MuscleMeat

Mega pijn na injectie

Bezoekers in dit topic

sjefke25

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 jul 2006
Berichten
239
Waardering
115
Lengte
1m85
Massa
99kg
Vetpercentage
9%
Ik ben nu bezig met een sust deca kuur.
5 dagen geleden in bil gezet en kan er nog steeds niet op zitten en loop mank, misschien dicht bij een zenuw geprikt dacht ik dus gister in mijn bovenbeen gezet en kan er niet eens meer op lopen normaal.

Ik zet 2,5ml per x en het merk is is real en vrij bekend als ik dat zo in de nep en echt sectie lees.

Ik heb een heel voorraadje maar zie er tegenop voor de volgende inject.
Benen niet kunnen trainen en loop echt mank van de pijn.

Iemand zelfde ervaring of tips?
 
Ik ben nu bezig met een sust deca kuur.
5 dagen geleden in bil gezet en kan er nog steeds niet op zitten en loop mank, misschien dicht bij een zenuw geprikt dacht ik dus gister in mijn bovenbeen gezet en kan er niet eens meer op lopen normaal.

Ik zet 2,5ml per x en het merk is is real en vrij bekend als ik dat zo in de nep en echt sectie lees.

Ik heb een heel voorraadje maar zie er tegenop voor de volgende inject.
Benen niet kunnen trainen en loop echt mank van de pijn.

Iemand zelfde ervaring of tips?

Bij het zetten van de inject 0 pijn maar dag erna begint de ellende.
 
Eerste kuur inject?

Virgin muscle en zal meestal na enkele inject beter worden maar blijf dan niet wisselen van spier zo kan de spier niet wennen.

Soms kan je wat gevoeliger zijn voor een bepaald merk.

Verder ibuprofen pakken en uitzitten, kan behoorlijk kut zijn ik had er ook heel veel last van
 
Als het UG is zou ik aan je leverancier vragen of je een andere batch mag proberen. Kan soms schelen in de pijn.
 
Eerste kuur inject?

Virgin muscle en zal meestal na enkele inject beter worden maar blijf dan niet wisselen van spier zo kan de spier niet wennen.

Soms kan je wat gevoeliger zijn voor een bepaald merk.

Verder ibuprofen pakken en uitzitten, kan behoorlijk kut zijn ik had er ook heel veel last van

Pussy met je ibo kom op man ff door bikkelen.



Ik ben nu bezig met een sust deca kuur.
5 dagen geleden in bil gezet en kan er nog steeds niet op zitten en loop mank, misschien dicht bij een zenuw geprikt dacht ik dus gister in mijn bovenbeen gezet en kan er niet eens meer op lopen normaal.

Ik zet 2,5ml per x en het merk is is real en vrij bekend als ik dat zo in de nep en echt sectie lees.

Ik heb een heel voorraadje maar zie er tegenop voor de volgende inject.
Benen niet kunnen trainen en loop echt mank van de pijn.

Iemand zelfde ervaring of tips?


Kan aan de olie liggen, als het je eerste injectie is tja virgin pijntjes in spierweefsel, olie vervuild, te snel geinjecteerd, koude olie gebruikt... Ik zou het gewoon ff in de gaten houden bij je volgende injectie als het weer zo heftig is dan weet je dat het aan de vial ligt.
 
Ik ben nu bezig met een sust deca kuur.
5 dagen geleden in bil gezet en kan er nog steeds niet op zitten en loop mank, misschien dicht bij een zenuw geprikt dacht ik dus gister in mijn bovenbeen gezet en kan er niet eens meer op lopen normaal.

Ik zet 2,5ml per x en het merk is is real en vrij bekend als ik dat zo in de nep en echt sectie lees.

Ik heb een heel voorraadje maar zie er tegenop voor de volgende inject.
Benen niet kunnen trainen en loop echt mank van de pijn.

Iemand zelfde ervaring of tips?
Is gewoon spierpijn. Zenuw voel je direct.
 
Herken het. Klote is het. Aanraken doet ook enorm zeer. Probeer maar eens te fietsen de eerste meters kreeg ik mijn been niet gebogen. Pip noemen ze dit. Ging na een aantal weken pas weg bij mij.
 
Nee heb al een aantal muurtjes achter de rug dus geen virgin muscle. Pak wel een nieuwe vial dan,kijken wat t doet.. bovenbeen zit ook een aardige rode plek op sinds vandaag.
 

Kom op man, beetje krampjes en stijfheid in je spier en je grijpt meteen naar middelen.. Uuuhh
 
Kom op man, beetje krampjes en stijfheid in je spier en je grijpt meteen naar middelen.. Uuuhh

Het is meer dan dat. Been there. Als ik er een stootje tegenaan kreeg dan voel je dat wel.
 
Nee heb al een aantal muurtjes achter de rug dus geen virgin muscle. Pak wel een nieuwe vial dan,kijken wat t doet.. bovenbeen zit ook een aardige rode plek op sinds vandaag.

Had het ook niet in de eerste kuur. Is het merk wat je zet, de een heeft er last van de ander niet.
 
Had het ook niet in de eerste kuur. Is het merk wat je zet, de een heeft er last van de ander niet.

Dit dus. Heb 't zelfde met de TestE van een merk dat heel goed aangeschreven staat. 1 ml en ik loop al 3 dagen echt mank.
 
Dit is geen pip en geloof ik ben geen schuimpie maar kan amper meer lopen van de pijn.
 
Dit is geen pip en geloof ik ben geen schuimpie maar kan amper meer lopen van de pijn.

Klinkt als pip, je hebt het nu op beide plaatsen toch? Lijkt mij sterk dat je op beide plekken een infectie oid hebt opgelopen? Als je er zeker van bent dat het geen pip is zou ik maar eens naar ha gaan...
 
Dat OP pijn heeft en een rode plek is waarschijnlijk geen PIP Maar een te veel aan benzyl alcohol in de aas. Of terwel deverhouding is niet goed van het merk aas.

Ik was elke keer na 5 dagen pijn vrij. Waar ik ook injectereerde ik kreeg een zwelling en een rode plek en kon niks meer met die spier doen strekken of iets. Lekker ibro nemen en kijken of je merk kan ruilen bij je dealer
 
Dat OP pijn heeft en een rode plek is waarschijnlijk geen PIP Maar een te veel aan benzyl alcohol in de aas. Of terwel deverhouding is niet goed van het merk aas.

Ik was elke keer na 5 dagen pijn vrij. Waar ik ook injectereerde ik kreeg een zwelling en een rode plek en kon niks meer met die spier doen strekken of iets. Lekker ibro nemen en kijken of je merk kan ruilen bij je dealer

Dit ja
 
Ja als je het al weer waarom vraag je het dan :)

Maar rode plek en zwelling is een ander verhaal. Maar dit had je overigens ook niet vermeld in je OP. Succes ermee!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven