Fitness Seller

Wat voor straps gebruiken jullie?

Bezoekers in dit topic

MirjamW

Cool Novice
Lid geworden
5 nov 2018
Berichten
84
Waardering
149
Lengte
1m74
Massa
64kg
Vetpercentage
24%
Hey,

Ik zoek nieuwe straps, ik vroeg mij af welke jullie gebruiken.

Wel fijne natuurlijk!

X
 
Geen. Waarvoor heb je die nodig?
 
$_57.jpg

Ik heb vroeger dit type wel gebruikt. Vond ze erg prettig.
Ik gebruikte ze meer omdat ik spontaan uitval kon/kan hebben aan 1 arm en dan flikkerde die BB wel erg hard op de grond :o
 
Probeer eerst eens lekker zonder zou ik zelf zeggen, waarom denk je ze nodig te hebben?
 
Probeer eerst eens lekker zonder zou ik zelf zeggen, waarom denk je ze nodig te hebben?
Dit...

Train je ook meer je grip;)
Zeker zijn straps voor sommige oefeningen handig maar zou ze niet altijd gebruiken.

Ik heb zelf nu leren , die bevallen erg goed. Gebruik ze eigenlijk alleen maar bij de pull ups of bij BB rows.
 
Ik heb lasso van XXL. Zijn goedkoop en voldoen voor mij.

Moet wel zeggen dat ik ze zelden gebruik. Hoogstens een keer als ik ergens last van heb, of een keer wat extra reps will doen.
 
Probeer eerst eens lekker zonder zou ik zelf zeggen, waarom denk je ze nodig te hebben?

Om meer grip te krijgen lieverd :) ik probeer ook een sterkere grip te krijgen, maar nu ik steeds zwaarder lift.
 
Ik gebruik altijd straps, al jaren. Waarom zou je ze niet gebruiken? Het is niet dat ik wedstrijden ga doen ofzo.

Gewoon goedkope mee bestellen bij je XXL bestelling.
 
Dit...

Train je ook meer je grip;)
Zeker zijn straps voor sommige oefeningen handig maar zou ze niet altijd gebruiken.

Ik heb zelf nu leren , die bevallen erg goed. Gebruik ze eigenlijk alleen maar bij de pull ups of bij BB rows.


Ja tuurlijk, ik vind het ook belangrijk om een betere grip te krijgen. Maar toch heb ik een soort setje in m'n rug nodig, en wil soms wat meer reps halen.
 
Waarom geen straps gebruiken bij DL? Toch zeker bij sets waar je grip het eerder laat afweten dan je rug. Je focus ligt bij Dl toch niet bij de grip.

Gebruikte ze wel alleen voor de sets waarvan ik weet dat mn grip het eerder gaat opgeven.

Ik ga voor een sterkere grip toch niet deadliften,zal dan wel wat anders doen.

Nu ja ik doe geen DL meer.
 
Ja tuurlijk, ik vind het ook belangrijk om een betere grip te krijgen. Maar toch heb ik een soort setje in m'n rug nodig, en wil soms wat meer reps halen.

Minder reps zou ik maar voor lief nemen, je wilt straps echt zo lang mogelijk uitstellen. Grip is super belangrijk.
 
Gewoon de straps van XXL Nutrition ooit meebesteld, doen het nog steeds prima.
 
Skatermarvin, welke strap-on gebruik jij ook alweer? Of wordt er op je gebruikt...

OT: Ik heb de lasso van MyProtein, maar gebruik ze bijna nooit. Alleen als ik een keer voor een echt zware set ga.
 
Minder reps zou ik maar voor lief nemen, je wilt straps echt zo lang mogelijk uitstellen. Grip is super belangrijk.

Niet mee eens.

Wel eens met het feit dat grip belangrijk is. Maar deads doe je niet voor je grip.
 
Wel. Verder heb ik niks met straps.

ieder zo zn ding. Zal ik de extra reps wel pakken en mn grip met wat anders trainen.

Nu ja vroeger. Ik doe geen deads meer sinds mn hernia.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven