MuscleMeat

Protein

Bezoekers in dit topic

Vol

Novice
Lid geworden
12 dec 2017
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m79
Hoi allemaal,

Ik wil graag een proteine shake toevoegen (whey/casein or..) maar weet niet welke

clean bulking. 178cm 78kg. Train 2 jaar 4/5 dagen per week. Bodybuilding.

Dagelijk:

2 eieren gebakken met 120gr tonijn
4 stukjes volkoren brood

50gr amandelen
450gr kwark

275gr zilvervliesrijst
100gr bruine bonen

1 banaan

1 protein bar na trainen (melk protein en soy protein mix)

Dagelijkse calorie behoefte is2700, ik wil 3000.

Nu heb ik 2300calories
40/30/30, 172prot 229carbs
(Ga nog wel wat carbs aanvulle)

Iemand advies?
 
Laatst bewerkt:
Zilvervliesrijst 22
eieren 12
tonijn 28.8
bonen 6.4
banaan 1.2
bar 20
kwark 27
amandel 10.5
127.9 Proteine kom ik op uit zonder shake. Waar haal jij je cijfers vandaan of hoe groot is je bar?
 
Een eiwitshake zou in dit geval alleen nodig zijn als je niet aan je dagelijkse eiwitbehoefte komt.

Je zou dus of: geen shake HOEVEN nemen als je al aan de 2,2g per kg lichaamsgewicht zit.
Of: een van je eiwitbronnen moeten vervangen met een eiwitshake.

Wanneer het op een bepaald merk shake komt, pak gewoon een simpele Whey Protein zoals die van XXL Nutrition, MyProtein, Bulkpowders of Body&Fit. Hebben een prima prijs en smaken allemaal prima!
 
Een eiwitshake zou in dit geval alleen nodig zijn als je niet aan je dagelijkse eiwitbehoefte komt.

Je zou dus of: geen shake HOEVEN nemen als je al aan de 2,2g per kg lichaamsgewicht zit.
Of: een van je eiwitbronnen moeten vervangen met een eiwitshake.

Wanneer het op een bepaald merk shake komt, pak gewoon een simpele Whey Protein zoals die van XXL Nutrition, MyProtein, Bulkpowders of Body&Fit. Hebben een prima prijs en smaken allemaal prima!
Meteen voor Body&Fit gaan. Die is het allerbest!
 
Waarom zou je met een stel oplichters in zee gaan?
Sarcasm mode off...:windup:
Al moet ik wel zeggen dat de nieuwe Special Series van Whey Perfection in smaak chocola erg lekker is....
 
Back
Naar boven