Fitness Seller

Eerste kuur: alleen testo E of samen met boldenone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dennis

Novice
Lid geworden
18 nov 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
Ik wil binnenkort mijn eerste cycle doen. De afgelopen tijd heb ik veel onderzoek gedaan en informatie opgedaan over het gebruik van steroïden.

Ik wil dus tijdens mijn eerste cycle rustig beginnen.

Raden jullie aan om dan alleen testo E 250mg a 10 weken met nolvadex nakuur of deze te stacken met boldenone?

Alvast bedankt!
 
1-12 test e 250mg ew
1-12 primo of mast e 400mg ew

De rest spreekt voor zich neem ik aan.
 
1-12 test e 250mg ew
1-12 primo of mast e 400mg ew

De rest spreekt voor zich neem ik aan.
Dit. Denk wel dat er naturel op korte termijn ook nog veel gains te halen zijn voor je. Tot een kilo of 85 is goed te doen op jouw vetpercentage.
 
Waarom zou je niet een test E only doen?

Test e only kan ook prima.
Mast zorgt voor een betere a/e ratio waardoor je nog minder kans hebt op side effect.
 
1m83 en 72 kg.
Gozer kap gewoon een keer met deze reacties. Dat je er niet moe van wordt? Je zit op een bodybuild forum, mensen gebruiken aas. So be it. Doorgaans begint iedereen te vroeg met kuren, maar such is life. Als iemand de kennis van trainen en voeding heeft laat diegene dan gewoon zijn ding doen. Daarbij komend zeggen stats doorgaans geen fuck. Ik heb genoeg voorbeelden gezien van mensen die X kg bw hebben en er 10 kilo lichter, of zwaarder uit zien.

Je valt in herhaling.
 
Laatst bewerkt:
Gozer kap gewoon een keer met deze reacties. Dat je er niet moe van wordt? Je zit op een bodybuild forum, mensen gebruiken aas. So be it. Doorgaans begint iedereen te vroeg met kuren, maar such is life. Als iemand de kennis van trainen en voeding heeft laat diegene dan gewoon zijn ding doen. Daarbij komend zeggen stats doorgaans geen fuck. Ik heb genoeg voorbeelden gezien van mensen die X kg bw hebben en er 10 kilo lichter, of zwaarder uit zien.

Je valt in herhaling,

Nu ga ik zeker stoppen.
 
Het begint idd behoorlijk irritant te worden johnyjonko
 
Als je toch al 100% zeker weet dat je gaat kuren is "wachten tot je je natuurlijke potentie he t behaald" tijdverspilling
 
Ik denk dat op jouw gewicht 250mg test e per week wel een goeie boost kan geven, maar ik sluit me aan bij de rest dat het misschien slimmer is wat langer naturel door te trainen
 
Back
Naar boven