XXL Nutrition

Biceps: echt of nep? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

imnewhere

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2012
Berichten
8.760
Waardering
9.067
Lengte
1m80
Massa
69kg
Ik stuitte net op dit youtube filmpje. Persoonlijk vind ik dit ronduit lelijk. Maar mijn vraag is: kan dit op natuurlijke wijze of is hier synthol of dat soort troep in het spel?

 
goeie biceps piek.
 
Ik stuitte net op dit youtube filmpje. Persoonlijk vind ik dit ronduit lelijk. Maar mijn vraag is: kan dit op natuurlijke wijze of is hier synthol of dat soort troep in het spel?


als je dit lelijk vind zou ik echt oppassen met trainen, voor je het weet heb je zo’n arm en kom je er niet meer vanaf.
 
Gewoon iemand met veel aanleg ,ik vind helemaal mooi
 
Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het er zeer onnatuurlijk uitzien en dus lelijk.
 
De vorm van de spierbuik, of de mate van gespierdheid?
 
Dat is genetisch bepaald en is zo goed als niets aan te doen.
 
Ja, ik ben bekend met het fenomeen van korte en lange 'muscle bellies'. Maar dan nog vind ik deze wel heel extreem. Veel extremer nog dan Arnold.
 
Ja, ik ben bekend met het fenomeen van korte en lange 'muscle bellies'. Maar dan nog vind ik deze wel heel extreem. Veel extremer nog dan Arnold.

Ja, wat vind je natuurlijk, deze man gebruikt uiteraard steroïden. Zo te zien geen synthol. Een natural dus.
 
Ja, wat vind je natuurlijk, deze man gebruikt uiteraard steroïden. Zo te zien geen synthol. Een natural dus.
"The channel supports the sport of "natural bodybuilding" and helps viewers learn how to gain muscle naturally."
Zou een beetje raar zijn als je dan zelf gebruikt. Of ben ik nu heel naïef?
 
"The channel supports the sport of "natural bodybuilding" and helps viewers learn how to gain muscle naturally."
Zou een beetje raar zijn als je dan zelf gebruikt. Of ben ik nu heel naïef?

Ik vrees van wel. Zo te zien is het een ouwe lul op TRT.
 
"The channel supports the sport of "natural bodybuilding" and helps viewers learn how to gain muscle naturally."
Zou een beetje raar zijn als je dan zelf gebruikt. Of ben ik nu heel naïef?

Er zijn er zoveel op youtube en instagram die claimen natty te zijn, je moet daar nuchter in zijn en niet zomaar geloven wat ze zeggen. Zelfs hier op het forum doen er jaarlijks jongens mee die claimen natty te zijn terwijl een getraind oog duidelijk ziet dat ze gebruiken ;)

Wat de biceps piek betreft: inderdaad genetisch bepaald en in dit geval vind ik het ook gewoon heel lelijk.
 
Er zijn er zoveel op youtube en instagram die claimen natty te zijn, je moet daar nuchter in zijn en niet zomaar geloven wat ze zeggen. Zelfs hier op het forum doen er jaarlijks jongens mee die claimen natty te zijn terwijl een getraind oog duidelijk ziet dat ze gebruiken ;)

Wat de biceps piek betreft: inderdaad genetisch bepaald en in dit geval vind ik het ook gewoon heel lelijk.

Welke oefeningen doe jij voor je oog? ;)
 
Zo te zien geen synthol, gewoon goede genetics.
 
"The channel supports the sport of "natural bodybuilding" and helps viewers learn how to gain muscle naturally."
Zou een beetje raar zijn als je dan zelf gebruikt. Of ben ik nu heel naïef?

Heel naief.

Zelfde met heel het vegan verhaal,zitten ook veel leugenaars tss.
 
Zelfde met heel het vegan verhaal,zitten ook veel leugenaars tss.
Waar liegen ze dan over?
Dat ze zeggen dat ze vlees eten, maar stiekem vegan zijn ofzo?
 
Waar liegen ze dan over?
Dat ze zeggen dat ze vlees eten, maar stiekem vegan zijn ofzo?

Ze vreten 20 j vlees en trainen 20j en dan zijn ze 1 maand vegan.En dan maar filmpjes maken over hun vegan gains . Maar vlees vreten terwijl ze zogezegd vegan zijn zou ook kunnen.
 
Ze vreten 20 j vlees en trainen 20j en dan zijn ze 1 maand vegan.En dan maar filmpjes maken over hun vegan gains . Maar vlees vreten terwijl ze zogezegd vegan zijn zou ook kunnen.
Maar vegan zijn is niet iets om trots op te zijn of ontgaat mij het ding hierin nu???
 
Back
Naar boven