Fitness Seller

eerste kuur HGH/anavar

Bezoekers in dit topic

John1987

Novice
Lid geworden
1 aug 2017
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
25%
Beste leden,

Ik zou me even voorstellen.
Ik ben John 31 jaar jong en woon in noord Brabant.

Ik heb wat borst en buikvet waar ik snel vanaf wil. Nu heb ik op het een en ander besteld. wat ik wil bereiken is droger worden en minder vet en ook het liefste nog een gepierd lichaam niet te gespierd dat hoeft ook niet. een beetje wat blokjes op de buik en een redelijk gespierde borst zou al heel mooi zijn.

Gaat om de volgende producen:

HGH 120iu
anavar
en een nakaar (nolvadex)

Nu wil ik ook keihard gaan sporten maar ook die kuren gaan gebruiken voor mij is die anavar maar eenmalig voor 8 weken meer ook niet en die HGH kuur dat doe ik minimaal een half jaar omdat dat wel word aangeraden.

Ik ga mijn tuin ombouwen in een kleine sportruimte de volgende fitness producten ga ik aanschaffen:

- Ab Crunch Bench incl 2 keer 10 kg gewichten
- bankdruk steunen
- halter 180 lang
- Gewichten 80 kilo ex stang
- fitness Bench.
- hexa dumbells 8 kg 10 kg 12 kg

Maar nu komt mijn vraag.
Omdat ik dus geen enkel ervaring in kuren heb of iemand mij hierbij kan en wil helpen ?
ik heb de volgende ondersteuning nodig via hier of via de wahtsapp.

kuur schema.
voeding schema
train schema (op basis van bovenstaande producten)
uitleggen bijwerkingen of risico's / voor en nadelen
hoe ik er het verstandigste mee om kan gaan.


Graag hoor ik van iemand iets die mij zou willen helpen.

Groetjes John
 
Laatst bewerkt:
2a61gnn.gif
 
Waarom ga je in godsnaam spullen kopen voordat je überhaupt een plan hebt. Train je eigenlijk wel?
 
Wow je wilt dus alles voor gekauwd hebben
En je traint nog niet maar wil wel trainen. Dit is echte de typische gap die slecht is voor het hele bodybuilding imago...
 
John toch, heb jij even je geld weggegooid, maar je kunt het missen als ik het zo lees.

Voor 250 euro per maand wil ik je best via whatsapp adviseren.
In het land der blinden is eenoog koning. :p
Ik hoop oprecht dat TS een troll is... (anders worden al mijn vooroordelen over bodybuilders weer bevestigd)
 
Laatst bewerkt:
Troll alert troll alert
 
Ben ik de enige die het opvalt dat na de ban van IXyzyxI er steeds meer van dit soort accounts en topics komen?

In ieder geval doen dit soort verhalen zeker een troll vermoeden en anders weet deze gozer echt niet wat die aan het doen is
 
vind helemaal mooi.
 

Waarom staat dit in AMA trouwens?
 
Je gym is ook maar wat povertjes.
 
HillR Nee dat wil je helemaal niet. Geld is niet alles he. Dit soort treurnis houd jij niet vol, niemand namelijk...
 
Je hebt 100 kg barbell, en 12 kg dumbells, en gaat kuren om hiermee te trainen......lijkt met een goed plan
 
Back
Naar boven