XXL Nutrition

Info over aankomen.

Bezoekers in dit topic

Amsterdam020

Novice
Lid geworden
6 okt 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
65kg
Vetpercentage
5%
Beste mensen,

Ik ben een tijd geleden erg afgevallen.(25kg ongv van 90 naar 65)
Nu wil ik weer aankomen tot ongv 90 kg.
Het is alleen soms moeilijk om zoveel te eten als dat ik eerst deed.
Nu heb ik een pot weight gainer gekocht met het idee om bijv 1 shake per dag te nemen zodat ik beetje bij beetje makkelijker meer kan gaan eten en een maandje wat makkelijker meer cals binnen te krijgen. Niet zo zeer om om veel aan te komen met weight gainer. Nu is mijn vraag, is dit een slecht idee omdat weight gainers vol met suikers zitten of kan dit geen kwaad omdat ik wel gezond eet maar het meer gebruik om een grotere eetlust op te wekken. Alle hulp is welcome thx
 
Wie 'A' zegt moet ook...
 
Had een vraag geschreven maar ging iets fout en toen was alles ineens gewist☺
Heb je er een beetje verstand van?
 
Had een vraag geschreven maar ging iets fout en toen was alles ineens gewist☺
Heb je er een beetje verstand van?

Van wat ? Hoe je je vraag terugkrijgt ?

CTRL-Z op je toetsenbord:D
 
Je kunt je post nog bewerken, onder het bericht zit een bewerk-knop. Of gewoon je vraag hier nogmaals stellen.
Verstand van aankomen: kwestie van meer eten. Meer kcal binnenkrijgen dan je verbruikt = aankomen. Als je iets specifiekers wil weten moet je wat concreter een vraag stellen en info geven (wat zijn je stats, wat eet en train je nu, wat is je doel).
 
Open een nieuwe post in de juiste sectie.
 
oats en eiwitten met water is de perfecte weightgainer
 
1m88 en 65 kg en moeite met bijkomen. Ik snap dat niet om eerlijk te zijn.

Hoe weinig moet je dan wel niet eten.

Dit kan je makkelijk halen zonder weightgainer.
 
je hoeft toch ook helemaal (nog) niet zoveel te eten als dat je destijds deed? Bro, met jouw lichaamsgewicht kom je nog aan van zonlicht via fotosynthese
 
je hoeft toch ook helemaal (nog) niet zoveel te eten als dat je destijds deed? Bro, met jouw lichaamsgewicht kom je nog aan van zonlicht via fotosynthese

Dit.

Vraag me af hoe je überhaupt op zo'n laag gewicht kunt komen wanneer je 1.88m bent.
 
Ik ben 56 bij 188 geweest. Vloeibare calorieën zijn je vriend als je weinig eetlust hebt.

Weightgainer kan maar de meesten vinden het wel zonde omdat je eigenlijk gewoon dure suiker koopt. Dan zijn er leukere of goedkopere dingen waar ook veel voedingstoffen inzitten zoals wat Vieze jij noemde of melk/chocomel ofzo als oats nog wat te machtig zijn.

Lekker opbouwen en je eetlust went wel
 
Ik ben 56 bij 188 geweest. Vloeibare calorieën zijn je vriend als je weinig eetlust hebt.

Weightgainer kan maar de meesten vinden het wel zonde omdat je eigenlijk gewoon dure suiker koopt. Dan zijn er leukere of goedkopere dingen waar ook veel voedingstoffen inzitten zoals wat Vieze jij noemde of melk/chocomel ofzo als oats nog wat te machtig zijn.

Lekker opbouwen en je eetlust went wel


dit,

veel eten kun je leren,ik kom van de 90 kg ,dus heb ik er in al die jaren heel wat kilo's aangevreten ,in het begin zelfs tot misselijk en ziek worden, en ja nog steeds elke dag
pre en post workout chocomel :choco:
 
dit,

veel eten kun je leren,ik kom van de 90 kg ,dus heb ik er in al die jaren heel wat kilo's aangevreten ,in het begin zelfs tot misselijk en ziek worden, en ja nog steeds elke dag
pre en post workout chocomel :choco:

Niet in de spiegel kijken. Voila problem solved.
 
Voor tips voor vloeibare voeding kun je bij mij zijn. Ik heb een kaakoperatie ondergaan en eet al 4 weken door een rietje en heb nog wel een paar weken te gaan.

Denk aan:
- Soepen: eventueel zelf maken (kant-en-klaar kan ook); als je zelf soep maakt kun je gemakkelijk hier wat vettere vlees of vis (zalmsoep, mmm) voor gebruiken en bijvoorbeeld eieren toevoegen. Dingen als olijfolie e.d. zijn ook een gemakkelijk en gezonde bron van vetten en kcal-bom;
- Smoothies: groenten, fruit en volle yoghurt of kwark. Voeg hier dingen als lijnzaad, nootjes, chiazaad e.d. aan toe. Een schep whey is ook én lekker én een goede en relatief goedkope eiwitbron;
- Chocomel met slagroom :choco:drool:
- Toetjes: kies voor volle varianten.
- Veel drinken dat rijk is aan kcal bevat ook veel suiker. Als je niet aan kan komen, is dit prima. Het verzadigd ook niet zo en is een easy kcal-bron. Als je het 'gezond' wil houden, neem je gewoon de varianten die puur op fruit zijn gebaseerd bijvoorbeeld of volle zuivel producten;
- Tijdens je training gewoon een grote bidon met water met dextro drinken. Na je training een eiwitshake nemen;
- Sausjes zijn prima als je niet aan kan komen en een makkelijke bron van extra kcal.

Met een goede blender en keukenmachine kun je zoveel. Aangezien ik nu genoodzaakt ben vloeibaar te eten, doe ik zelfs goulash, lekkere vleesstoofschotels e.d. hierin. Haring met tomatensaus of honing/mosterdsaus, dat soort dingen.

Beetje hak-op-de-tak warrig verhaal (ik heb te veel getypt vandaag), maar misschien heb je er wat aan. :D
 
All you can eat restaurant minimaal 1 keer per week.
 
Back
Naar boven