Fitness Seller

Onzeker over huidspigment - Melanotan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tren_setter

Novice
Lid geworden
19 nov 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
90kg
Dus eventjes over mijzelf. Vroeger was ik een hardcore gamer en kwam niet vaak buiten. Zeer bleek maar besefte dat op het moment zelf niet echt. Op mijn 14 jaar gestart met trainen, ondertussen 18 jaar en een heel goed fysiek. Ik ben nog steeds heel bleek, kom wel vaak buiten. Maar in België is er niet altijd zoveel zon. Ik ging naar Spanje met vrienden, en kreeg soms voor de grap te horen "melkfles". Maar ik weet dat ik bleek ben en zo opval. Ik ben een beetje rost. Venetiaans blond met een roste schijn erin. Ik verbrand vrij snel maar niet zo extreem snel.

Nu heb ik zelf zitten denken om een kuur te doen met Melanotan 2 volgende zomer, voor de vakantie zodat ik al wat kan opladen zodat ik minder snel verbrand. Ik snap puber zijn enzo en onzeker zijn over je lichaam. Maar ik heb toch wel een vrij goed fysiek maar ben nog steeds onzeker over mijn huidskleur. Zou dit een dom idee zijn of overdrijf ik? Ik word er namelijk echt ongelukkig van...

Screenshot 2018-11-19 at 21.40.49.png
 
Als je het mooi vind om oranje te worden...
 
Kan prima, wel Melanotan 2

Oranje worden? Nergens last van.

Ben je van jezelf ook zo wit? Vergelijk hem met een bekende die ook erg bleek is en oranje wordt op mela.
 
vntl Misschien wat input? Was ook zo wit... :o
 
Kan prima, je wordt niet oranje.

Werkt bij mij perfect om een 'normale' huidskleur te houden ipv witter dan wit.
 
Dan zal het wel persoonlijk zijn geweest.
 
Ik was ook ongeveer zo wit en werd mooi bruin. In het begin zet je wat meer tot je de gewenste bruining hebt. Vanaf dit punt verminder je tot 1x per week zetten (ongeveer) om dit te behouden. Stel je blijft het lang en te vaak zetten krijg je inderdaad die oranje gloed.
 
Wees trots op je huidkleur

Ziet er niet uit man :roflol: