MuscleMeat

Proteïne shakes

Bezoekers in dit topic

Flamur

Novice
Lid geworden
31 okt 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
68kg
Hallo ik ben 14 jaar
Ben 1.80m
Ongeveer 68 kilo
Ik train ongeveer 3/4x in de week en heb ook proteïne shakes.
Is dat wel goed voor mij.(ik eet genoeg op een dag)
 
Hallo ik ben 14 jaar
Ben 1.80m
Ongeveer 68 kilo
Ik train ongeveer 3/4x in de week en heb ook proteïne shakes.
Is dat wel goed voor mij.(ik eet genoeg op een dag)

Shakes heb je niet nodig.
 
Shakes zijn handig als aanvulling als je niet genoeg eiwitten uit je normale voeding kan halen.

Maar als je genoeg uit je voeding kan halen is T niet nodig.
 
Shakes zijn handig als aanvulling als je niet genoeg eiwitten uit je normale voeding kan halen.

Maar als je genoeg uit je voeding kan halen is T niet nodig.
Het is wel dat ik voel dat mijn spieren toch wel sneller en sterker aangroeien
 
Ok dan maak ik het zakje ff op en ik bestel dan niet meer bij

jij zou een 138 gr eiwitten moeten halen per dag. Dit gaat makkelijk zonder shakes.

Shakes kunnen wel handig zijn als je niet veel tijd hebt ofzo.

Of als je je eiwitten niet kan halen met je gewone voeding.
 
Zoals hierboven aangegeven haal het lekker uit je voeding. Zelf gebruik ik wel een shake door mijn Brinta met melk omdat de chocolade smaak gewoon lekker is :)
 
Eiwitten zijn easy op jouw gewicht. Ik gebruik alleen shakes wanneer ik veel onderweg ben en weinig tijd heb of op locatie moet eten.
 
Het is wel dat ik voel dat mijn spieren toch wel sneller en sterker aangroeien

Probeer dat maar eens zonder shakes dan voel je je nog sterker, je bent gezonder en beter kwaliteit massa krijg je ervan ;)
 
Hallo ik ben 14 jaar
Ben 1.80m
Ongeveer 68 kilo
Ik train ongeveer 3/4x in de week en heb ook proteïne shakes.
Is dat wel goed voor mij.(ik eet genoeg op een dag)
Als je 68 kilo weegt op 1.80m dan eet je waarschijnlijk te weinig.
 
Probeer dat maar eens zonder shakes dan voel je je nog sterker, je bent gezonder en beter kwaliteit massa krijg je ervan ;)
Huh? Teach us
 
Huh? Teach us

Klein kind man waarom moet je overal een uitleg voor hebben, ben ik jullie meester ofzo, je kan zelf ook wel logisch nadenken of ben je zn saik type (pilletje erbij??) ? Nou ff logisch nadenken en dat door middel van vast voedsel, eiwitten, vitamines ect dit beter is voor je huid, botten, darmen, spieren, haren en ga zo maar verder... Erg zwak dit weer want supplementens zijn nagebootse moleculen vanuit het lichaam maar hebben never nooit de zelfde structuur als het daadwerlijke lichaams eigen. Je weet ook dat iedere mongool zomaar supplementen kan maken en op de markt kan brengen toch? Omdat supplementen niet gecontroleerd te hoeven door instanties, vandaar dat ik deze zooi niet gebruik
 
Klein kind man waarom moet je overal een uitleg voor hebben, ben ik jullie meester ofzo, je kan zelf ook wel logisch nadenken of ben je zn saik type (pilletje erbij??) ? Nou ff logisch nadenken en dat door middel van vast voedsel, eiwitten, vitamines ect dit beter is voor je huid, botten, darmen, spieren, haren en ga zo maar verder... Erg zwak dit weer want supplementens zijn nagebootse moleculen vanuit het lichaam maar hebben never nooit de zelfde structuur als het daadwerlijke lichaams eigen. Je weet ook dat iedere mongool zomaar supplementen kan maken en op de markt kan brengen toch? Omdat supplementen niet gecontroleerd te hoeven door instanties, vandaar dat ik deze zooi niet gebruik
Je bent zelf een klein kind met dit niet onderbouwde slappe papegaaien gelul.
Whey eiwit is zo ongeveer het beste kwaliteit eiwit dat je binnen kan krijgen (mits je een fatsoenlijk merk koopt dat niet aan bijv aminospiking doet). Nagebootste moleculen? Bro, heb je enige kennis van scheikunde of vind je het gewoon een mooi vierlettergrepenwoord?
 
Klein kind man waarom moet je overal een uitleg voor hebben, ben ik jullie meester ofzo, je kan zelf ook wel logisch nadenken of ben je zn saik type (pilletje erbij??) ? Nou ff logisch nadenken en dat door middel van vast voedsel, eiwitten, vitamines ect dit beter is voor je huid, botten, darmen, spieren, haren en ga zo maar verder... Erg zwak dit weer want supplementens zijn nagebootse moleculen vanuit het lichaam maar hebben never nooit de zelfde structuur als het daadwerlijke lichaams eigen. Je weet ook dat iedere mongool zomaar supplementen kan maken en op de markt kan brengen toch? Omdat supplementen niet gecontroleerd te hoeven door instanties, vandaar dat ik deze zooi niet gebruik

???
Sanca Saxon een alu-hoedje emoticon ontbreekt nog
 
Je bent zelf een klein kind met dit niet onderbouwde slappe papegaaien gelul.
Whey eiwit is zo ongeveer het beste kwaliteit eiwit dat je binnen kan krijgen (mits je een fatsoenlijk merk koopt dat niet aan bijv aminospiking doet). Nagebootste moleculen? Bro, heb je enige kennis van scheikunde of vind je het gewoon een mooi vierlettergrepenwoord?


Foto 1 de daadwerkelijk opbouw van een molecuul.
Whey eiwit is tevens ook nageboots en nogmals het wordt niet gecontroleerd door derden, dus wie weet wat het met je doet over een aantal jaren, darm aandoeningen, allergieen enz.

Mijn mening is gewoon VAST VOEDSEL ETEN. Veel gezonder zowiezo dat is een feit opzich zelf al.

rct-hydrolyse-eiwit.jpg
 
Foto 1 de daadwerkelijk opbouw van een molecuul.
Whey eiwit is tevens ook nageboots en nogmals het wordt niet gecontroleerd door derden, dus wie weet wat het met je doet over een aantal jaren, darm aandoeningen, allergieen enz.

Mijn mening is gewoon VAST VOEDSEL ETEN. Veel gezonder zowiezo dat is een feit opzich zelf al.

Bekijk bijlage 437511
Je lult dus inderdaad uit je nek; je laat hier de structuurformule van een eiwit zien, dat door enzymen wordt afgebroken tot aminozuren.
Het eiwit dat je op jouw afbeelding ziet kan netzogoed whey eiwit zijn. En waar heb je t over met "nagebootst"? Wat wordt er nagebootst? En denk je serieus dat ze de moleculen van whey eiwit atoom voor atoom fabriceren in de fabriek?
Die mening mag jij hebben, maar predik het dan niet als een feit. Hoezo is vast voedsel per definitie gezonder? Dat ligt volkomen en alleen aan het dieet in zn totaal. Je kan van vrijwel geen 1 voedingsmiddel de uitspraak doen of het gezond of ongezond is op zichzelf; de totaliteit van het dieet bepaalt dat.
 
Foto 1 de daadwerkelijk opbouw van een molecuul.
Whey eiwit is tevens ook nageboots en nogmals het wordt niet gecontroleerd door derden, dus wie weet wat het met je doet over een aantal jaren, darm aandoeningen, allergieen enz.

Mijn mening is gewoon VAST VOEDSEL ETEN. Veel gezonder zowiezo dat is een feit opzich zelf al.

Bekijk bijlage 437511

Holy shit... ben je nou echt zo dom?! of ben je aan het trollen?
Wat je hier laat zien is gewoon een hydrolyse van een eiwit naar aminozuren.
Whey is zoals Jwdoetookmee al zei 1 van de hoogste kwaliteit eiwitten beschikbaar voor spieropbouw en wordt gewonnen vanuit isolatie, geen synthese. M.a.w er is dus niks synthetisch aan......
 
Back
Naar boven