AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel 3de kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tommy123

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2007
Berichten
112
Waardering
2
Hallo iedereen,

Ik ben van plan om in de toekomst mijn 3de kuur te nemen. In het verleden heb ik een winny only gedaan als eerste kuur en een test only 500 als tweede kuur. De tweede kuur is ongeveer een jaar geleden. Het doel nu is om een leanbulk kuur te doen. Hiervoor dacht ik aan het volgende:

Week 1 tem 6 : winny 50 mg/dag
Week 1 tem 18 : boldenone 750 mg/week
Week 1 tem 20 : test e 600 mg/week
Week 7 tem 20 : provi 50 mg/dag
Week 1 tem 23 : HCG 2 x 500 iu/week
Week 23 tem 26 : nolva 20 mg/dag

Ik plan de kuur wat langer dan normaal omdat de bold pas later lekker begint te werken en ook een hele tijd kan doorwerken. Ik had de test trouwens liever op 500 gedoseerd maar degene die ik van plan ben te bestellen is 300 mg/ml en 500 mg lijkt me dan wat te veel geklooi. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
 
Waarom wil je in godsnaam van 500mg in je vorige kuur naar dik 1,7gram in deze?
 
Ik zou de winny skippen, is srs een aanslag op je cholesterol for wat tijdelijke look en kracht.

Ik zou 500 test en 500 bold doen. of beter 750 test. Denk dat dat evenveel gaat opleveren eigenlijk
 
Waarom wil je in godsnaam van 500mg in je vorige kuur naar dik 1,7gram in deze?

Omdat bold een milde aas is en pas lekker werkt bij de dosis 600-800 mg en dit op minimaal 14 weken. Dit is toch wat ik bij de meeste gebruikservaringen lees hier en op andere fora.
 
Ik zou de winny skippen, is srs een aanslag op je cholesterol for wat tijdelijke look en kracht.

Ik zou 500 test en 500 bold doen. of beter 750 test. Denk dat dat evenveel gaat opleveren eigenlijk

Winny is inderdaad wel slecht voor je cholesterol maar zou graag een kickstart nemen aangezien ik hier voor de rest lange esters neem en niet echt zin heb om te frontloaden. Waarom zou je de test hoger doseren dan de bold. Zoals in mijn begin post aangegeven wordt test 500 wat moeilijk om het gaat om 300mg/ml test.
 
Waarom per see bold?
 
Winny is inderdaad wel slecht voor je cholesterol maar zou graag een kickstart nemen aangezien ik hier voor de rest lange esters neem en niet echt zin heb om te frontloaden. Waarom zou je de test hoger doseren dan de bold. Zoals in mijn begin post aangegeven wordt test 500 wat moeilijk om het gaat om 300mg/ml test.
Ik zou de bold gewoon ditchen en test only op 750 zetten.

Persoonlijk geen fan van kickstart, dan nog liever aan het einde van de kuur. Je gaat 20 weken kuren, dan zou ik niet meteen 'al mijn kruid verschieten' in het begin. verder vindk meuk als het niet voor een wedstrijd of shoot is. Tbol zou imo een betere zijn voor je doelen
 
Kuur dosis is prima zo. Proviron zou ik er persoonlijk uithalen.

Bold vind ik zelf een van de fijnere kuren
Op 500mg bold 900mg test gainde ik het meest wat ik ooit had gedaan.

Degene die alles bij elkaar optellen en klagen over de hoeveelheid lekker negeren die snappen er sowieso niks van.
 
Omdat bold een milde aas is en pas lekker werkt bij de dosis 600-800 mg en dit op minimaal 14 weken. Dit is toch wat ik bij de meeste gebruikservaringen lees hier en op andere fora.
Dat je het lang moet gebruiken heeft te maken met het lange ester dat aan bold vastzit. Door te frontloaden heb je dat probleem niet. Is ook de enige AAS waar het in mijn ogen de moeite waard is om te frontloaden.
 
Kuur dosis is prima zo. Proviron zou ik er persoonlijk uithalen.

Bold vind ik zelf een van de fijnere kuren
Op 500mg bold 900mg test gainde ik het meest wat ik ooit had gedaan.

Degene die alles bij elkaar optellen en klagen over de hoeveelheid lekker negeren die snappen er sowieso niks van.
Direct twee/drie (met provi erbij) compounds toevoegen is toch wel een beetje overkill.
Lijkt het me logischer om bijv 4-500 mg bold of primo toe te voegen aan 500 test.

Beetje rustig opbouwen is niets mis mee.
 
Ik zou de bold gewoon ditchen en test only op 750 zetten.

Persoonlijk geen fan van kickstart, dan nog liever aan het einde van de kuur. Je gaat 20 weken kuren, dan zou ik niet meteen 'al mijn kruid verschieten' in het begin. verder vindk meuk als het niet voor een wedstrijd of shoot is. Tbol zou imo een betere zijn voor je doelen

Kickstart lijkt me toch wel fijn als je met lange esters werkt. Winny aan het einde van de kuur lijkt me niet echt een goed idee in verband met cortisol tijdens je nakuur. Turinabol heb ik geen ervaring mee maar lees er gemiddeld niet echt veel positiefs over.
 
Dat je het lang moet gebruiken heeft te maken met het lange ester dat aan bold vastzit. Door te frontloaden heb je dat probleem niet. Is ook de enige AAS waar het in mijn ogen de moeite waard is om te frontloaden.

Jup ik weet dat bold een lange ester is, nog langer dan test e. Zou je beide dan frontloaden of enkel bold? Ook indien je frontload lijkt me een kickstart hier nog altijd handig of heb ik het mis?
 
Direct twee/drie (met provi erbij) compounds toevoegen is toch wel een beetje overkill.
Lijkt het me logischer om bijv 4-500 mg bold of primo toe te voegen aan 500 test.

Beetje rustig opbouwen is niets mis mee.

Is het voor cleanbulk doeleinden niet handiger om de bold wat hoger te doseren dan de test? Provi wil ik er bij omdat test en bold beide aromatiseren, bold wel in minder mate dan test maar toch.
 
Is het voor cleanbulk doeleinden niet handiger om de bold wat hoger te doseren dan de test? Provi wil ik er bij omdat test en bold beide aromatiseren, bold wel in minder mate dan test maar toch.
Die verhouding zijn een beetje persoonlijk. Ligt er ook aan hoe gevoelig je bent voor oestrogene sides. Hoe ging 500 test only qua sides?
 
Die verhouding zijn een beetje persoonlijk. Ligt er ook aan hoe gevoelig je bent voor oestrogene sides. Hoe ging 500 test only qua sides?

De sides vielen op zich wel mee. Heb bijvoorbeeld geen last gehad van gyno of zo maar kreeg er toch wel al een redelijke vochtkop van ondanks cleane voeding. Dit laatste zou ik nu toch graag beperken door wat provi toe te voegen. :p
 
De sides vielen op zich wel mee. Heb bijvoorbeeld geen last gehad van gyno of zo maar kreeg er toch wel al een redelijke vochtkop van ondanks cleane voeding. Dit laatste zou ik nu toch graag beperken door wat provi toe te voegen. :p
Ja maar dat heb je nu eenmaal tijdens een bulk. Is niet gezegd dat je veel meer last krijgt met wat bold erbij.
Mocht je iets minder vocht willen dan zou ik een compound erbij pakken die niet aromatiseert.

300-500 test icm 400-500 primo bijvoorbeeld
 
Ja maar dat heb je nu eenmaal tijdens een bulk. Is niet gezegd dat je veel meer last krijgt met wat bold erbij.
Mocht je iets minder vocht willen dan zou ik een compound erbij pakken die niet aromatiseert.

300-500 test icm 400-500 primo bijvoorbeeld

Primo was mijn eerste keuze maar ik vind het nogal prijzig per ml in vergelijking met wat je ervoor krijgt. Tren wil ik nog van wegblijven en bij mast heb ik wat teveel schrik voor acne.
 
Primo was mijn eerste keuze maar ik vind het nogal prijzig per ml in vergelijking met wat je ervoor krijgt. Tren wil ik nog van wegblijven en bij mast heb ik wat teveel schrik voor acne.
Tja alle aas kunnen zorgen voor acne. Is niet aannemelijk dat je op mast meer kans op acne hebt dan op bijvoorbeeld provi.

Als ik zo eens kijk naar wat je van plan bent om aan mililiters weg te spuiten dan denk ik dat die primo er ook wel bij kan.

Ik zou in jouw geval gewoon 500 test 400 primo pakken voor een week of 10-12. Dan is de rek er ook wel zo’n beetje uit dus waarom uberhaupt 20 weken kuren?
Dan valt het qua kosten ook allemaal nog wel mee.
 
Lang herstel voor niks. Ik zou de kuur halveren en de bold frontloaden.
Proviron doet vrij weinig tegen aromatiseren.
Ik zou dat alleen pakken om SHBG te verlagen als je heel hoog in de testo zit of wanneer je last van een deca dick hebt.
Als je erg last hebt van aromatisering zou ik eerder ari of aro pakken
 
Back
Naar boven