XXL Nutrition

Mijn kuurlog

Bezoekers in dit topic

BaasML

Novice
Lid geworden
9 nov 2018
Berichten
25
Waardering
4
Lengte
1m91
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
1e keer 12 weken kuur.

Start :
14% Vet
72,5kg

Momenteel week 4-12
16% vet
82,7kg

2ml Test + 2ml Drost per week.

Nu ervaar ik de fase van week 4 naar week 5 een enorme boost door mn bloed heen en drang om extra te trainen.

Wat is nu het beste om sneller mijn spieren zichtbaar te maken/ te vergroten?

Kort en zware oefeningen of lange en meer reps/licht ?

Tips & Feedback a.u.b.
 
Dus je bent in 4 weken 10 kg aangekomen?
Ik heb heb verder geen kennis van of ervaring met AAS, maar spieren meer zichtbaar maken betekent je vet% verlagen, ongeacht AAS gebruik.
 
Laatst bewerkt:
Zulke dingen mag je weten voor je begint te kuren.(training zal dan wel niet on point zijn)

1m91 en beginnen kuren op 72 kg. slaagt op niks.

10 kg op 4 weken. zal wel lekker veel vocht zijn.

2ml zijn we niks mee. mg is wat belangrijk is.

Nakuur?
 
Zulke dingen mag je weten voor je begint te kuren.(training zal dan wel niet on point zijn)

1m91 en beginnen kuren op 72 kg. slaagt op niks.

10 kg op 4 weken. zal wel lekker veel vocht zijn.

2ml zijn we niks mee. mg is wat belangrijk is.

Nakuur?

Vocht deels maar ik vreet elke dag als een paard + 2x shake per dag.

En je eerste reactie snap ik niet helemaal. Ik train al 3 jaar en was zo goed als droog op 11% vet. (zag eruit als een beetje gespierd bottenlijf)

Ik miste alleen nog de explosiviteit en ik kon niet dikker/breder worden en nu wel blijkbaar.

We spreken over 500mg Test en 400 mg Drost

Ik heb voor mijn dosis en nakuur etc een begeleider daar maak ik me zelf niet druk om.
Ik ben meer opzoek naar mensen met deze zelfde ervaring/start en of het resultaat prima behaald is?
 
Hoe ziet je eetschema eruit?
 
Vocht deels maar ik vreet elke dag als een paard + 2x shake per dag.

En je eerste reactie snap ik niet helemaal. Ik train al 3 jaar en was zo goed als droog op 11% vet. (zag eruit als een beetje gespierd bottenlijf)

Ik miste alleen nog de explosiviteit en ik kon niet dikker/breder worden en nu wel blijkbaar.

We spreken over 500mg Test en 400 mg Drost

Ik heb voor mijn dosis en nakuur etc een begeleider daar maak ik me zelf niet druk om.
Ik ben meer opzoek naar mensen met deze zelfde ervaring/start en of het resultaat prima behaald is?
Ik zou me wel ernstige zorgen over jouw 'begeleider' als hij jou dit laat gebruiken en dat jij nog zo dom bent hier in te trappen. Je hebt het zeker ook van hem gekocht?
- überhaupt beginnen met kuren met jouw stats?
- een eerste kuur bijna een gram aan AAS?

Als je nou eens een half uurtje onderzoek had gedaan was je er achter gekomen dat je met deze stats gewoon niet moet kuren. Onzin dat je niet dikker/breder kon worden zonder AAS.
 
Inderdaad helaas erg weinig serieuze gasten. Weet nog dat toen ik jaren geleden zelf informatie ging vergaren er aardig wat serieuze logs en topics waren. Helaas lijkt dat tijdperk ver voorbij en kunnen de mensen die hier posten beter eens in de voeding sectie komen.
En het mooie is dat de meesten ook allemaal nog eens "deskundige begeleiding" hebben. Ik zal zelf nooit kuren, maar als ik zie wat hier af en toe allemaal voorbij komt dan weet ik in ieder geval hoe ik het niet zou moeten doen.
 
En ik vermoed dat je niks van je kuur gaat overhouden. Als je al moeite hebt om zonder gear meer dan 72 te wegen op een lengte van 1m91.
 
Wat zielig..

Ik zal er verder niet op reageren te triest hoe sommige ''zogenaamd ervaren'' gebruikers hier de les proberen te lezen en in 1 topic 4 aannames maken.

SBroncker, aan jou foto te zien (als jij dat bent) lijkt het alsof je dik aan de deca zit met je plofkop.

Als je commentaar hebt geef dan normaal feedback of helemaal niet. Ga niet nieuwe mensen de grond in proberen te boren om jezelf een goed gevoel te geven ofzo want beter ben je niet.
 
Wat zielig..

Ik zal er verder niet op reageren te triest hoe sommige ''zogenaamd ervaren'' gebruikers hier de les proberen te lezen en in 1 topic 4 aannames maken.

SBroncker, aan jou foto te zien (als jij dat bent) lijkt het alsof je dik aan de deca zit met je plofkop.

Als je commentaar hebt geef dan normaal feedback of helemaal niet. Ga niet nieuwe mensen de grond in proberen te boren om jezelf een goed gevoel te geven ofzo want beter ben je niet.
Toen zat ik inderdaad aan de deca, goed gezien Einstein.

Nee, jij draait alles om. Je gaat nu het slachtoffertje uithangen terwijl er bij jou alles aan van alles schort, als jij een uurtje onderzoek had gedaan had je dat allemaal geweten dus niet zo zielig gaan doen. Onder 'kuurlogs' staan veel meer gevallen zoals jij dus je had het kunnen weten.

En, waar lees jij aannames?
Dat je voeding ruk is: feit. Anders was je wel zwaarder geweest zonder AAS want met jouw lengte en gewicht valt er nog zat te halen.
Dat je je wel zorgen moet maken om je begeleider: feit. Dat hij je überhaupt laat kuren is te gek. En dan nog 500mg test en 400mg bold, kom op man.

Raar he, als het halve forum vol staat met gevallen zoals jij, dat je dan geen normale reacties krijgt. Dat heet vragen naar de bekende weg.
 
Wat zielig..

Ik zal er verder niet op reageren te triest hoe sommige ''zogenaamd ervaren'' gebruikers hier de les proberen te lezen en in 1 topic 4 aannames maken.

SBroncker, aan jou foto te zien (als jij dat bent) lijkt het alsof je dik aan de deca zit met je plofkop.

Als je commentaar hebt geef dan normaal feedback of helemaal niet. Ga niet nieuwe mensen de grond in proberen te boren om jezelf een goed gevoel te geven ofzo want beter ben je niet.

Wat is je vraag nu eigenlijk?

Je traint gewoon zoals anders (4x per week ofzo), en best elke spiergroep 2 * per week (vb: 2* UB/LB of PPL/FB) en blijft best 8-12 reps per setje doen. Je lichaam zal dan tijdens een eerste kuur sowieso wel gains maken. Je mag rekenen op gemiddeld 4-5 kg VVM. Je bent nu al meer dan 10kg aangekomen, dat is een indicatie dat je IMO iets teveel vet en vocht bijkomt.

Je spieren zal je pas zichtbaar krijgen door ooit een degelijke cut te doen.
 
Wat is je vraag nu eigenlijk?

Je traint gewoon zoals anders (4x per week ofzo), en best elke spiergroep 2 * per week (vb: 2* UB/LB of PPL/FB) en blijft best 8-12 reps per setje doen. Je lichaam zal dan tijdens een eerste kuur sowieso wel gains maken. Je mag rekenen op gemiddeld 4-5 kg VVM. Je bent nu al meer dan 10kg aangekomen, dat is een indicatie dat je IMO iets teveel vet en vocht bijkomt.

Je spieren zal je pas zichtbaar krijgen door ooit een degelijke cut te doen.

Bedankt voor je reactie, hier heb ik wat aan!

Dat is wat ik nu ook doe ongeveer.
2x 3 dagen doe ik dan momenteel met 1 dag tussenin rust : Tricep/Chest, Back/Biceps, Legs/Shoulders (buik doe ik meestal 2 oefeningen elke dag einde vd training)
 
Je gaf aan dat je zo goed als droog was op 3 jaar trainen met je genoemde stats. Je bent gewoon een shrimpy en moet echt meer gaan vreten man. Leuk dat je droog bent maar je wilt gewoon gains maken neem ik aan? Laat eens weten wat je doet met je voeding dan kunnen we daar "serieus" naar kijken. Als je namelijk gaat eten zoals je al at raak je zo weer gains kwijt.
 
Back
Naar boven