MuscleMeat

Riem in de USA bestellen

Bezoekers in dit topic

Rik76

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
7 okt 2014
Berichten
4.598
Waardering
3.013
Heeft er "recent" iemand een powerlifting riem in the Verenigde Staten besteld?
Hoe viel dat mee qua verzendkosten?
Lang moeten wachten?

Ik was eens een beetje aan het zoeken naar leuke belts en kwam bij Best Belts en Titan uit voor leuke IPF approved exemplaren, die nog een beetje betaalbaar zijn. (single prong, 13mm dik, 10cm breed)
Ik weet dat Titan ook in NL zit maar die hebben niet zoveel keuze en die Amerikaanse site laat toch wel erg leuke opties zien.
Best Belts is in Europa niet te krijgen denk ik.
 
Is Strengthshop geen optie voor een IPF approved riem? Stukken goedkoper en geleverd vanuit de EU. Zij bieden inmiddels al een flinke keuze aan riemen aan (diktes, sluitingen, kleuren).

Succes!
 
Is Strengthshop geen optie voor een IPF approved riem? Stukken goedkoper en geleverd vanuit de EU. Zij bieden inmiddels al een flinke keuze aan riemen aan (diktes, sluitingen, kleuren).

Succes!
Ik heb een StrengthShop riem. ;)
Ben niet zo tevreden over hen. De riem is zowat het enige product dat ik er ooit gekocht heb dat niet echt tegenvalt.
Ik vind hun logo ook lelijk en zou dat liever niet meer op mijn riem hebben staan.:D

Ik dacht eerder aan iets in deze aard: https://titansupport.com/product/brahma-exotic-embossed-leather-print-prong-belt/
Of iets minder opvallend: http://www.bestbelts.net/Powerlifting-Belts/Prime-Cut.aspx

Iets van die aard.
Jullie ATX belt is ook wel mooi, maar niet IPF approved. Op zich waarschijnlijk geen probleem voor de wedstrijden die ik ooit zal doen. Maar ik loop het risico liever niet. :o
 
Ik heb een tijd geleden gekeken om een riem via amazon uit Amerika te halen en met taxen en verzendingskosten was de prijs het dubbele.
Als je een IPF aproved riem wilt kun je ook voor metal, sbd of wahlander gaan, zijn zijn ipf approved en europees.
Inzer is ook in die prijsklasse te vinden in europa
 
Wahlander is idd ook een interessante. Vooral vanwege de quick release buckle.
Ik ben niet zo'n fan meer van suede. Zou liever een gladde afwerking hebben. Dus Metal en Inzer vallen dan jammer genoeg uit de boot.

Ik ben ondertussen ook in gesprek met Titan NL. Dat zou nog wel eens een goeie uitkomst kunnen bieden.
 
Edit: niks boeiends
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek een powerlifting riem: 10cm breed (over de hele lengte), 13mm dik, single prong. ;)
 
Ik zoek een powerlifting riem: 10cm breed (over de hele lengte), 13mm dik, single prong. ;)
Oh oke, ben niet zo bekend hiermee:p

Mark Bell Slingshot al bekeken?
 
Oh oke, ben niet zo bekend hiermee:p

Mark Bell Slingshot al bekeken?
Ja. Die ziet er goed uit, maar is technisch blijkbaar niet zo geweldig.
Ben momenteel vooral naar Titan, SBD (ouch die prijs!!!) en Inzer aan het kijken. Die moet je niet perse zelf importeren naar Europa, in tegenstelling tot Best Belts.
Titan staat momenteel redelijk ver aan kop in mijn short-list. ;) (ook al omdat ik andere spulletjes van Titan zou willen)
 
Back
Naar boven