Fitness Seller

Onzeker over huidspigment - Melanotan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tren_setter

Novice
Lid geworden
19 nov 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
90kg
Dus eventjes over mijzelf. Vroeger was ik een hardcore gamer en kwam niet vaak buiten. Zeer bleek maar besefte dat op het moment zelf niet echt. Op mijn 14 jaar gestart met trainen, ondertussen 18 jaar en een heel goed fysiek. Ik ben nog steeds heel bleek, kom wel vaak buiten. Maar in België is er niet altijd zoveel zon. Ik ging naar Spanje met vrienden, en kreeg soms voor de grap te horen "melkfles". Maar ik weet dat ik bleek ben en zo opval. Ik ben een beetje rost. Venetiaans blond met een roste schijn erin. Ik verbrand vrij snel maar niet zo extreem snel.

Nu heb ik zelf zitten denken om een kuur te doen met Melanotan 2 volgende zomer, voor de vakantie zodat ik al wat kan opladen zodat ik minder snel verbrand. Ik snap puber zijn enzo en onzeker zijn over je lichaam. Maar ik heb toch wel een vrij goed fysiek maar ben nog steeds onzeker over mijn huidskleur. Zou dit een dom idee zijn of overdrijf ik? Ik word er namelijk echt ongelukkig van...

Screenshot 2018-11-19 at 21.40.49.png
 
Als je het mooi vind om oranje te worden...
 
Kan prima, wel Melanotan 2

Oranje worden? Nergens last van.

Ben je van jezelf ook zo wit? Vergelijk hem met een bekende die ook erg bleek is en oranje wordt op mela.
 
vntl Misschien wat input? Was ook zo wit... :o
 
Kan prima, je wordt niet oranje.

Werkt bij mij perfect om een 'normale' huidskleur te houden ipv witter dan wit.
 
Dan zal het wel persoonlijk zijn geweest.
 
Ik was ook ongeveer zo wit en werd mooi bruin. In het begin zet je wat meer tot je de gewenste bruining hebt. Vanaf dit punt verminder je tot 1x per week zetten (ongeveer) om dit te behouden. Stel je blijft het lang en te vaak zetten krijg je inderdaad die oranje gloed.
 
Wees trots op je huidkleur

Ziet er niet uit man :roflol:
Sinds ik mela gebruik krijg ik anders een shit ton aan complimenten over mijn huid. Ook lijk ik veel gezonder :)
 
Trots zijn op je huidskleur :rolleyes:
 
Sinds ik mela gebruik krijg ik anders een shit ton aan complimenten over mijn huid. Ook lijk ik veel gezonder :)
Dat is mooi maar je kunt je afvragen wat je aan andermans mening hebt. En of het niet komt door algehele vooruitgang in je fysiek.

Ik ben ook een bleekscheet die al op een zonnige dag in januari verbrand :o en in de zomer lekker in de schaduw blijft. Mannen maken er grappen over meiden geven complimentjes lekker boeiend als je jezelf maar in de spiegel kunt uitstaan.

Trots zijn op je huidskleur :rolleyes:
Nee 18 jarige jongens onzeker laten zijn over hun huidskleur is niet kansloos ofzo :o

Je hebt een goed fysiek ik zou zeggen laat ze lekker lachen over je huid. Grap dat hun moeder het anders wel mooi vond ofzo of stomp ze op hun schouder.

Er zijn ook genoeg mensen die bleek gewoon mooi vinden. Vind het zonde als je het voor een paar grapjes doet en niet omdat je het zelf wilt.

Maar je moet zelf weten wat je doet.
 
Dat is mooi maar je kunt je afvragen wat je aan andermans mening hebt. En of het niet komt door algehele vooruitgang in je fysiek.

Ik ben ook een bleekscheet die al op een zonnige dag in januari verbrand :o en in de zomer lekker in de schaduw blijft. Mannen maken er grappen over meiden geven complimentjes lekker boeiend als je jezelf maar in de spiegel kunt uitstaan.


Nee 18 jarige jongens onzeker laten zijn over hun huidskleur is niet kansloos ofzo :o

Je hebt een goed fysiek ik zou zeggen laat ze lekker lachen over je huid. Grap dat hun moeder het anders wel mooi vond ofzo of stomp ze op hun schouder.

Er zijn ook genoeg mensen die bleek gewoon mooi vinden. Je moet zelf weten wat je doet.
Zoals ik zei zie ik er een stuk gezonder uit. Dat maakt jezelf ook meer zelfverzekerd. Daarbij komend was dit de eerste zomer in m'n hele leven waar ik niet verbrand ben met niet/nauwelijks insmeren. Terwijl ik huidtype 1/2 heb.
 
Zoals ik zei zie ik er een stuk gezonder uit. Dat maakt jezelf ook meer zelfverzekerd. Daarbij komend was dit de eerste zomer in m'n hele leven waar ik niet verbrand ben met niet/nauwelijks insmeren. Terwijl ik huidtype 1/2 heb.
Prima hoor, ik geef alleen een ander perspectief. Er zijn wel meer manieren om er gezonder uit te zien natuurlijk en het zal ook voordelen hebben. Het gaat mij er vooral om of iemand het voor zichzelf doet of omdat anderen die onzekerheid erop projecteren, anders kun je je hele leven wel bezig blijven met je aanpassen naar opmerkingen.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik zei zie ik er een stuk gezonder uit. Dat maakt jezelf ook meer zelfverzekerd. Daarbij komend was dit de eerste zomer in m'n hele leven waar ik niet verbrand ben met niet/nauwelijks insmeren. Terwijl ik huidtype 1/2 heb.

Dan zou ik jezelf alsnog goed insmeren, je smeert je namelijk niet alleen in tegen verbranding ;).
 
St
Prima hoor, ik geef alleen een ander perspectief. Er zijn wel meer manieren om er gezonder uit te zien natuurlijk en het zal ook voordelen hebben. Het gaat mij er vooral om of iemand het voor zichzelf doet of omdat anderen die onzekerheid erop projecteren, anders kun je je hele leven wel bezig blijven met je aanpassen naar opmerkingen.
Idd straatje zonder einde.
 
Hier heb ik zelf ook wel interesse in trouwens. Heb me er al eens een klein beetje over proberen in te lezen maar kon toen volgens mij niet echt de goede bronnen vinden. Ook zijn erover uiteenlopende verhalen. Wat zijn goede bronnen van informatie?

Is dat oranje worden snel een risk of kan je dit makkelijk voorkomen doordat je vroeg genoeg in de gaten hebt om minder te nemen?
 
Nee 18 jarige jongens onzeker laten zijn over hun huidskleur is niet kansloos ofzo :o

Schamen voor je huidskleur is inderdaad even onzinnig als er trots op zijn.
 
Ben je van jezelf ook zo wit? Vergelijk hem met een bekende die ook erg bleek is en oranje wordt op mela.

Waarschijnlijk heb je het over Zac Aynsley. Voor expo's doet hij een spray tan aan en ziet er vaak oranje uit.
 
Back
Naar boven