Fitness Seller

Stanozolol en Rad 140 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Timon1991

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
169
Waardering
45
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Ik wil graag mijn ervaring delen omtrent de volgende stack.

Ik ben namelijk 2,5 week geleden begonnen met de volgende samenstelling.

- 30mg Winstrol per dag
- 20mg Rad 140 per dag
- 2 capsules visolie per dag
- 1 capsule vitsmine D3 per dag
- 1 schep creatine per dag

Dit gaat erg lekker, ben iedere dag hongerig en energiek. Héérlijk zo wordt elke dag sterker.

Nou ja denk ik deel het hier voor de liefhebber.
 
Hallo,

Ik wil graag mijn ervaring delen omtrent de volgende stack.

Ik ben namelijk 2,5 week geleden begonnen met de volgende samenstelling.

- 30mg Winstrol per dag
- 20mg Rad 140 per dag
- 2 capsules visolie per dag
- 1 capsule vitsmine D3 per dag
- 1 schep creatine per dag

Dit gaat erg lekker, ben iedere dag hongerig en energiek. Héérlijk zo wordt elke dag sterker.

Nou ja denk ik deel het hier voor de liefhebber.

Ok
 
Hoe ziet je nakuur eruit?
 
Na kuur begin ik niet aan. Gewoon lekker door trainen dat wordt mijn na kuur !

Ik heb geen sides nu, met test e op 500 was dat wel ff een ander verhaal. Die 500mg vond ik veel te veel.
 
Hallo,

Ik wil graag mijn ervaring delen omtrent de volgende stack.

Ik ben namelijk 2,5 week geleden begonnen met de volgende samenstelling.

- 30mg Winstrol per dag
- 20mg Rad 140 per dag
- 2 capsules visolie per dag
- 1 capsule vitsmine D3 per dag
- 1 schep creatine per dag

Dit gaat erg lekker, ben iedere dag hongerig en energiek. Héérlijk zo wordt elke dag sterker.

Nou ja denk ik deel het hier voor de liefhebber.
Hoe lang gaat je kuurtje duren? Het is wel eens iets anders.
 
Na kuur begin ik niet aan. Gewoon lekker door trainen dat wordt mijn na kuur !

Ik heb geen sides nu, met test e op 500 was dat wel ff een ander verhaal. Die 500mg vond ik veel te veel.
Snap ik, zou ik ook niet doen hoor.
Lekker mijn productie platleggen, super lang herstellen en al mijn gains kwijtraken.
Daar doen we het voor toch?
 
Lengte zal ongeveer 6 week tot 8 week worden.

En die nakuur kerel, ik heb nog een pot nolva staan misschien pak ik er wel een week 2 per dag. Ik denk niet dat dat voor mij veel verschil maakt. Ik geloof niet dat ik zonder die 2 pilletjes per dag direct leeg loop, 5 kilo massa verlies en weer als een slapjanus eindig.

Kijk met die test e kuur kwam er binnen 2 week, als ik het hoogte punt bereikte, geen druppel meer uit mijn lul. Daar heb ik nu gelukkig ook geen last van. Dit is een wat lichtere dosering en dat vindt ik prettiger.
 
Na kuur begin ik niet aan. Gewoon lekker door trainen dat wordt mijn na kuur !

Ik heb geen sides nu, met test e op 500 was dat wel ff een ander verhaal. Die 500mg vond ik veel te veel.

Jij bent er duidelijk in thuis.
 
Lengte zal ongeveer 6 week tot 8 week worden.

En die nakuur kerel, ik heb nog een pot nolva staan misschien pak ik er wel een week 2 per dag. Ik denk niet dat dat voor mij veel verschil maakt. Ik geloof niet dat ik zonder die 2 pilletjes per dag direct leeg loop, 5 kilo massa verlies en weer als een slapjanus eindig.

Kijk met die test e kuur kwam er binnen 2 week, als ik het hoogte punt bereikte, geen druppel meer uit mijn lul. Daar heb ik nu gelukkig ook geen last van. Dit is een wat lichtere dosering en dat vindt ik prettiger.

Neen gebeurd nooit dat je zo goed als alles inleverd.

Vraag me af hoe het met je voeding zit. Zal ook wel op en top in orde zijn.
 
Test , winny , rad..... dat kuren zonder test is echt achterlijk
 
Snap ik, zou ik ook niet doen hoor.
Lekker mijn productie platleggen, super lang herstellen en al mijn gains kwijtraken.
Daar doen we het voor toch?
Dat ga je met dit kuurtje niet hebben. Herstel zal vlot en vlug gaan en is niet vergelijkbaar met een herstel van 500mg test per week. Ikzelf heb nooit voelbare problemen gehad na 6 weken 40-50mg winstrol per week. Winst was ook niet veel maar was ook blijvend. En nakuur deed ik ook niet.
 
Ik wist dat ik hier de wind van voren zou krijgen, omdat iedereen hier alleen nog op test kuurt.

Daarom vind ik het ook belangrijk om eens een ander geluid te laten horen en te vertellen dat ik over deze kuur, nu al, tevreden ben.

En tevens vond ik dianabol only vroeger ook een lekker kuurtje !
 
Test , winny , rad..... dat kuren zonder test is echt achterlijk
Achterlijk is het niet, je moet er enkel niet teveel van verwachten. Een winny only, paar keren gedaan en toch altijd goed gevonden om een klein sprongetje voorwaarts te maken zonder nakuurtoestanden en libidoprobs. En die RAD40 erbij. Daar kan ik niet over meespreken maar daar zal je ook wel vlot van herstellen. 't Is tenslotte maar een sarm. Zolang je niet teveel verwacht van die kuurtjes, is er geen probleem.
 
Er wordt altijd gelachen met die lichte pillenkuurtjes maar mijn epistane kuurtje van jaren geleden, was voor mij ook een meevaller. En het is niet dat ik geen ervaring heb met middelen als testosteron, enz...
 
En nee ik heb geen eetschema, vroeger wel gedaan maar daar begin ik niet meer aan.

Ik weet dat meer eten groeien betekend, dus daarom heb ik spullen uitgezocht waar ik HONGERRRR van krijg !!! En je zal het niet geloven, ik groei.
 
Nu nog mensen vinden die het aandurven om primo-only en/of deca-only te doen.

Anders moet ik er zelf maar mee gaan experimenteren.
 
En nee ik heb geen eetschema, vroeger wel gedaan maar daar begin ik niet meer aan.

Ik weet dat meer eten groeien betekend, dus daarom heb ik spullen uitgezocht waar ik HONGERRRR van krijg !!! En je zal het niet geloven, ik groei.

Nee, dat geloof ik niet. Weet je wat ik wel geloof? Dat je er heel weinig van snapt.
 
En nee ik heb geen eetschema, vroeger wel gedaan maar daar begin ik niet meer aan.

Ik weet dat meer eten groeien betekend, dus daarom heb ik spullen uitgezocht waar ik HONGERRRR van krijg !!! En je zal het niet geloven, ik groei.

GOED PLAN!!!!!

Zeker voor na de kuur. Als je geen spullen meer neemt waar je HONGER van krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Dat ga je met dit kuurtje niet hebben. Herstel zal vlot en vlug gaan en is niet vergelijkbaar met een herstel van 500mg test per week. Ikzelf heb nooit voelbare problemen gehad na 6 weken 40-50mg winstrol per week. Winst was ook niet veel maar was ook blijvend. En nakuur deed ik ook niet.

winny + rad 140 samen kan mss meer onderdrukken dan je denkt.
 
Back
Naar boven