Fitness Seller

Forum Challenge N°24 Feet elevated push ups (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.223
Waardering
65.249
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Na het deadlift geweld is het weer eens tijd voor een bw oefening, namelijk feet elevated push ups.
De opzet is simpel, voeten op een bankje en dan pompen maar!

Deze challenge zal 1 maand duren en iedereen die hier actief is mag eraan deelnemen, op 15 december zal de winnaar bekend gemaakt worden.

-Volledige herhalingen, dwz, zakken tot onder en volledig uitstrekken
-Zoveel mogelijk reps, 90 seconden time cap
-Voeten op een bankje van minstens 40cm hoog
-Voeten van het bankje = einde set
-*BONUS* elke rep met 1 hand telt als 2 reps
-Filmpje als bewijs
-Bij misbruik/fraude zal er streng opgetreden worden

Succes !!
Het moderator team.

Onslow 56 reps

Jaap ja 51 reps

Onslow 50 reps

neet61 41 reps

Shrimpy 38 reps

Webby 25 reps

[RSVP=418196]Klik hier om in te schrijven[/RSVP]

Shrimpy - 1

Totaal: 1
 
Wanneer gaat t moderator team zelf eens een challenge meedoen?

Helaas zijn wij door onze zelf opgestelde regels uitgesloten van deelname :( maar om een juiste aanname/keus te kunnen doen van gewicht en dergelijke worden alle challenges van te voren uitvoerig door ons getest.
 
Ik ben voor het toelaten van mods en admins. Desnoods kunnen we ze uitsluiten van het winnen van prijzen. Wat extra deelname aan de challenges is alleen maar leuk toch?
 
Dit gaan denk ik echt gore reps worden voor de top push-uppers
Als er nog niet teveel inzendingen zijn met enorm veel reps wil ik wel een poging wagen om te zien wat hier van komt
 
Helaas zijn wij door onze zelf opgestelde regels uitgesloten van deelname :( maar om een juiste aanname/keus te kunnen doen van gewicht en dergelijke worden alle challenges van te voren uitvoerig door ons getest.
Een aparte mod/admin challenge dan maar. :D
 
Dit gaan denk ik echt gore reps worden voor de top push-uppers
Als er nog niet teveel inzendingen zijn met enorm veel reps wil ik wel een poging wagen om te zien wat hier van komt
Denk dat ik niet verder kom dan 15 reps ofzo
 
Ik wacht de eerste inzendingen even af
 
Ben wel eens benieuwd hier nu. Doe zelf nooit push ups dus weer niet echt aan wat ik me moet verwachten. Is het ook echt moeilijker met feet up?
 
Ben wel eens benieuwd hier nu. Doe zelf nooit push ups dus weer niet echt aan wat ik me moet verwachten. Is het ook echt moeilijker met feet up?
Meer schouders
 
Ben wel eens benieuwd hier nu. Doe zelf nooit push ups dus weer niet echt aan wat ik me moet verwachten. Is het ook echt moeilijker met feet up?

Vergelijkbaar met schuindrukken vs gewoon bankdrukken.
 
Natty87 Daar vergis je je in denk ik. Het probleem zit hem vaak in de lichaamsspanning. Op jouw gewicht heb je daar wat minder moeite mee denk ik.
 
Ik doe ze vaak met voeten op een plyo box voor een vergelijkbare hoek als bij 45 gr incline press, erg lekkere oefening. Is iets van 40 reps dan competief? Of gaan echte pushuppers daar tig keer overheen?
 
Back
Naar boven