MuscleMeat

The Grim Reaper Pre Workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ML7

Novice
Lid geworden
12 nov 2018
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
105kg
Vetpercentage
9%
Beste mede bb'ers,

Heeft er iemand hier ooit gehoord van / ervaring met The Grim Reaper van PV Nutrition?

Als je puur naar de ingrediënten kijkt, moet hij goed zijn. Is 400mg cafeïne en 300mg DMHA niet een beetje te veel van het goede?

Ik heb nog nooit van dit bedrijf gehoord tot voor kort. Als ik op de instagram pagina kijk, lijken ze een redelijk groot klantenbestand te hebben. Ook een sectie met PR's van klanten en veel interactie.

Is hij echt zo goed? Iemand die zijn ervaring kan delen?

Alvast bedankt,
ML7
 
bestel een pot en ervaar het zelf of die goed is of niet ;)
 
PWO is toch persoonsgebonden.
Waar de een goed op reageert reageert een ander weer anders op.
Dus gewoon zelf proberen.
 
Er zijn volgens mij wel een aantal jongens hier die hem hebben.

Ik zelf vind dit een hele goede stimulant pre-workout! Ingrediënten zijn inderdaad best wel extreem, maar dat is waar iedereen tegenwoordig naar zoekt lijkt het wel haha :p
IMO kan je The Grim Reaper vergelijken met Jack3d de oude formule en Devil Shot.

Maar inderdaad zoals hierboven, bestel een pot en ervaar het zelf ;)
 
Een van de dan wel niet de sterkste pre-workout verkrijgbaar. Als je ooit 1.3 dmaa pre's op hebt dan zit je met deze goed.

Altijd ff zelf proberen natuurlijk. Misschien voel je wel niks of misschien kan je niet slapen:p
 
Bedankt voor de reacties!

Ik heb zojuist een potje besteld. Als er liefhebbers zijn kan ik mijn ervaring delen in dit topic:rolleyes:
 
Ben benieuwd wat jij ervaart, welke PWO's ben jij gewend?
 
zoals ik op een ander topic schreef heb ik deze pwo ook getest dmv een sample

viel tegen, had hoge verwachtingen na wat ik online las. Blackbooster (monster 2) vond ik vele malen sterker.

voelde wel wat effect maar dit was vergelijkbaar met Blast! van XXL nutrition.. pwo blijft persoonsgebonden maar voor mij was dit een tegenvaller. wellicht waren mijn verwachtingen te hoog.
 
Ik ben zelf ook benieuwd. Ik zal het hier volgende week ff laten weten hoe ik hem vond.

Ik ben zelf best wat gewend mbt sterke pwo's. Heb eigenlijk alle stim "klassiekertjes" wel gehad

Blackbooster heb ik ooit via een luguber persoon op marktplaats gekocht. Deed helemaal niks behalve uitslag op mijn armen.

Nu lees ik hier net dat er ook een nieuwe echte versie van Monster is? Een witte pot?
 
Vandaag mijn potje binnen gekregen, net klaar met mijn workout chest & back.
Ik weet dat ik na 1x gebruiken natuurlijk niet definitief kan zeggen hoe en wat en zal (indien nodig) volgende week nog een keer posten.

Toen ik mijn pakketje binnen kreeg zat er een brief bij met een stappenplan (marketing truc ofc.) naar hoe je The Grim Reaper het best kon nemen voor een goede training. Dingen zoals in the zone komen , motiverende muziek opzetten etc. Toen ik dit zag, dacht ik direct dat het niks was. Voelde een beetje te commercieel aan. Het potje en het poeder + zakje met capsules doen het daarentegen aardig luguber lijken dus dat was weer een plus :roflol:

Tijdens het drinken van de pre voelde ik mijn lippen al direct tintelen, hoogstwaarschijnlijk door de beta-alanine.
Na een minuut of 20 achter mijn pc bezig te zijn geweest (met motiverende muziek op zoals beschreven :p),voelde ik de pre toch al beginnen te werken.

Tijdens de warming up merkte ik al dat het allemaal net iets makkelijker ging dan normaal. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik een goede dag had en wilde nog niet te hard van stapel lopen.
Eenmaal aan mijn workout begonnen was ik er van overtuigd dat dit echt in het rijtje past van de beste pre-workouts is die ik ooit op heb. Echt dat ouderwetse DMAA gevoel. Goede focus, lekker zweten en toch wel echt een flinke krachttoename.

Ook dingen zoals een droge bek en extreem veel pissen na de workout evaarde ik vandaag. Niet fijn, maar wel een goede indicatie dat het ook echt de middelen bevat die achterop het potje staan.

NOTE: Zoals hierboven al vermeld is elke pre-workout persoonsgebonden en is mijn ervaring natuurlijk geen garantie dat het voor jou hetzelfde is.
 
Vandaag mijn potje binnen gekregen, net klaar met mijn workout chest & back.
Ik weet dat ik na 1x gebruiken natuurlijk niet definitief kan zeggen hoe en wat en zal (indien nodig) volgende week nog een keer posten.

Toen ik mijn pakketje binnen kreeg zat er een brief bij met een stappenplan (marketing truc ofc.) naar hoe je The Grim Reaper het best kon nemen voor een goede training. Dingen zoals in the zone komen , motiverende muziek opzetten etc. Toen ik dit zag, dacht ik direct dat het niks was. Voelde een beetje te commercieel aan. Het potje en het poeder + zakje met capsules doen het daarentegen aardig luguber lijken dus dat was weer een plus :roflol:

Tijdens het drinken van de pre voelde ik mijn lippen al direct tintelen, hoogstwaarschijnlijk door de beta-alanine.
Na een minuut of 20 achter mijn pc bezig te zijn geweest (met motiverende muziek op zoals beschreven :p),voelde ik de pre toch al beginnen te werken.

Tijdens de warming up merkte ik al dat het allemaal net iets makkelijker ging dan normaal. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik een goede dag had en wilde nog niet te hard van stapel lopen.
Eenmaal aan mijn workout begonnen was ik er van overtuigd dat dit echt in het rijtje past van de beste pre-workouts is die ik ooit op heb. Echt dat ouderwetse DMAA gevoel. Goede focus, lekker zweten en toch wel echt een flinke krachttoename.

Ook dingen zoals een droge bek en extreem veel pissen na de workout evaarde ik vandaag. Niet fijn, maar wel een goede indicatie dat het ook echt de middelen bevat die achterop het potje staan.

NOTE: Zoals hierboven al vermeld is elke pre-workout persoonsgebonden en is mijn ervaring natuurlijk geen garantie dat het voor jou hetzelfde is.


Thanks voor je review, zit nog steeds te twijfelen, met welke pre workouts heb je allemaal ervaring gehad, voordat je aan deze begon?
 
  • Like
Waarderingen: ML7
Thanks voor je review, zit nog steeds te twijfelen, met welke pre workouts heb je allemaal ervaring gehad, voordat je aan deze begon?
Ik heb best wel wat pre-workouts gebruikt met een vorm van 1.3 dmaa er in. Denk hierbij aan Noxipro, Jack3d, Limitless, Devils Shot, Unstoppable.

Altijd tevreden over geweest, alleen deze zijn niet meer beschikbaar dus vandaar de keus voor The Grim Reaper. Achteraf een goede keus geweest. Kijken hoe lang deze beschikbaar blijft.

Geen last van een crash na afloop?
Crash was aanwezig maar dit vind ik eigenlijk altijd wel fijn haha. Stimdick ook aanwezig trouwens :p;)
 
DMHA nog wel legaal?

Geen last van een crash na afloop?

Als DMHA indd zo goed als het zelfde is als 1.3DMAA dan zal je behoorlijk crashen ja.

De dosering vraag ik me wel af, 300mg? Dan is DMHA toch niet echt het zelfde als DMAA.
300mg DMAA lijkt me niet echt prettig.
 
waarom trainen jullie?
Als het antwoord spiermassa is, waarom neem je dan dusdanige pre WO's die overduidelijk katabole effecten hebben? Je snapt dat je jezelf echt in de weg zit hiermee?

Zoals ze zeggen: ''je draagt het hout naar je eigen brandstapel''

ofzo
 
waarom trainen jullie?
Als het antwoord spiermassa is, waarom neem je dan dusdanige pre WO's die overduidelijk katabole effecten hebben? Je snapt dat je jezelf echt in de weg zit hiermee?

Zoals ze zeggen: ''je draagt het hout naar je eigen brandstapel''

ofzo

linkje?

katabool door de werking van DMHA?
katabool door de werking van andere stoffen?
indirect katabool door de onderdrukking van de eetlust?

kan je de katabole werking verwaarlozen tegenover de toename in kracht en de betere trainingen als resultaat?


we need more info dude!
 
linkje?

katabool door de werking van DMHA?
katabool door de werking van andere stoffen?
indirect katabool door de onderdrukking van de eetlust?

kan je de katabole werking verwaarlozen tegenover de toename in kracht en de betere trainingen als resultaat?


we need more info dude!

Stimulanten zijn per definitie katabool; vrijmaken van energie is DE definitie van katabolisme. Hoe sterker de stimulant, hoe sterker het katabole effect.

Dus trek je eigen conclusies..
 
Stimulanten zijn per definitie katabool; vrijmaken van energie is DE definitie van katabolisme. Hoe sterker de stimulant, hoe sterker het katabole effect.

Dus trek je eigen conclusies..

maar geen idee dus in hoe sterk het effect is en wat het effect van de betere trainingen is?
 
Back
Naar boven