XXL Nutrition

Musclehead320 Steroids "How To" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SBroncker

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
20 aug 2018
Berichten
438
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Uit nieuwsgierigheid dit 'boek' gekocht van hem, beetje teleurstellend voor €50,- (had ik wel kunnen weten maar goed, was benieuwd wat hij nou schreef). Als iemand zin heeft in leesvoer, zie in bijlage:D
 

Bijlagen

  • Steroids How To Finished Copy.pdf
    8,5 MB · Weergaven: 1.094
Tof dat je het boek hier als download aanbiedt! Ik heb het even doorgenomen en het is idd teleurstellend, zeker voor 50 euro.
 
Tof dat je het boek hier als download aanbiedt! Ik heb het even doorgenomen en het is idd teleurstellend, zeker voor 50 euro.
Graag gedaan! Dacht waag het erop maar staat echt niks nieuws in. Deel het dan liever hier voor niks i.p.v. dat een dbb lid er €50 nutteloze euro's voor betaald.

Achja, het is vermakelijk om te lezen en de toon waarop hij schrijft vind ik wel grappig:D
 
Wat een geld zeg voor deze onzin.
Wel bedankt voor het delen:)
 
En dan vraag ik me toch af waarom mijn boeken als te duur worden beschouwd.
Helemaal mee eens, denk de bekrompenheid van veel mensen?

Ik hoop dat mijn nieuwsgierigheid andere weerhoud om €50,- uit te geven aan dit flutwerk.
 
Uit nieuwsgierigheid dit 'boek' gekocht van hem, beetje teleurstellend voor €50,- (had ik wel kunnen weten maar goed, was benieuwd wat hij nou schreef). Als iemand zin heeft in leesvoer, zie in bijlage:D
Wow, wat een troep voor 50 euro!
De spelfouten zouden BB_ tot waanzin drijven.
 
Wow, wat een troep voor 50 euro!
De spelfouten zouden BB_ tot waanzin drijven.
Haha bizar hé. In ieder geval hoeft niemand meer op dbb hier zijn geld aan uit te geven. Mijn €50,- zal hem goed van pas komen in de gevangenis:emo:
 
Is dit niet die clown die bij Bostin Loydd hoort?
 
de beste jongen handelde roids via insta , vertelde in een interview dat hij miljoenen ipv honderduizenden dollars had verdiend met zijn bunk gear ( slim om te vertellen als je in een strafzaak zit)......vertrouwens- waardig persoon ^^ wel leuk dat je het deelt
 
de beste jongen handelde roids via insta , vertelde in een interview dat hij miljoenen ipv honderduizenden dollars had verdiend met zijn bunk gear ( slim om te vertellen als je in een strafzaak zit)......vertrouwens- waardig persoon ^^ wel leuk dat je het deelt
Hahaha dat klopt hoor, maakte me alleen maar nog nieuwsgieriger naar wat hij nou schreef.

Moet altijd zo lachen om die reacties die hij krijgt van mensen die zijn 'boek' ook gekocht hebben. 'Top boek man super veel aan gehad' en 'door jouw boek weet ik hoe ik eindelijk goed moet kuren'. :emo::emo::emo:
 
Ben wel benieuwd om zijn over dosed cycle te proberen maar dan minder hoge dosissen

Thx voor het boek
 
Dit is die kontenlikker van Bostin Lloyd... Dat had je al moeten weerhouden van het kopen:p
 
Het is vrijwel enkel "doe dit, trust me, I made the mistake"-style onderbouwing.
 
een boek met 19 pagina's? inderdaad zonde van het geld.
Goed dat je het hier gratis deelt.
 
Back
Naar boven