XXL Nutrition

Eerste kuur Test e 500mg, weinig resultaat?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Redone

Novice
Lid geworden
11 okt 2018
Berichten
29
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Yeeps,

8 weken geleden begonnen met mijn eerste kuur,
Test e 500mg ( 1x per week )

In het begin arimidex er preventief naast laten lopen op 0.5mg eod, dit om gyno te vermeiden.
In week 4 tog last beginen krijgen van gyno, ( had hier al een topic over geopend )
Heb toen de arimidex laten vallen & 5 dagen nolvadex 40mg ed genomen, gyno verminderde & ben toen overgeschakeld op 20mg nolvadex per dag. Dit tot in week 7.

Zit nu in week 8 en merk weinig tot geen resultaat.

Ben begonnen met volgende stats:
1m81 - 83kg 10.5%

8 weken verder sta ik op 84.5kg
En enig verschil die ik voel is wat verhoogd libido, gyno :P en krachttoename, maar is miniem.

1.5kg gewonnen op 8 weken tijd voor een eerste kuur lijkt me tog weinig ?

Voeding staat op punt, training ook.
Heb mijn gear al in real/fake topic gegooid en word aangezien als real.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn ?
Ik ging deze kuur normaal 12 weken volhouden. Maar aan het overwegen op te stoppen, aangezien de progressie er niet is.
 
Voeding stond op 3200 kcal voor de kuur, waar ik perfect op groeide naar 83kg, daarna bij starten van de kuur kcal op 3600 geplaatst.
 
Niet aankomen is te weinig vreten, of je nou wel of niet kuurt.
 
Te weinig vreten ? Mijn onderhoud staat op 3000kcal, eet er 600 plus.. Dus denk wel dat mijn voeding in orde is voor iemand van 1m81 op 84.5kg ?
Zou ik tog maar vreemd vinden dat ik voor mijn kuur perfect groei op 3200 kcal , ik de kcal op krik & niet groei.. of tog weinig.
 
Laten we het kuren heel even aan de kant schuiven.

Je komt ongeveer 1 kg vet bij als je 9000 kcal surplus eet. Wanneer je voldoende eet, laten we zeggen 500 kcal surplus, dan moet je na 18 dagen ongeveer 1 kg bijkomen. Wanneer je dus niet aankomt na 8 weken, eet je veel te weinig.

Als je al 8 weken voldoende zou eten (500 kcal extra per dag) dan zou je ondertussen al meer dan 3 kg vet moeten aangekomen zijn.

Nu terug naar het kuren: AAS zorgen ervoor dat de gewichtstoename vooral uit spiermassa bestaat ipv vetmassa. Bovendien zal je tijdens een kuur 1-2 kg vocht vasthouden.

Conclusie: je eet te weinig en de 1,5 kg gewichtstoename die je hebt gemerkt, bestaan uit vochtgains door de AAS.
 
Laatst bewerkt:
Dan blijf ik het tog vreemd vinden dat ik perfect groeide op 3200kcal, van 80.5 naar 83 in 2 weken half, en nu op 3600kcal geen progressie maak. Zal vanaf maandag eens beginnen op 3800-4000 kcal en zien wat het heeft.
 
Ik vind het vooral vreemd dat het je pas na acht weken opvalt dat je geen fuck gegaind hebt.

AAS Verhoogt je metabolisme ook. Meeeeeer eten!
 
Tvalt me niet pas op na 8 weken, ik stel nu pas gewoon de vraag. Tis nu ook niet dat het me vandaag plots te binnen is geschoten. Alvast mijn excuuses voor mijn “achterlijk” topic.
 
Tvalt me niet pas op na 8 weken, ik stel nu pas gewoon de vraag. Tis nu ook niet dat het me vandaag plots te binnen is geschoten. Alvast mijn excuuses voor mijn “achterlijk” topic.
Nouja je hebt nog vier weken man. Direct starten op 4000 kcal. Als je gedurende de week geen beweging ziet in je gewicht dan nogmaals verhogen.

Het is geen achterlijk topic, maar het is wel enorm zonde om zolang te wachten met dieet verbeteren.
 
Misschien is je gear fake of ondergedosseerd. Als je je bloed laat prikken weet je of het door de gear komt of door te weinig eten.
 
Gear of geen gear, als ik een paar weken stagneer dan gaan de kcals gelijk met 200 omhoog.
 
Na een paar weken was het toch al duidelijk dat je gewicht stagneerde ? Veel sneller kcals omhoog als je stagneert.
 
Track je ook je kcal? Of vermoed je gewoon dat je +-3600kcal binnen krijgt?
 
Kcal track ik, alles word netjes afgewogen.

Morgen start ik op 4000 kcal en eens zien wat het heeft.
Ik weeg 79 kilo en ben 1.80m en mijn onderhoud ligt op 3226. Ik zou eens naar je onderhoud kijken. (stats in mijn bio kloppen niet)
 
Als iemand een topic opent waarin hij aangeeft dat hij geen resultaat boekt tijdens een kuur, waarom begint er nu nooit iemand over de training?

TS, weet je heel zeker dat je niet als een bitch traint?
 
Misschien bij volgende kuur op de weegschaal staan elke week en indien geen progressie je voeding omhoog. Misschien ook handig om je trainingsschema te delen zodat we kunnen kijken of het daar niet aanligt..
 
hoeveel keer per week train je ? post je training schema eens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven