Fitness Seller

Shocking Pols blessure..

Bezoekers in dit topic

Luus2405

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
24 okt 2017
Berichten
1.922
Waardering
3.886
Lengte
1m82
Massa
72kg
Vetpercentage
24%
Hoi allemaal.

Niet erg actief hier de afgelopen tijd.
Na het breken van me hand gedacht dat ik wel weer zou kunnen sporten. Helaas andere gezondheidsklachten ontstaan. ( :mad: ).

Echter heb ik nu ook 2 a 3 weken ondragelijke pijn in mijn pols. ( Niet de kant van mijn gebroken hand ).

Hier een opsomming van de stekende pijn wanneer ik die het meest ervaar:

Leunen ( op buitenkant van de hand maar ook handpalm ). Dit is totaal niet mogelijk en ik verlies vrijwel meteen kracht en het voelt als een doordringende stekende pijn.

Tillen niet mogelijk.
Duwen niet mogelijk
Echter klinkt er ook een knakje als ik mijn arm gestrekt houd en mijn hand omhoog doe.
Wanneer ik mijn hand vastpakt en deze heen en weer beweeg voel ik iets kraken en weer diezelfde knak. Deze verdwijnt overigens ook niet. Niet hetzelfde als je bijvoorbeeld je vingers knakt.

Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Iets dergelijks heb in ook al jaren in mijn rechter pols, alleen het knakken/kraken niet. Ik denk dat ik er zo’n 4 keer per jaar een paar dagen last van heb.

Mij is ooit door mijn huisarts verteld dat het slijtage is en er daardoor een zenuw tijdelijk bekneld kan komen te zitten en het niet echt te verhelpen is.
 
Iets dergelijks heb in ook al jaren in mijn rechter pols, alleen het knakken/kraken niet. Ik denk dat ik er zo’n 4 keer per jaar een paar dagen last van heb.

Mij is ooit door mijn huisarts verteld dat het slijtage is en er daardoor een zenuw tijdelijk bekneld kan komen te zitten en het niet echt te verhelpen is.

Dat is dan mooi klote. Ook slijtage in mijn kaakgewricht en knie. Daarbij ook vaker bij de fysio geweest voor rechterschouder. Knakken, kraken en stekende pijn. Vroeger werd gezegd groeipijn ( ik ben 182cm ).






Zit je dan, met je 22 jarige goede gedrag.
 
Beetje voorbarige conclusie, vind je niet?
 
Beetje voorbarige conclusie, vind je niet?

Het is geen conclusie, dat laat ik wel aan dr fysio over. Gewoon benieuwd of er meer mensen dezelfde problemen hebben.
 
Misschien heb je je hand overbelast? Door er meer mee te doen ivm je gebroken hand.
 
Misschien heb je je hand overbelast? Door er meer mee te doen ivm je gebroken hand.

Zoiets dacht ik ook maar het werd alleen erger. Kan nu niet eens een glas drinken vast houden haha
 
Zit het nou in de hand of pols? Ik heb namelijk altijd last aan de pinkzijde van mijn pols na bepaalde oefeningen. Ben hiervoor al meerdere keren naar Fysio / huisarts geweest omdat ik dacht dat het een letsel aan het TFCC was, maar werd nooit door hun bevestigd.

Als het echt zo veel pijn doet gewoon naar de huisarts :p
 
Zit het nou in de hand of pols? Ik heb namelijk altijd last aan de pinkzijde van mijn pols na bepaalde oefeningen. Ben hiervoor al meerdere keren naar Fysio / huisarts geweest omdat ik dacht dat het een letsel aan het TFCC was, maar werd nooit door hun bevestigd.

Als het echt zo veel pijn doet gewoon naar de huisarts :p

Heb paar weken geleden mijn rechterhand gebroken. Maar het zit in mijn linker pols. Heb in me rechter pols ooit eens een Ganglion gehad en ben daar ook aan geopereerd.

Maar moet zeggen dat mijn pols steeds erger wordt. Pijn is nu constant. Echt een hele nare pijn en totaal geen kracht in die pols. Kan nu bijna niet meer bewegen en als een vinger of mijn duim ergens achter blijft hangen ga ik door de grond. Ochtends valt het mee maar in de loop van de dag wordt het erger en savonds is het eigenlijk gewoon ondragelijk. Kan er niet meer van slapen. Pijnstillers zijn geen optie dus dat schiet niet op. Fysio even een bericht gestuurd en hopen dat ik snel terecht kan.
 
Back
Naar boven