AndroidHealthClinic

Androgel

Bezoekers in dit topic

Zoranos

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
7 jul 2015
Berichten
1.029
Waardering
251
Lengte
1m82
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Goedemiddag mensen na een aantal testen in de afgelopen maanden blijkt mijn testosteron veeeel te laag te zijn <4 , ik heb hiervoor androgel voorgeschreven gekregen door de internist, heeft iemand ervaring met de androgel?
 
Topic verplaatst aangezien dit géén supplement is.
 
Hallo daar;
Als je Androgel een paar maanden wil gebruiken, legt dat ook je eigen testo productie plat. Moet je dan ook nakuren oid als je stopt?
Thanks
Paul
 
Mooie bump.

Exogeen toedienen van testosteron is je eigen huishouding platleggen ja. Platleggen is nakuren.

De vraag is in hoeverre nakuren zin heeft, daar waar je eigen productie te verwaarlozen is. (Als dit te laag bevonden is door te testen!)

Zet de voor-en nadelen op een rijtje en overweeg anders TRT
 
Hallo daar;
Als je Androgel een paar maanden wil gebruiken, legt dat ook je eigen testo productie plat. Moet je dan ook nakuren oid als je stopt?
Thanks
Paul

Waarom een paar maanden TRT en er dan mee stoppen?
 
Stoppen in het geval ik klachten krijg van huiduitslag of andere nare bijwerkingen waar je over leest
 
Wat verwacht je van Androgel?

Als huiduitslag je al afschrikt, laat het dan maar liggen
 
Stoppen in het geval ik klachten krijg van huiduitslag of andere nare bijwerkingen waar je over leest

Dus je wil al stoppen als je wat uitslag krijgt?Dan lijkt mij dat je klachten niet erg genoeg zijn,want dan neem je een beetje uitslag er met plezier bij.
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Huiduitslag zal ook uitzonderlijk zijn. Je begint dus al op voorhand te paniekeren. Andere nare bijwerkingen? Ik zou niet weten dewelke. Ik vind met een veel te lage testosteron leven een leven met vele nare bijwerkingen.
 
Ik ben nu 3 dagen aan dit middel 50mg per dag en voel me al stukken beter. Leven met een testosteron niveau van bijna 0 is een hel.
Bij mij komt het door het gebruik van pijnstillers ivm versleten rug. 3 maanden gebruiken dan opnieuw bloedtest bij internist.
Ik neem alle bijwerkingen voor lief.
 
Slappe schwans , emotionele gevoelens , kut humeur , trek in chocola , vermoeid en nesteldrang ? Fuck ik zou die gel als een malle op me lijf smeren ! Nee ik zou er nog in baden !
Maar allicht komt je angst voor je zachte huidje nu omdat je oestrogeen de overhand neemt .
 
Met dit spul krijg je de hele dag zin in activiteiten met het vrouwelijk geslacht geweldig spulletje dank U endocrinoloog.
 
Met dit spul krijg je de hele dag zin in activiteiten met het vrouwelijk geslacht geweldig spulletje dank U endocrinoloog.

Kijk eens wat voor moois !
 
Elke dag smeren, wat een gedoe. Ik zet gewoon 1ml Sustanon om de week.
 
Back
Naar boven