XXL Nutrition

Testosteron verhogen natuurlijke manier

Bezoekers in dit topic

StylinBro

Cool Novice
Lid geworden
12 dec 2017
Berichten
91
Waardering
8
Lengte
1m85
Massa
76kg
Vetpercentage
13%
Dit is een lijst met wetenschappelijk bewezen natuurlijke manieren om je testosteron te verhogen.

Altijd handig, deel je kennis.

O.a

Krachttraining
Gezonde vetten
Genoeg slaap
Stress beperken
Minder masturbatie, meer seks . Geef je niet over aan seksuele driften en zet ze om in productiviteit. Beloon jezelf als je iets bereikt hebt
Voldoende vitamine ( met name vitamine d)
Genoeg tijd voor hobbies en ontspanning.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen kan er bij zetten dat het wetenschappelijk onderbouwt is maar zonder referenties heb je daar niks aan.
 
Bewezen ???. Waar heb je dat gehaald. Vooral punt 5 en 7 ???.
 
Ergens hoop je dat dit een troll is.
 
Dit is een lijst met wetenschappelijk bewezen natuurlijke manieren om je testosteron te verhogen.

Altijd handig, deel je kennis.
Iedereen kan dit soort lijsten ophoesten door een beetje te googlen. Hoe weet ik dat u een expert bent op dit gebied?
 
Stressen & niet/te kort slapen is nergens goed voor lol
 
Minder masturbatie, meer seks . Geef je niet over aan seksuele driften en zet ze om in productiviteit. Beloon jezelf als je iets bereikt hebt
giphy.gif
 
In welke verhoudingen? Graag uitdrukken in percentages.
 
Dit is een lijst met wetenschappelijk bewezen natuurlijke manieren om je testosteron te verhogen.

Altijd handig, deel je kennis.

O.a

Krachttraining
Gezonde vetten
Genoeg slaap
Stress beperken
Minder masturbatie, meer seks . Geef je niet over aan seksuele driften en zet ze om in productiviteit. Beloon jezelf als je iets bereikt hebt
Voldoende vitamine ( met name vitamine d)
Genoeg tijd voor hobbies en ontspanning.

Mag je als beloning fappen?
 
En hoeveel gaat je eigen testosterone omhoog gaan? Zeker al te weinig om spiermassa te winnen.

En hoogstwaarschijnlijk te weining om er uberhaupt wat van te merken.
 
Iedereen kan dit soort lijsten ophoesten door een beetje te googlen. Hoe weet ik dat u een expert bent op dit gebied?
Laat maar... TS is een 16 jarige newb en zyzz fanboy...
hey bodybuilders
Mijn bodybuilding / aesthetics hobby begint obsessief te worden en daarom een account op dit forum aangemaakt. Wat een tof forum zeg! Ben zelf 16 jaar oud en ben sinds 2/3 maanden dagelijks in de sportschool te vinden. Kan er veel stress in kwijt. Ben ook geobsedeerd door Zyzz etc. Cool om me hier te bevinden tussen al deze gelijkgestemden. Lijkt me leuk om met jullie over bodybuildingen te hebben.
en ohja, hebben jullie nog forums voor beginners die ik absoluut moet lezen?
Gr Juliën
 
Laatst bewerkt:
Effect of argan and olive oil consumption on the hormonal profile of androgens among healthy adult Moroccan men.
Randomized controlled trial
Derouiche A, et al. Nat Prod Commun. 2013.

Een voordeel is dat het 2 verschillende groepen zijn die vergeleken worden met zichzelf, dus het gaat om intrasubject vergelijkingen. Deze bevindingen zijn dus iets waard
 
Al die Marokkaanse mannetjes bulken van nature toch al van het testosteron.
 
Effect of argan and olive oil consumption on the hormonal profile of androgens among healthy adult Moroccan men.
Randomized controlled trial
Derouiche A, et al. Nat Prod Commun. 2013.

Een voordeel is dat het 2 verschillende groepen zijn die vergeleken worden met zichzelf, dus het gaat om intrasubject vergelijkingen. Deze bevindingen zijn dus iets waard
Het is voor de rest alleen een complete baggerstudie.
 
Back
Naar boven