AndroidHealthClinic

Die mensen toch..

Bezoekers in dit topic

Een oud collega van me die liep ook altijd te zeiken over mijn eten en mijn shakes. Toen was zij een keer tijdens de pauze vieze vette diepvries lasagna aan het eten. Vraagt ze met een ego "weet je wel hoeveel eiwitten je nu binnen krijgt?". Ik keek naar haar eten en zei " nee geen idee" en ben toen weggelopen.
 
Collega's vinden mijn eten lekker ruiken nooit geen commentaar. Mijn ouders hebben ook nooit commentaar. Alleen dat ik niet moet vergeten mijn rust te pakken. Af en toe wel is kritiek op mijn witte monster die ik sporadisch meeneem op een vrijdag. En wanneer je wel een gebakje pakt dan zeggen ze dacht dat jij gezond bezig was? Maar dat is ook meer voor de grap denk ik. Ook nooit gedonder over supplementen gehad dus overall valt het best wel mee. Drink tegenwoordig ook niet meer ( alcohol) dat zal wel ff een zeur moment worden op feestjes gok ik.

Denk ook dat de klagers vaak mensen zijn die het zelf niet kunnen. Dus gaan ze maar klagen?
 
Collega's vinden mijn eten lekker ruiken nooit geen commentaar. Mijn ouders hebben ook nooit commentaar. Alleen dat ik niet moet vergeten mijn rust te pakken. Af en toe wel is kritiek op mijn witte monster die ik sporadisch meeneem op een vrijdag. En wanneer je wel een gebakje pakt dan zeggen ze dacht dat jij gezond bezig was? Maar dat is ook meer voor de grap denk ik. Ook nooit gedonder over supplementen gehad dus overall valt het best wel mee. Drink tegenwoordig ook niet meer ( alcohol) dat zal wel ff een zeur moment worden op feestjes gok ik.

Denk ook dat de klagers vaak mensen zijn die het zelf niet kunnen. Dus gaan ze maar klagen?
Hahahaha ja zagen en u proberen te overhalen om rommel te eten. En als je dan uit jezelf eens iets ongezonds eet dan hebben ze er ook weer gelijk commentaar op :)
 
Gedurende de zomermaanden gaat het meestal zo:
Die ander: "... is dat niet allemaal onzin wat jij eet en laat? ... "
Ik: "... kijk eens naar jouw buik? en nu eens naar de mijne? I rest my case..."
 
Welkom in de oude topics bump week.
 
Een datumleescursus is misschien ook een optie.
 
Sign me up.
 
Een datumleescursus is misschien ook een optie.

Ik ken anders toch een forum die minstens een bericht weergeeft bij oude topics:
alert.gif
Let op! De laatste reactie in deze discussie is meer dan 2 weken oud!
alert.gif
 
Ik ken anders toch een forum die minstens een bericht weergeeft bij oude topics:
alert.gif
Let op! De laatste reactie in deze discussie is meer dan 2 weken oud!
alert.gif
Dat was hier vroeger ook, maar dat is al een tijdje weg en dat ging best goed eigenlijk, alleen worden er de laatste tijd meer en meer oudere topics gebumpt weer.
 
Ik ken anders toch een forum die minstens een bericht weergeeft bij oude topics:
alert.gif
Let op! De laatste reactie in deze discussie is meer dan 2 weken oud!
alert.gif
Om hier even verder op in te gaan, die melding die we voorheen hadden zorgde er ook voor dat er op oudere sticky topics niet meer gereageerd werd.
 
Dat was hier vroeger ook, maar dat is al een tijdje weg en dat ging best goed eigenlijk, alleen worden er de laatste tijd meer en meer oudere topics gebumpt weer.
Ik zie ook veel bumps van wanna be fit coaches die hun kennis willen etaleren. Alleen kiezen ze daarvoor meestal oude topics op de één of andere manier.
 
Ik train bij FFF en dat is qua publiek een beetje de onderlaag van de maatschappij.
Van een "supermod" had ik iets meer neutraliteit verwacht en niet twee keer een spanking "en publique".
Doe in het vervolg even een prive bericht, dat is wat "eleganter".
 
Ik train bij FFF en dat is qua publiek een beetje de onderlaag van de maatschappij.
Van een "supermod" had ik iets meer neutraliteit verwacht en niet twee keer een spanking "en publique".
Doe in het vervolg even een prive bericht, dat is wat "eleganter".
Mij excuses, irl ben ik ook een supermod(derf****er) :(
 
Back
Naar boven