MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
27 okt 2018
Berichten
5
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
77kg
Hoi !
Ik ben een meisje dat al 3 jaar aan boksen doet, ik vind het super leuk om te doen en wil er ook zeker wel mee doorgaan.
Ik ben wel wat lui, en aangezien ik met de metro moet reizen (als ik bij mijn moeder ben) of 20 minuten moet fietsen (als ik bij mijn vader ben) krijg ik het nooit voor mekaar om vaker dan 1x per week naar de training te gaan. (soms ga ik ook gewoon een week niet )

Verder let ik ook niet echt op mijn eten, wat ik wel moet gaan doen, en ben ik bezig met mijn scooterrijbewijs, zodat ik snel overal heen kan. Aangezien ik dan met de scooter naar trainingen kan, zal ik daar vaker heen gaan (denk ik, hoop ik)

Waar ik nu dus mee zit is, ik ga het maar gewoon hierop gooien.. Ik wil sterkere, mooie, gespierde benen, een kont (!!) en een platte buik, want dat heb ik niet.. Ik heb echt zon vetbuikje, die ik heel graag weg wil hebben.
Mijn grote vraag is nu : moet ik op mijn eten gaan letten en gewoon doorgaan met boksen en bereik ik zo het lichaam dat ik graag wil ?
Of moet ik overstappen naar de sportschool zodat ik me echt specifiek op elk lichaamsdeel kan richten, want ik wil heel graag het lichaam wat ik net beschreven heb, maar SUPER gespierde armen vind ik wat minder mooi, wat je zeker wel bij boksen krijgt..
Ik weet dus niet of ik door moet gaan met boksen, of naar een sportschool moet gaan.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen,
en anders, bedankt voor het lezen als je tot zover bent gekomen haha.
Groetjes
 
  • Like
Waarderingen: 040B
1. Maak een voedingsschema (vraag hier om hulp als je niet weet hoe).
2. Blijf lekker boksen, als je dat leuk vindt.
3. Ik zou toch kijken of je ook nog 1-2 dagen naar de gym kunt. Daar heb je ook bij het boksen profijt van.

Een sportschool zit tegenwoordig echt op bijna iedere straathoek. Dat kan het probleem niet zijn.
 
Dit is vast niet wat je wilt horen maar: als je al te lui bent om 20 minuten naar de sportschool te fietsen, gaat een scooter je zeker geen droomlichaam geven.

Ja ik geef je groot gelijk hoor haha ! Ik ben elke dag uit om 5 uur, ben niet normaal moe dus veel motivatie om te gaan heb ik dan niet meer (ik weet dat ik gewoon moet doorbijten) En nu begint het ook al snel ijskoud te worden, wat ook niet meehelpt.
Ik denk zelf juist, dat als ik een scooter zou hebben dat ik me niet meer laat tegen houden door het weer in iedergeval, en ik ben er sneller wat tijd bespaart..
 
Ja ik geef je groot gelijk hoor haha ! Ik ben elke dag uit om 5 uur, ben niet normaal moe dus veel motivatie om te gaan heb ik dan niet meer (ik weet dat ik gewoon moet doorbijten) En nu begint het ook al snel ijskoud te worden, wat ook niet meehelpt.
Ik denk zelf juist, dat als ik een scooter zou hebben dat ik me niet meer laat tegen houden door het weer in iedergeval, en ik ben er sneller wat tijd bespaart..


een mooi lichaam komt niet aan waaien je zal er iets voor moeten doen.

maar je geeft zelf al aan dat je daar niet de moeite in te stoppen omdat je elke dag 5 uur naast je bed staat :o stel duidelijke doelen voor je zelf anders anders blijf lekker boksen
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze bedoelt dat ze om 5 uur klaar is met school.

Ja ik geef je groot gelijk hoor haha ! Ik ben elke dag uit om 5 uur, ben niet normaal moe dus veel motivatie om te gaan heb ik dan niet meer (ik weet dat ik gewoon moet doorbijten) En nu begint het ook al snel ijskoud te worden, wat ook niet meehelpt.
Ik denk zelf juist, dat als ik een scooter zou hebben dat ik me niet meer laat tegen houden door het weer in iedergeval, en ik ben er sneller wat tijd bespaart..

Je weet dat veel mensen hier gewoon 40 uur per week werken, een gezin hebben en toch de tijd en energie vinden om te trainen?

Om je vraag te beantwoorden: ja, om jouw doel te bereiken moet je op je voeding letten en iets van krachttraining doen.
 
Je krijgt geen super gespierde armen door te boxen.
 
ja, een mooi lichaam is zeker haalbaar met trainen(boxen) en gezonde(correcte) voeding. Maar zorg wel dat je gezicht niet helemaal tot moes geslagen word.. want dat kan je niet trainen :rolleyes:
 
ja, een mooi lichaam is zeker haalbaar met trainen(boxen) en gezonde(correcte) voeding. Maar zorg wel dat je gezicht niet helemaal tot moes geslagen word.. want dat kan je niet trainen :rolleyes:

haha ja klopt, maar daar ben ik eigenlijk niet bang voor. Ik krijg wel vaak klappen op mijn hoofd en ik geef ze ook zeker terug :treuren:Maar ik krijg ze niet zo hard dat je je neus kan breken ofzo.
 
Laatst bewerkt:
een mooi lichaam komt niet aan waaien je zal er iets voor moeten doen.

maar je geeft zelf al aan dat je daar niet de moeite in te stoppen omdat je elke dag 5 uur naast je bed staat :o stel duidelijke doelen voor je zelf anders anders blijf lekker boksen

ja klopt zoals anoniem zegt, ik zit 4 dagen in de week van 8.15 tot 17.15 op school, 6 uur thuis dan. Ben dan wel weer 1 dag vrij
 
Ik denk dat ze bedoelt dat ze om 5 uur klaar is met school.



Je weet dat veel mensen hier gewoon 40 uur per week werken, een gezin hebben en toch de tijd en energie vinden om te trainen?

Om je vraag te beantwoorden: ja, om jouw doel te bereiken moet je op je voeding letten en iets van krachttraining doen.

oeps, moet eigenlijk helemaal niet zeuren idd..
 
Back
Naar boven