AndroidHealthClinic

1e kuur doortrekken vanwege hitte? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PietJ

Novice
Lid geworden
18 aug 2018
Berichten
7
Waardering
0
Medekuurders,

Ik zit er aan te denken om mijn 1e kuur van 10-12 weken door te trekken met een cruise gevolgd door een 2e blast.

Waarom?
Omdat ik een aandoening heb waarbij mijn zweetklieren niet tot nauwelijks werken. Dit resulteert in een extreem verhoogde lichaamstemperatuur tijdens inspanning. Zomers is het daarom voor mij ook bijna niet te doen. Laat staan als ik zou kuren, aangezien dit de hitte nog meer verergert...

Nou was mijn idee om de wintermaanden te kuren en zomermaanden off te gaan. Ik zit nu in mijn 1e kuur, begonnen half september, en wil deze graag doortrekken t/m half maart oid.

Ik wilde eerst cyclen, maar zomers kuren is gewoon niet te doen. Ik laat altijd hcg meelopen overigens.

Kan het kwaad om mijn 1e 10-12 weken kuur te verlengen met een 8 weken cruise, gevolgd door nog een 10 weken blast?

Ik hoor het graag!
 
Zou cruise minimaal even lang doen als blast.
 
Wat voor kuur en dosering heb je in gedachten? En wat gebruik je nu
 
Week 1-11: 500 mg test e
Week 11-19: 150 mg test e
Week 19-24: 30-40 mg dbol
Week 19-30: test e ...
Week 19-30: mast ...

2e blast is dan nog niet helemaal bekend. Ging me er eerst om of dit aan te raden is. Cruise dose op 150 mg na 500 mg blast lijkt me prima toch?.
 
Week 1-11: 500 mg test e
Week 11-19: 150 mg test e
Week 19-24: 30-40 mg dbol
Week 19-30: test e ...
Week 19-30: mast ...

2e blast is dan nog niet helemaal bekend. Ging me er eerst om of dit aan te raden is. Cruise dose op 150 mg na 500 mg blast lijkt me prima toch?.

150mg als cruise is prima ja.
Als je volgende blast wil bulken zou ik met die middelen 750mg test 300/400 mast nemen.
 
150mg als cruise is prima ja.
Als je volgende blast wil bulken zou ik met die middelen 750mg test 300/400 mast nemen.
Van 500 mg test opeens naar 750 mg test 300/400 mast en 30/40 dbol lijkt me wat overdreven. Test op 500 houden, beetje mast erin en dbol weglaten lijkt me dan beter.
 
Mast doet niks voor massa, dbol is enige toevoeging maar wordt maar 6 weken gebruikt. Om die reden zou ik de test wel verhogen naar 750mg, maar hierin verschillen wij dus van mening.
 
Test e + dbol lijkt me ook prima voor de 2e blast. Kan altijd nog middelen toevoegen in volgende kuurtjes.

Maar het feit dat ik meteen mijn 1e kuur, op bijna 22 jaar, verleng naar een half jaar, is verder geen probleem? Zomers kuren gaat het voor mij simpel weg niet worden, en nu off gaan tot eind 2019 lijkt me ook niks.

Hoe denken jullie daarover?
 
Kan wel gewoon, zou wel zeker hcg mee laten lopen voor beter herstel. Hopelijk doe je dat nu al
 
Mast doet niks voor massa, dbol is enige toevoeging maar wordt maar 6 weken gebruikt. Om die reden zou ik de test wel verhogen naar 750mg, maar hierin verschillen wij dus van mening.
Masteron is inderdaad niet zo anabool als testosteron. Om nu te zeggen dat het niets doet voor massa is veel te kort door de bocht.

Maar inderdaad sommigen gebruiken liever de shotgun methode. Twee extra compounds erin en dosis van 500 naar 1000-1400 verhogen zou niet mijn keuze zijn.
 
Is dat dezelfde aandoening als Chris Duffin?
 
Back
Naar boven