MuscleMeat

Shocking Extreem laag testosteronwaardes na stoppen met cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil je anders mijn veroordelingen zien? Ik ben iemand die niks te verbergen heeft ik zeg altijd de waarheid no bs. What you see is what you get. Ik draai ni rond de pot.
Anabolen maken sommige mannen impulsief en aggresief en dan doen ze domme dingen. Wanneer ik het programma rechtbank bekijk, zie ik regelmatig gasten in dat programma die voor geweld veroordeeld worden. Mij lijken ze niet gevaarlijk maar eerder dom.
 
En wellicht kun je ophouden iedereen te bedreigen? Mn dochter heeft hogere testwaardes dan jij. Alles wat je nu nog op je lijf hebt smelt als sneeuw voor de zon. En niet met cijfers komen als in "140 bench naturel" Want dat is niet naturel natuurlijk

Als iedereen stopt met belachelijk te doen en mij uit te dagen? Hoezo niet naturel? Ik heb gistere voor het 1st weer geprikt ik ben al 2.5 maanden geleden gestopt met kuren maw na die tijd is alle aas uit men lijf maw het is mijn natuurlijke kracht.
 
Als iedereen stopt met belachelijk te doen en mij uit te dagen? Hoezo niet naturel? Ik heb gistere voor het 1st weer geprikt ik ben al 2.5 maanden geleden gestopt met kuren maw na die tijd is alle aas uit men lijf maw het is mijn natuurlijke kracht.

Zo werkt het niet hoor.

Dus iemand die 20j kuurt en dan 2.5 maand stopt is natty?
 
Als iedereen stopt met belachelijk te doen en mij uit te dagen? Hoezo niet naturel? Ik heb gistere voor het 1st weer geprikt ik ben al 2.5 maanden geleden gestopt met kuren maw na die tijd is alle aas uit men lijf maw het is mijn natuurlijke kracht.

Serieus? Jij denkt dat na 2 jaar kuren je nu weer op je naturel niveau zit? Oftwel je was zo geweest als dat je nu bent als je nooit had gekuurd? Dan mag je je afvragen waarvoor je het hebt gedaan.
 
Heeft de AAS je hersenen aangetast of heeft je moeder je een keer laten vallen als baby? Denk toch eens na en doe wat de arts zegt. /out
 
Serieus? Jij denkt dat na 2 jaar kuren je nu weer op je naturel niveau zit? Oftwel je was zo geweest als dat je nu bent als je nooit had gekuurd? Dan mag je je afvragen waarvoor je het hebt gedaan.

Ma ja toch? Vanaf je stopt met kuren en 2 maanden wacht dat aas uit je lijf is dan ben je toch technisch gezien terug naturel? Of mis ik hier iets? Mijn laboresultaten bewijzen dat ik naturel ben of zelfs minder dan natural.
 
Haha ik ben fan van TS. Dit topic voelt oldschool.
 
Aangezien me iets gevraagd word --> /in Nee, zo werkt dat niet. Dat zijn labwaardes, maar de spiegel verteld je iets anders hoop ik?
 
Ma ja toch? Vanaf je stopt met kuren en 2 maanden wacht dat aas uit je lijf is dan ben je toch technisch gezien terug naturel? Of mis ik hier iets? Mijn laboresultaten bewijzen dat ik naturel ben of zelfs minder dan natural.

Uw beredenering klopt niet.
 
Aangezien me iets gevraagd word --> /in Nee, zo werkt dat niet. Dat zijn labwaardes, maar de spiegel verteld je iets anders hoop ik?

Ja ik zie er nog altijd gelukkig hetzelfde uit toen ik nog kuurde. Beetje droger vanwege de AI maar nog altijd gespierd.
 
Als iedereen stopt met belachelijk te doen en mij uit te dagen? Hoezo niet naturel? Ik heb gistere voor het 1st weer geprikt ik ben al 2.5 maanden geleden gestopt met kuren maw na die tijd is alle aas uit men lijf maw het is mijn natuurlijke kracht.
Maar je beseft toch dat je op 2,5 maand nog niet al je kracht, die je gewonnen hebt na jaren kuren, verliest. Je spieren, gewonnen door AS, zullen ook langzaam verdwijnen maar na 2,5 maand ben je nog niet veel kwijt. Zo vlug gaat dat allemaal niet. Concentreer je nu op je herstel.
 
Maar je beseft toch dat je op 2,5 maand nog niet al je kracht, die je gewonnen hebt na jaren kuren, verliest.

Nu besef ik dat wel. En van dat ik niet op men natural niveau zit makes sense now lol daarom dat iedereen in de gym vol ongeloof is wnr ik telkens zeg ik ben al 2.5 maanden geleden gestopt.
 
Lees ik hierboven nu een soort van trots? ???
 
Ja ik kan dat ge moogt gerust eens meekomen trainen ;) er zijn nu eenmaal sterke mannen van nature ;) met aas vooral met tren het 1ste jaar benchte ik 160 kg. Denk ni da jullie mijn punt snappen van hoe beter ik ben dan de gemiddelde man. Zelfs op mijn zwakste en zonder aas en met extreem laag testo heb ik 2 of 3x meer kracht dan al de rest. Dat is de reden wrm barbiepoppen op mij vallen. Omda ik een echte man ben en gevaarlijk.

Je wordt wel steeds slechter in trollen.
 
Laag libido is wel srs fucked up. Zeker als je net een nieuwe chick hebt dan wil je er gewoon iedere keer dat je haar ziet bovenop willen kruipen. Zonder die drive voel je je geen man. Ja dat gaat serieus met je hoofd fucken. Dan kan je geen 9 maanden wachten.
 
Je wordt wel steeds slechter in trollen.

Leg mij eens nu uit hoe ik trol? Ben benieuwd naar jouw logica en intelligentie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven