XXL Nutrition

Clenbuterol. Advies

Bezoekers in dit topic

xEimoz

Novice
Lid geworden
8 nov 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
95kg
Vetpercentage
20%
Hallo,

Heb in het verleden al eens een Clen kuurtje achter de rug zonder al te veel bijwerkingen. De trillingen een iets harder kloppend hart dat wel.

Ben nu de 3e dag ver in een nieuwe kuur.
Heel nerveus gevoel, sterk verhoogde hartslag (rond 130spm in rust). Hart is zeer goed te voelen. En forse hoofdpijn. De zin om hier mee verder te gaan is hierdoor wel zoek.

Doseringen eerste 3 dagen. 20/20/40...

Wat is jullie advies? Beter ermee kappen. Of gaan de sides verdwijnen als ik ff op een lagere dosis blijf.

Alvast bedankt.
 
Je kan toch wel zelf bedenken wat je moet doen wanneer je klachten hebt?
 
Dosering verlagen. Eventueel stoppen clen is nou ook geen wondermiddel om zoveel risico te lopen

Edit

Op jouw stats niet eens aan dat soort middelen denken
 
Dosering verlagen. Eventueel stoppen clen is nou ook geen wondermiddel om zoveel risico te lopen

Edit

Op jouw stats niet eens aan dat soort middelen denken
Vandaag idd een dosis lager. Waarom met mijn status niet aan denken. Ik weet ook wel dat ik zonder al dat spul ook goed kan cutten naar bvb. 14%. Ik kom al van een heel eind en heb beslist om dit bij te voegen. In combo met een goed dieet kan het alleen maar goeds doen toch? (Afgezien van de risico's die eraan verbonden zijn.) Dit is voor mij gwn het extratje om alles wat te versnellen.
 
Vandaag idd een dosis lager. Waarom met mijn status niet aan denken. Ik weet ook wel dat ik zonder al dat spul ook goed kan cutten naar bvb. 14%. Ik kom al van een heel eind en heb beslist om dit bij te voegen. In combo met een goed dieet kan het alleen maar goeds doen toch? (Afgezien van de risico's die eraan verbonden zijn.) Dit is voor mij gwn het extratje om alles wat te versnellen.

Jij bepaald zelf wat je doet met je lichaam al gooi je clen t3 en dnp erin. Maar wat ik zei is een advies. En wat je ermee doet moet je zelf weten. Als je het waard vind prima toch.

Maar op jouw stats kan je prima zonder
 
Jij bepaald zelf wat je doet met je lichaam al gooi je clen t3 en dnp erin. Maar wat ik zei is een advies. En wat je ermee doet moet je zelf weten. Als je het waard vind prima toch.

Maar op jouw stats kan je prima zonder
Jouw advies wordt gewaardeerd hoor.
 
Als je op 20 mg na 2 a 3 dagen al een hartslag van 130 bpm hebt moet je Clen lekker links laten liggen. Ik heb 't zelfde, zwaar opgejaagd gevoel en een hartslag die je in m'n halsslagader ziet kloppen. Is 't niet waard.
 
Jij bepaald zelf wat je doet met je lichaam al gooi je clen t3 en dnp erin. Maar wat ik zei is een advies. En wat je ermee doet moet je zelf weten. Als je het waard vind prima toch.

Maar op jouw stats kan je prima zonder

Pas op met wat we schrijven ! Straks leest iemand bovenstaande zonder leestekens en denken ze dat clen t3 en dnp het nieuwe advies is . Ik zie Cato al weer om de hoek komen .
 
je reageert er wel sterk op ik pakte na paar dagen al 120mcg en ben zelfs naar 160mcg gegaan, iets met tijgers was dat merk.
ik zou stoppen en naturel cutten.
 
Laatst bewerkt:
130 rusthartslag? Bro :roflol: are you a feutus?
 
Stoppen en zonder de clen verder cutten.
 
1 pil per dag is toch voldoende? Waarom verhogen? 2 weken on 2 weken off

Ik had ook hartkloppingen en drink atleast 4 liter water per dag
 
stoppen met clen en een boterham minder eten
 
Zou clen alleen de laatste 2/4 weken van een wedstrijd prep gebruiken voor de rest niet.

Sowieso boven de 8% niet echt nodig
 
Back
Naar boven