Fitness Seller

Zink en stinken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ano_133972

Novice
Lid geworden
11 mei 2014
Berichten
29
Waardering
2
  • Today
  • Hallo , ik slik al een tijdje zink caps van xxl, zo'n 3 weken ongeveer, nu merk ik dat ik sinds deze week een onaangename lichaamsgeur heb bij zweten. Voor zover ik weet heb ik dat vaker ervaren toen ik zink nam. Een tijdje gestopt met zink en de onaangename geur heb ik niet meer waargenomen. Kan dit door zink komen dat men een onaangename zweet geur bij zich heeft? Heeft iemand dit ook ervaren met zink?
 
Nog nooit door zink ervaren maar wel bij selenium.
 
Misschien ook wat verandert in je voeding?

Of ander shirt oid?
Kunststof kleding kan soms ook raar reageren met zweet.
 
In mijn voeding en kleding weinig verandert.. Naast zink neem ik nog magnesium en creatine supplement maar dat doe ik al een hele tijd. Weet wel dat je van teveel eiwitten kan gaan stinken maar de hoeveelheden eiwitten die ik neem zijn niet zoveel.
 
Hoeveel eiwitten neem je?
Dus hoeveel gram eiwit per kg lichaamsgewicht?
 
Veel eiwitten hoeft niet alleen het probleem te zijn. Eiwitten verbranden tot brandstof gebeurd bij een tekort aan energie (calorieën uit koolhydraten en vetten). Eet je ver onder je verbruik? Is die lucht te typeren als ammoniak?
 
Eerlijk gezegd weet ik dat niet precies, waar ik doe op trainingsdagen 2 scheppen 40gr? Perfect Whey proteïn met water en een banaan Voor en na de training eveneens hetzelfde met creatine. Op niet trainingsdagen pak ik helemaal geen shake maar dan haal ik de eiwit gewoon uit m'n voeding wat ik die dag eet.
 
Veel eiwitten hoeft niet alleen het probleem te zijn. Eiwitten verbranden tot brandstof gebeurd bij een tekort aan energie (calorieën uit koolhydraten en vetten). Eet je ver onder je verbruik? Is die lucht te typeren als ammoniak?


Eten ver onder mijn verbruik doe ik niet, ik eet eerder teveel misschien..
 
Je spreekt jezelf tegen.

Je geeft aan niet te weten hoeveel eiwit je eet.

Maar je weet niet of je onder onderhoud eet...

Zet eerst je voeding eens op een rijtje.
Misschien eet je te weinig, of teveel eiwit oid.
 
Zinksulfaat?
 
Normaal zorgt een tekort aan zink juist voor vreemde lichaamsgeur dus zink suppletie (Edit by hoxys) op zich zal het niet zijn. Denk dat je meer naar ander "veranderingen in je voeding/trainig patroon moet kijken.

Vraag hierboven van Calyptus is trouwens wel interessant, is het een sulfaatverbinding die je slik?
 
Normaal zorgt een tekort aan zink juist voor vreemde lichaamsgeur dus zink supplementatie op zich zal het niet zijn. Denk dat je meer naar ander "veranderingen in je voeding/trainig patroon moet kijken.

Vraag hierboven van Calyptus is trouwens wel interessant, is het een sulfaatverbinding die je slik?
Dit had ik niet van jou verwacht :D Suppletie*
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Back
Naar boven