MuscleMeat

Black Friday pakkers.

Bezoekers in dit topic

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Berichten
16.020
Waardering
13.388
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
Sinds iedere retailer en zijn moeder nu aan Black Friday mee doet, vraag ik me af waar de echt goede acties te vinden zijn.

Niet de 10% korting op je 3de artikel boven de €300, maar de echte goede acties die je normaal niet zo snel ziet.

Technologie
Lifting gear
Protons

Ect ect

Deel die deals.
 
Ben ook wel benieuwd.

Denk dat ik weer een paar ribben ga missen.
Morgen ook de release van de SBD black edition:heart: Denk alleen geen black friday deal daarop:(
 
Laatst bewerkt:
Theragun heeft $200 dollar korting, maar is alsnog reteduur dan :o
 
Vorig jaar tv gekocht op black friday, 850 betalen 200 cashback, dus dan kost de tv toch 650.

2 maanden later toevallig in krantje precies dezelfde tv voor 650.

Dus ik heb geen korting gekregen maar 200 teveel betaald, waarvan hun de rente hebben opgestreken :mad:

mediamarkt dus.
 
Myprotein 38% korting op ALLES
 
Vorig jaar tv gekocht op black friday, 850 betalen 200 cashback, dus dan kost de tv toch 650.

2 maanden later toevallig in krantje precies dezelfde tv voor 650.

Dus ik heb geen korting gekregen maar 200 teveel betaald, waarvan hun de rente hebben opgestreken :mad:

mediamarkt dus.

Je moet ook nooit shit bij de mediamarkt halen...
Die lui gooien een aantal maanden van te voren de prijzen langzaam omhoog en dan wanneer de korting is heb je precies de normale prijs. Daarnaast nog van die vuile trucjes als die jij omschrijft.
 
Myprotein 38% korting op ALLES
MICHA43 voor 43% op alles :D
Je moet ook nooit shit bij de mediamarkt halen...
Die lui gooien een aantal maanden van te voren de prijzen langzaam omhoog en dan wanneer de korting is heb je precies de normale prijs. Daarnaast nog van die vuile trucjes als die jij omschrijft.
Myprotein doet dit ook inderdaad.
 
MICHA43 voor 43% op alles :D

Myprotein doet dit ook inderdaad.

Myprotein sales zijn dus ook fake? Hoe kom jij aan die 43% kortingscode?
 
Je moet ook nooit shit bij de mediamarkt halen...
Die lui gooien een aantal maanden van te voren de prijzen langzaam omhoog en dan wanneer de korting is heb je precies de normale prijs. Daarnaast nog van die vuile trucjes als die jij omschrijft.
Dat is toch niets nieuws?
Supermarkten doen dat ook al jaren.... zelfde stukje vlees, speciale verpakking erom, prijs omhoog gooien en dan zeggen "nu met korting" :rolleyes:
Betaal je vaak meer dan in de gewone verpakking op normale dagen.

En met sinterklaas.... al dat kinderspul idem dito

Hier is de commercie op ingesteld..... voor zolang als ik me kan heugen iig :o
 
Dat is toch niets nieuws?
Supermarkten doen dat ook al jaren.... zelfde stukje vlees, speciale verpakking erom, prijs omhoog gooien en dan zeggen "nu met korting" :rolleyes:
Betaal je vaak meer dan in de gewone verpakking op normale dagen.

En met sinterklaas.... al dat kinderspul idem dito

Hier is de commercie op ingesteld..... voor zolang als ik me kan heugen iig :o

Ja klopt maar er bestaan ook gewoon echte kortingen en echte sales. Zoals op black friday waarbij je korting op de gehele winkel krijgt.
 
Ja klopt maar er bestaan ook gewoon echte kortingen en echte sales. Zoals op black friday waarbij je korting op de gehele winkel krijgt.
Wel zie je dan ook best vaak producten in ene op uitverkocht staan.... wat normaal nooit uitverkocht is....

En juist met die kortingen over t hele assortiment kopen mensen ook vaak de duurdere producten. Dus dan middelt t weer uit.

Overal houden ze rekening mee zodat ze toch nog ruime winst halen.
Commercie is wat dat betreft echt wel uitgekiend :o
 
Back
Naar boven