Fitness Seller

date advies gevraagd.

Bezoekers in dit topic

Woelf

Novice
Lid geworden
2 mei 2018
Berichten
19
Waardering
9
Lengte
1m79
Massa
76kg
Vetpercentage
18%
yo mede hetero-bodybuilders, woelf hier met een update.

afgelopen weekend ging ik met een paar vrienden gezellig een drankje doen in de stad.
op een gegeven moment waren mijn sigaretten op, dus moest ik nieuwe sigaretten halen in een ander café waar ik een mooie dame was tegengekomen. Ik kon duidelijk zien dat zij geïnteresseerd was in mij (hoofd naar boven knikkend waardoor ze haar keel blootstelde aan mij) + bovenlichaam leunend richting mij.

Deze vrouw had ook een vriendin bij zich en ik was op dat moment met een vriend, en mijn vriend vroeg of we met zijn vieren bij hem thuis gingen chillen. hun gingen mee wat best nice was. Maar toen we bij hem waren begon mijn probleem.
Wat hoor je te zeggen tegen de vrouw om te laten zien dat je seksueel aangetrokken bent richting haar toe zonder zo direct te zijn. Hoe pak je het smooth aan?
En hoe vermijd je ongemakkelijke stiltes. Meestal begin ik dan dom te praten over koetjes en kalfjes maar graag kom ik met harde one-liners die de ongemakkelijke stiltes vullen. of heeft iemand een andere manier om ongemakkelijke stiltes te vullen. Ik hoor het graag van jullie.



~woelf.
 
Waarom niet direct zijn.. ik denk niet dat ze meegaan voor een potje mens erger je niet
 
heb je zin in een zoentje?
giphy.gif

Epic topic was dat.
 
Praatjes vullen geen gaatjes
 
Benoem de ongemakkelijke stilte en dat je deze graag zou willen vullen, maar dat je haar op zich ook graag zou willen vullen.

Dus zoiets: "ongemakkelijk he? Ik zou die stilte graag vullen. Maar als je ervoor open staat, zou ik jou ook graag opvullen."

In de onrustige tijden van MeToo is het belangrijk dat je haar in deze keuze betrekt om gezeur te voorkomen. Vraag haar daarom altijd expliciet om toestemming. Zelfs als het je vriendin is. Succes gegarandeerd!
 
Ik zou zeggen dat ik heel veel weet van vlora en vauna, meer dan bijv. een bioloog.

En dan daarna vragen of ze zin heeft in een zoentje zoals eerder al vermeld is.

Kan haast niet fout gaan dan.
 
lloydatoni misschien kun jij hem nog wat gouden PUA tips geven, heeft die hard nodig!
 
Wel een ongemakkelijke stilte, Woelf...
 
Waarom niet direct zijn.. ik denk niet dat ze meegaan voor een potje mens erger je niet

haha dat klopt wel, maar heel direct zijn kan vaak ook resulteren in vies en creepy overkomen.
dat wil ik zelf natuurlijk wel proberen te voorkomen
 
yo mede hetero-bodybuilders, woelf hier met een update.

afgelopen weekend ging ik met een paar vrienden gezellig een drankje doen in de stad.
op een gegeven moment waren mijn sigaretten op, dus moest ik nieuwe sigaretten halen in een ander café waar ik een mooie dame was tegengekomen. Ik kon duidelijk zien dat zij geïnteresseerd was in mij (hoofd naar boven knikkend waardoor ze haar keel blootstelde aan mij) + bovenlichaam leunend richting mij.

Deze vrouw had ook een vriendin bij zich en ik was op dat moment met een vriend, en mijn vriend vroeg of we met zijn vieren bij hem thuis gingen chillen. hun gingen mee wat best nice was. Maar toen we bij hem waren begon mijn probleem.
Wat hoor je te zeggen tegen de vrouw om te laten zien dat je seksueel aangetrokken bent richting haar toe zonder zo direct te zijn. Hoe pak je het smooth aan?
En hoe vermijd je ongemakkelijke stiltes. Meestal begin ik dan dom te praten over koetjes en kalfjes maar graag kom ik met harde one-liners die de ongemakkelijke stiltes vullen. of heeft iemand een andere manier om ongemakkelijke stiltes te vullen. Ik hoor het graag van jullie.



~woelf.

Zo snel mogelijk fysiek contact zoeken. Hand vastnemen, schouder aanraken, korte zachte nekmassage geven als je terugkomt van wc.

En if all else fails bust out the helicopter.

 
haha dat klopt wel, maar heel direct zijn kan vaak ook resulteren in vies en creepy overkomen.
dat wil ik zelf natuurlijk wel proberen te voorkomen

Waarom? Chicks dig creepy.
 
Back
Naar boven