Fitness Seller

Vraag over realistisch fysiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bert van Dijk

Cool Novice
Lid geworden
8 okt 2018
Berichten
108
Waardering
88
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
20%
Hallo, ik had onlangs een vraag gesteld betreft aanleg voor bodybuilding. Nu is duidelijk dat er maar weinig echt aanleg hebben voor echt ziekelijk fysiek.

Nu is mijn doelstelling voornamelijk echt groot te worden en niet zozeer een sixpack etc. Ben er nu een aantal maandjes mee bezig en het bevalt me echt super deze nieuwe lifestyle. Alleen de realistische verwachtingen dat ik over 2 jaar zou kunnen bereiken bijvoorbeeld is lastig te vinden. Veel mensen hier gaan er voor om echt heel droog te worden wat ook super gaaf is.

Maar wat ik voor doel voor ogen heb is om echt een beer te worden. Een beetje vet vindt ik (zo denk ik er nu over) dan ook niet erg.

Het fysiek dat hij hier heeft vindt ik bijvoorbeeld juist super gaaf. (ik weet dat sommige hier anders over denken..). Is dit realistisch om 2 jaar te bereiken met goed clean eten en continue bulken? Zal het graag horen. Wellicht dat er hier mensen zijn met foto's van hunzelf na 2 jaar bulken of iets dergelijks.
 
Kan jammer genoeg het filmpje niet bekijken.

Maar 2j naturel trainen zal geen sepctaculaire fysiek opleveren.
 
Kan jammer genoeg het filmpje niet bekijken.

Maar 2j naturel trainen zal geen sepctaculaire fysiek opleveren.
De foto die je ziet is al voldoende.
Wat hij zegt, dat hij 20% bodyfat heeft. Als ik het zo zie vindt ik het er goed uitzien.. Maar dat is mijn mening.
 
De foto die je ziet is al voldoende.
Wat hij zegt, dat hij 20% bodyfat heeft. Als ik het zo zie vindt ik het er goed uitzien.. Maar dat is mijn mening.

Ik kan alleen maar voort gaan op zn text. Ik lees echt groot worden en een beer worden. op 2j tijd kan je jezelf vetmesten ja.
 
Ik kan alleen maar voort gaan op zn text. Ik lees echt groot worden en een beer worden. op 2j tijd kan je jezelf vetmesten ja.
Verhouding moet goed zijn. Een grote pens kan iedereen krijgen in 2 jaar inderdaad. Grote armen borst etc niet. Maar miss moet je even het filmpje zien zodat je weet welk fysiek ik bedoel.
 
Verhouding moet goed zijn. Een grote pens kan iedereen krijgen in 2 jaar inderdaad. Grote armen borst etc niet. Maar miss moet je even het filmpje zien zodat je weet welk fysiek ik bedoel.
Als je Nick als voorbeeld neemt moet je je verwachtingen bijstellen. In tegenstelling tot die paar maandjes van jou doet Nick al jaren lang (en veel meer dan 2+) aan bodybuilding (tevens competitief powerliften, (naturel) bodybuildingshow). Dus zo gek is het niet dat je niet zomaar daar op gaat lijken hé. Hij had al een flink fundament en vanuit daar is hij flink gaan bulken in het filmpje dat je post. Hij had al veel spieren voordat hij ging bulken, jij begint met bulken en spier bouwen tegelijk.

Hou het eerst eens een jaar consequent vol wat je nu doet, kun je vanaf daar verder kijken wat het met je lichaam doet. En Nick is absoluut geen genetic freak dus maak je niet zo druk.
 
Als je Nick als voorbeeld neemt moet je je verwachtingen bijstellen. In tegenstelling tot die paar maandjes van jou doet Nick al jaren lang (en veel meer dan 2+) aan bodybuilding (tevens competitief powerliften, (naturel) bodybuildingshow). Dus zo gek is het niet dat je niet zomaar daar op gaat lijken hé. Hij had al een flink fundament en vanuit daar is hij flink gaan bulken in het filmpje dat je post. Hij had al veel spieren voordat hij ging bulken, jij begint met bulken en spier bouwen tegelijk.

Hou het eerst eens een jaar consequent vol wat je nu doet, kun je vanaf daar verder kijken wat het met je lichaam doet. En Nick is absoluut geen genetic freak dus maak je niet zo druk.

Is ook waar. Ik was gewoon benieuwd hoeveel groter ik zou kunnen worden in 2 jaar tijd, met een beetje vet dus ook 18-20% vet percentage. Kan een goede motivatie zijn. Maar als ik google naar "Results 2 years of bulking" dan vindt ik eigenlijk niks. Kan ook zijn omdat de meeste gewoon ripped willen zijn.. Wat ook begrijpelijk is.

Maar het fysiek wat Nick daar heeft is voor mij ideaal om eerlijk te zijn.
 
Maar aangezien je het niet erg om wat vet te worden zou ik je focussen op powerlifting/strongman en lekker lang gaan door bulken. Maar dan wel tussendoor eens 4-6 weken cutten om niet op 30% vp te eindigen.
 
Maar aangezien je het niet erg om wat vet te worden zou ik je focussen op powerlifting/strongman en lekker lang gaan door bulken. Maar dan wel tussendoor eens 4-6 weken cutten om niet op 30% vp te eindigen.

ik train hypertrophy gericht. Echt powerlifting/strongman is niet mijn ding. Ik zal inderdaad tussendoor eens moeten cutten.. Ik zal zien hoe het avontuur verloopt.
Heb wel begeleiding om mijn doelen te behalen. Dus mocht ik echt te vet worden. Dan inderdaad voor een paar maand cutten.
Echter ben ik gewoon benieuwd wat ik zou kunnen verwachten in een bepaalde periode. Ik neem als voorbeeld 2 jaar. Om nu bijvoorbeeld 10 jaar vooruit te kijken is ook zo wat.
 
ik train hypertrophy gericht. Echt powerlifting/strongman is niet mijn ding. Ik zal inderdaad tussendoor eens moeten cutten.. Ik zal zien hoe het avontuur verloopt.
Heb wel begeleiding om mijn doelen te behalen. Dus mocht ik echt te vet worden. Dan inderdaad voor een paar maand cutten.
Echter ben ik gewoon benieuwd wat ik zou kunnen verwachten in een bepaalde periode. Ik neem als voorbeeld 2 jaar. Om nu bijvoorbeeld 10 jaar vooruit te kijken is ook zo wat.

Is onmogelijk te bepalen. Na 2j trainen zal je het wel zien dan.
 
Is ook waar. Ik was gewoon benieuwd hoeveel groter ik zou kunnen worden in 2 jaar tijd, met een beetje vet dus ook 18-20% vet percentage. Kan een goede motivatie zijn. Maar als ik google naar "Results 2 years of bulking" dan vindt ik eigenlijk niks. Kan ook zijn omdat de meeste gewoon ripped willen zijn.. Wat ook begrijpelijk is.

Maar het fysiek wat Nick daar heeft is voor mij ideaal om eerlijk te zijn.
Mocht je wat vinden via Google wil dit niet altijd wat zeggen omdat elk lichaam anders is. Je weet gewoon niet hoe je lichaam gaat reageren, begin eraan en nogmaals bekijk het met de tijd.

Als ik ga Googlen naar '1 year bodybuilding transformation' kom ik ook de geweldigste dingen tegen maar vaak niet haalbaar.
 
Je haalt in principe weinig (spier)winst na 2 jaar naturel trainen.
 
Je haalt in principe weinig (spier)winst na 2 jaar naturel trainen.
Ik zal zien dan maar hoe ver ik kom. Ale spierwinst met een beetje vet. Hopelijk kan ik dan redelijk buff zijn na 2 jaar.
Als ik uiteraard goed getraind gegeten heb.. Will see
 
Ik zal zien dan maar hoe ver ik kom. Ale spierwinst met een beetje vet. Hopelijk kan ik dan redelijk buff zijn na 2 jaar.
Als ik uiteraard goed getraind gegeten heb.. Will see

Weet niet wat je onder redelijk buff ziet, maar wat ik daaronder zie is niet haalbaar in 2 jaar.
 
Ik zal zien dan maar hoe ver ik kom. Ale spierwinst met een beetje vet. Hopelijk kan ik dan redelijk buff zijn na 2 jaar.
Als ik uiteraard goed getraind gegeten heb.. Will see

Zou meer denken in termijnen van 4-5 jaar. Ik deed precies hetzelfde als jij toen ik net begonnen was, resultaat: 102kg 30%
 
Weet niet wat je onder redelijk buff ziet, maar wat ik daaronder zie is niet haalbaar in 2 jaar.
Hoe Nick was na zijn bulk, een iets kleinere versie daar dan van. Zou ik al heel gelukkig mee zijn.
Het topic is er eigenlijk ook om te vragen wat realistisch is. Maar het fysiek van Nick sowieso al niet dus na 2 jaar in elk geval.
 
Hoe Nick was na zijn bulk, een iets kleinere versie daar dan van. Zou ik al heel gelukkig mee zijn.
Het topic is er eigenlijk ook om te vragen wat realistisch is. Maar het fysiek van Nick sowieso al niet dus na 2 jaar in elk geval.

Voor hij 2j begon te bulken trainde hij al 4 of 5j als ik het goed gehoord had.
 
Ik zal zien dan maar hoe ver ik kom. Ale spierwinst met een beetje vet. Hopelijk kan ik dan redelijk buff zijn na 2 jaar.
Als ik uiteraard goed getraind gegeten heb.. Will see

Als je goed veel eet traint en genoeg rust. En je vind een beetje vet niet erg 20 a25% kun je makkelijk 10 kilo de eerste trainings jaren aankomen met een groot deel vvm uiteraard is dit tot een bepaalde hoogte. Want op een gegeven moment mag je blij zijn met 1 a 2 kilo per jaar

Ik ging van 50 naar 75 ook in 2 jaar naturel uiteraard met een hoger vp
 
Voor hij 2j begon te bulken trainde hij al 4 of 5j als ik het goed gehoord had.
Yes klopt. Ik volg Nick al jaren, die heeft naturel echt wel een aantal keer zijn maximale potentie gehaald
 
Back
Naar boven