Welke vershoudbakjes gebruiken jullie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DennieOK

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
20 okt 2018
Berichten
303
Waardering
130
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Zie titel.

Ik heb er al meerdere gehad, de eerste lekte waardoor mijn hele tas met papieren een grote zooi is geworden. De tweede was blijkbaar te slap en is kapot gegaan.

Ik zoek dus stevige, lekvrije vershoud bakjes die ik 's ochtends in de magnetron kan doen, in mijn tas kan douwen en rond een uurtje of 11 opeten. Dat het dan lauw is is niet zo'n punt. Beter dan bevroren

Ik kwam er al een paar tegen op internet maar die zijn al snel 20 euro per stuk. Dat vind ik een beetje overdreven.. Vraag me af waar jullie de bakjes hebben gekocht en voor welke prijs.
 
Heb van de Hema met zo'n kliksluiting. Goed stevig en bevallen prima. Ook in verschillende maten te krijgen, en niet gek duur!

https://www.hema.be/nl/winkel/koken...sdozen/clipdoosje-(80802054)?variant=80802054

clipdoosje-80802054-pdpmain_twox.jpg
 

De magnetron bakjes had ik al eens eerder gezien. Maar zien er uit als de bakjes van de chinees. Ben bang dat die zo breken als ik dit in mijn tas doe met spullen. Of verkijk ik me erop? Er staat inderdaad bij dat je het eventueel kan hergebruiken maar als het al kapot is voor hergebruik heb ik er niet veel aan. Enig ervaring met deze bakjes in het verleden?

De bakjes van de Ikea zien er ook niet verkeerd uit. Het liefst heb ik de bakjes niet te hoog. Aangezien de tas al aardig vol zit. Dan heb ik het liever zo plat mogelijk om in mijn tas te schuiven.
 
Ik gebruik de bakjes van MM idd, tot op heden perfect , uiteraard moet je ze niet in een tas "gooien " en mee gaan hardlopen.
Ik vervoer ze in een losse tas en zet ze op mijn werk in de koelkast
 
Ik heb van de action. Zelfde soort als die van Japio
 
1B39778B-BBB9-4517-BD27-EDFDF45653D8.jpeg


Deze bakjes van Ikea. Zijn ook in verchillende maten te krijgen.
 
Nice, ik moet toch nog langs de AH. Hopelijk zijn ze ook in de winkel te verkrijgen.
Ha! Heb deze toevallig vorig weekend net zelf gekocht in een ah winkel (de 1liter variant, maar de 2liter variant stond er ook gewoon naast). Zal dus wellicht geen probleem zijn om ze ook bij jou in de winkel te kopen.
 
Ha! Heb deze toevallig vorig weekend net zelf gekocht in een ah winkel (de 1liter variant, maar de 2liter variant stond er ook gewoon naast). Zal dus wellicht geen probleem zijn om ze ook bij jou in de winkel te kopen.

Super! is het bakje lekvrij en stevig? Dat is eigenlijk het belangrijkste :)
 
Super! is het bakje lekvrij en stevig? Dat is eigenlijk het belangrijkste :)
Moet eerlijk bekennen dat het bij mij nog in de verpakking zit ;) Heb deze letterlijk nog maar enkele dagen terug gekocht (en ik had eigenlijk nog genoeg bakjes thuis, maar wat extra op overschot hebben kan nooit kwaad). Maar gezien wovano deze al jaren gebruikt, veronderstel ik dat de kwaliteit gegarandeerd is
 
Moet eerlijk bekennen dat het bij mij nog in de verpakking zit ;) Heb deze letterlijk nog maar enkele dagen terug gekocht (en ik had eigenlijk nog genoeg bakjes thuis, maar wat extra op overschot hebben kan nooit kwaad). Maar gezien wovano deze al jaren gebruikt, veronderstel ik dat de kwaliteit gegarandeerd is
Bedankt voor de informatie. Ik ga vanmiddag wel even kijken en wellicht kan ik het al wel zien! Ik had bakjes van de AH maar daar lekte alles zo doorheen helaas. Dus een goede afsluiting is een vereiste. Wellicht als je droge kip ofzo is het niet zo erg. Maar bij verse groente en rijst gaat het mis
 
Bedankt voor de informatie. Ik ga vanmiddag wel even kijken en wellicht kan ik het al wel zien! Ik had bakjes van de AH maar daar lekte alles zo doorheen helaas. Dus een goede afsluiting is een vereiste. Wellicht als je droge kip ofzo is het niet zo erg. Maar bij verse groente en rijst gaat het mis
Dan heb je wellicht die vriesbakjes met groene deksel. Zijn inderdaad niet waterdicht.
 
Back
Naar boven