AndroidHealthClinic

gezonde vetpercentage, toch buikvet

Bezoekers in dit topic

Kadinksky

Novice
Lid geworden
8 nov 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Hoi leden,

Ik heb een vraag voor de mensen die toevallig met hetzelfde probleem zitten.

Ik train nu een jaar of 2 intensief, ik hang ook 5 keer per week aan de gewichten in de sportschool en timmer daarnaast ook aan mijn conditie.

Ik heb onlangs mijn vetpercentage laten meten met een huidplooimeter en heb daarnaast ook een luchtverplaatsingmethode laten doen om nog nauwkeuriger te gaan. Ik zit op een vetpercentage van 8 procent, wat ik persoonlijk een goed vetpercentage vind.

Maar toch is er iets wat me heel fel stoort. Ondanks dat ik op een gezonde vetpercentage zit en ik vrij droog sta over mijn lichaam, heb ik toch last van een onderbuik die over mijn riem uitpuilt en fel uitsteekt waardoor je mijn buikspieren ook niet ziet. het lijkt alsof dat die 8 procent allemaal opgeslagen zit op mijn buik. En ik kan nog lager gaan in vetpercentage maar heb het gevoel dat het niets zal uitmaken met zo'n buik.

Zijn er mensen die hetzelfde hebben ervaren en hoe hebben jullie dit weggekregen? Of zal ik vrede moeten nemen dat ik een asymmetrische lichaamstype heb en de buik met eender welke methode nooit zal wegkrijgen. Ik wil de moed niet laten zakken maar ik zie het einde niet meteen in zicht met zoveel buikvet.
 
Plaats even een foto van je huidige shape.
 
Is het echt vet en geen vel? Veel afgevallen misschien? Normaal gesproken zou je met 12 procent toch al je buikspieren goed moeten kunnen zien.
 
Hoe weet je dat je op 8% zit? Ik denk niet dat je op 8% zit.
Doe even een foto zoals Camelus zegt
 
1m84 en 85 kg op 8% dan zou je er toch zeer atletisch moeten uitzien.

Lijkt mij dat de 8% niet klopt.

Zoals anderen zeggen:een foto plaatsen.

Hang je enkel aan de gewichten?Of doe je er ook wat mee? :p;)
 
Waarom staat dit bij Ask Me Anything???? ???
 
Waarom staat dit bij Ask Me Anything???? ???

red ons Sanca Saxon of RFFNCK :P

On topic: als je op legit 8% staat ga je echt geen dikke laag buikvet meer hebben. Tenzij je dus idd veel bent afgevallen en huidoverschot hebt.

Ik denk dat weinig leden weten hoe fucking droog 8% is en hoe 20% eigenlijk best nog meevalt (je bent nog niet ECHT dik op 20%). Maw: DBB onderschat het VP doorgaans gemakkelijk met 3-4%.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven