MuscleMeat

Laatste blast

Bezoekers in dit topic

Tijn24

Cool Novice
Lid geworden
10 nov 2016
Berichten
75
Waardering
3
Lengte
1m95
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Beste BB’ers

Ik ga over een aantal weken beginnen aan mijn laatste blast, en wil bij deze voor de eerste keer met korte esters gaan werken. Nu gaat mijn voorkeur uit naar testp/npp/mastp.

Mijn laatste blast bestond uit;
600mg test-e pw
400mg deca pw

Hier kreeg ik op een gegeven moment last van deca dick. Nu heb ik voorheen met mast bij deca gekuurd en was dit probleem aanzienlijk minder. Vandaar dat ik de mastp wil verwerken in mijn laatste blast.

Nu vroeg ik mezelf alleen af wat jullie zouden aanraden met hoeveelheden voor de eerste keer korte esters. Zat te denken aan 1ml van elk eod. Of eventueel de test op 600mgpw en de npp op 400mgpw en de masteron achterwege laten?

Alvast bedankt voor jullie input!
 
Om oestrogene sides te verminderen is masteron altijd een goed idee.

3ml eod wordt lekker... Hoeveel weken wil je die frequentie van prikken aanhouden?
 
Om oestrogene sides te verminderen is masteron altijd een goed idee.

3ml eod wordt lekker... Hoeveel weken wil je die frequentie van prikken aanhouden?

8 weken. Jaa dat is dus het enige minpunt. Zullen me quads niet heel erg blij mee zijn.
Wat zou jij aanraden?
 
8 weken. Jaa dat is dus het enige minpunt. Zullen me quads niet heel erg blij mee zijn.
Wat zou jij aanraden?

Waarom wil je per se korte esters? Ik zou gewoon lange esters nemen. De laatste weken haal je deca er uit en ga je nog even low dose test verder (weekje of 2-3) en dan volledig stoppen.

Twee weken na je laatste test e injectie nakuren.

Zet je trouwens HCG?
 
Waarom wil je per se korte esters? Ik zou gewoon lange esters nemen. De laatste weken haal je deca er uit en ga je nog even low dose test verder (weekje of 2-3) en dan volledig stoppen.

Twee weken na je laatste test e injectie nakuren.

Zet je trouwens HCG?

Omdat ik erg nieuwsgierig ben naar de werking van korte esters, en liever niet mijn laatste blast wil eindigen met deca.

Ja laat hcg de gehele kuur meelopen.
 
Omdat ik erg nieuwsgierig ben naar de werking van korte esters, en liever niet mijn laatste blast wil eindigen met deca.

Ja laat hcg de gehele kuur meelopen.

Korte esters zijn voor een recreant zinloos IMO maar ik begrijp je nieuwsgierigheid. Ik raad je dan aan om andere injectspots te nemen, want enkel quads gaat niet goedkomen...

Succes!
 
Korte esters zijn voor een recreant zinloos IMO maar ik begrijp je nieuwsgierigheid. Ik raad je dan aan om andere injectspots te nemen, want enkel quads gaat niet goedkomen...

Succes!

Misschien verschilt dat per persoon, jarenlang alleen maar in m'n quads geinjecteerd (1 tot meerdere malen per week)en afgezien van een enkele ontsteking nooit problemen gehad.
 
Misschien verschilt dat per persoon, jarenlang alleen maar in m'n quads geinjecteerd (1 tot meerdere malen per week)en afgezien van een enkele ontsteking nooit problemen gehad.

Ik prikte ook meestal in quads (1-2 x per week) maar eod gedurende 8 weken en 3ml per keer is niet aan te raden :D
 
Ik prikte ook meestal in quads (1-2 x per week) maar eod gedurende 8 weken en 3ml per keer is niet aan te raden :D

Deed ik ook, probeerde altijd net een andere spot te pakken dan de vorige keer.Gebruikte een watervaste stift om te markeren als referentiepunt.
Ging meestal goed.
 
Deed ik ook, probeerde altijd net een andere spot te pakken dan de vorige keer.Gebruikte een watervaste stift om te markeren als referentiepunt.
Ging meestal goed.

Haha, op de duur je volledige quad vol stippen :P Het is een manier om het te doen uiteraard. Vond je het zelf een meerwaarde hebben om korte esters te gebruiken? Ik vond het verschil met lange esters verwaarloosbaar en het extra prikken niet waard.
 
Ik prikte ook meestal in quads (1-2 x per week) maar eod gedurende 8 weken en 3ml per keer is niet aan te raden :D
ik prik al 3 -4jaar voornamelijk in quads soms 1ml soms 5 in 1 spot heb nog steeds niet echt scar tissue
 
Korte Esthers heeft totaal geen meerwaarde vergelijkend met lange Esthers. Tenzij je in wedstrijd prep zit.

Zou 600mg test
400 mg npp
400 mg mast
Per week gaan zitten eventueel met hcg

Je kan alleen quads doen maar dan wel elke keer op een andere plek. Dan zou dit geen problemen geven. En anders glutes en eventueel delts erbij doen.
 
Niet zo zeiken en gewoon dit doen:

1-12 test-e 600mg
1-12 mast-e 600mg
1-10 deca 400mg

Korte esters zijn kut.
 
Haha, op de duur je volledige quad vol stippen :P Het is een manier om het te doen uiteraard. Vond je het zelf een meerwaarde hebben om korte esters te gebruiken? Ik vond het verschil met lange esters verwaarloosbaar en het extra prikken niet waard.

Grootste verschil heb ik met tren vastgesteld, de acetate hakte er echt wel harder in dan de enanthaat.
Was year round on.
Cycles met test-e, mast-e en tren-e van 12-16 weken, aansluitend test-p, tren-a en mast-p van 8-12 weken, hoeveelheden ga ik hier niet eens vermelden.
Altijd icm 4-6 IU (HG) HGH ED soms icm slin.
Had tijdens de korte ester cycles wel het idee dat ik meer 'drive' had en energieker was maar dat kan ook inbeelding geweest zijn.
 
Laatst bewerkt:
Stats zijn momenteel
Gewicht: 99kg
Vp: 10,7
Lengte: 1,95cm

In deze cruise 1,3 kilo kwijtgeraakt ivm week vakantie.

Een reden dat ik die korte esters wil pakken is aangezien ik een belangrijk iets heb mid december, waar ik graag een beetje gebufft bij zou willen zijn. Dat en mijn nieuwsgierigheid naar korte esters.

Maar misschien is het verstandiger idee om inderdaad toch de lange esters te pakken en eventueel te frontloaden. Ben hier verder niet bekend mee maar zou dit ongeveer hetzelfde effect geven als dat de korte esters zouden geven?
 
Stats zijn momenteel
Gewicht: 99kg
Vp: 10,7
Lengte: 1,95cm

In deze cruise 1,3 kilo kwijtgeraakt ivm week vakantie.

Een reden dat ik die korte esters wil pakken is aangezien ik een belangrijk iets heb mid december, waar ik graag een beetje gebufft bij zou willen zijn. Dat en mijn nieuwsgierigheid naar korte esters.

Maar misschien is het verstandiger idee om inderdaad toch de lange esters te pakken en eventueel te frontloaden. Ben hier verder niet bekend mee maar zou dit ongeveer hetzelfde effect geven als dat de korte esters zouden geven?

Met frontload zorg je ervoor dat je waardes sneller op niveau zijn dus ja. Maar waarom neem je niet gewoon een oral.

Of mijn advies Frontload met test p.
 
Back
Naar boven