Fitness Seller

Kuurvoorstel 3de kuur.

Bezoekers in dit topic

Hallo iedereen,

Ik ben van plan om in de toekomst mijn 3de kuur te nemen. In het verleden heb ik een winny only gedaan als eerste kuur en een test only 500 als tweede kuur. De tweede kuur is ongeveer een jaar geleden. Het doel nu is om een leanbulk kuur te doen. Hiervoor dacht ik aan het volgende:

Week 1 tem 6 : winny 50 mg/dag
Week 1 tem 18 : boldenone 750 mg/week
Week 1 tem 20 : test e 600 mg/week
Week 7 tem 20 : provi 50 mg/dag
Week 1 tem 23 : HCG 2 x 500 iu/week
Week 23 tem 26 : nolva 20 mg/dag

Ik plan de kuur wat langer dan normaal omdat de bold pas later lekker begint te werken en ook een hele tijd kan doorwerken. Ik had de test trouwens liever op 500 gedoseerd maar degene die ik van plan ben te bestellen is 300 mg/ml en 500 mg lijkt me dan wat te veel geklooi. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
ik zou de boldenone eruit gooien en vervangen voor 400 mg primo , en persoonlijk zou ik winny vervangen voor dbol ( ik vind winny niet prettig )
 
Een prima kuur verder.

Ik vind boldenone persoonlijk niks omdat ik er nogal depressief van werd.

Proviron er wel uit laten.
 
Tja alle aas kunnen zorgen voor acne. Is niet aannemelijk dat je op mast meer kans op acne hebt dan op bijvoorbeeld provi.

Als ik zo eens kijk naar wat je van plan bent om aan mililiters weg te spuiten dan denk ik dat die primo er ook wel bij kan.

Ik zou in jouw geval gewoon 500 test 400 primo pakken voor een week of 10-12. Dan is de rek er ook wel zo’n beetje uit dus waarom uberhaupt 20 weken kuren?
Dan valt het qua kosten ook allemaal nog wel mee.

Misschien kan ik primo een kans geven. De kuur was zolang gepland omdat bold pas laat lekker begint te werken. Waarom zou je de test hoger doseren? Ik dacht met primo aan een verhouding van 1/1 of primo iets hoger dan test.
 
Een prima kuur verder.

Ik vind boldenone persoonlijk niks omdat ik er nogal depressief van werd.

Proviron er wel uit laten.

Zou je dan ook primo boven eq verkiezen? Ik vind het echt moeilijk beslissen omdat de ene bold echt goed vindt en de ander vindt het weer helemaal niks.
 
Misschien kan ik primo een kans geven. De kuur was zolang gepland omdat bold pas laat lekker begint te werken. Waarom zou je de test hoger doseren? Ik dacht met primo aan een verhouding van 1/1 of primo iets hoger dan test.
Je kunt ook 300 test 500 primo oid doen. Is ook een top cycle.

Zou je dan ook primo boven eq verkiezen? Ik vind het echt moeilijk beslissen omdat de ene bold echt goed vindt en de ander vindt het weer helemaal niks.
Het werkt bij iedereen een beetje verschillend.
Daarom vind ik het ook raar dat je zei dat primo veel kost voor wat je er voor terugkrijgt.
Je zult het eerst moeten proberen voor je ziet wat het doet.
 
Ik ben er nog niet uit of ik voor primo of bold ga maar indien ik kies voor primo denk ik dat het het volgende wordt:

Week 1 tem 6: winny 50 mg/dag
Week 1 tem 12: test 450 mg/week
Week 1 tem 12: primo 500 mg/week
Week 1 tem 15: HCG 2 x 500 iu/week
Week 15 tem 18: nolva 20 mg/dag

Wat denken jullie hiervan?
 
Zou je dan ook primo boven eq verkiezen? Ik vind het echt moeilijk beslissen omdat de ene bold echt goed vindt en de ander vindt het weer helemaal niks.

Ja, ik kies primo sowieso boven boldenone.
 
Ik ben er nog niet uit of ik voor primo of bold ga maar indien ik kies voor primo denk ik dat het het volgende wordt:

Week 1 tem 6: winny 50 mg/dag
Week 1 tem 12: test 450 mg/week
Week 1 tem 12: primo 500 mg/week
Week 1 tem 15: HCG 2 x 500 iu/week
Week 15 tem 18: nolva 20 mg/dag

Wat denken jullie hiervan?

Niks maar aan doen. Prima kuur!
 
Twee tips:
-winstrol wisselen voor 50 mg anavar.
-nolva wisselen voor 25 mg clomid of eventueel 50/50/25/25 clomid.

Mijn voorkeur zou ook uitgaan van het toevoegen van de oral op het eind van de cycle.
 
Twee tips:
-winstrol wisselen voor 50 mg anavar.
-nolva wisselen voor 25 mg clomid of eventueel 50/50/25/25 clomid.

Mijn voorkeur zou ook uitgaan van het toevoegen van de oral op het eind van de cycle.

Waarom verkies je anavar boven winstrol? Heb je ervaring met beide? Anavar is wel wat milder voor de gewrichten en prostaat onder andere maar het lijkt me dat ik van winstrol als kickstart meer effect ga hebben. Anderzijds is primo al belastend voor de prostaat en is dit in combinatie met winny misschien wat te veel van het goede...

Oral op het einde lijkt me niet echt een goed idee aangezien ik van plan ben om na de kuur even off te gaan. De hoge cortisol waarden lijken mij dan niet interessant met het oog op behoud van gains.
 
Laatst bewerkt:
Waarom verkies je anavar boven winstrol? Heb je ervaring met beide? Anavar is wel wat milder voor de gewrichten en prostaat onder andere maar het lijkt me dat ik van winstrol als kickstart meer effect ga hebben. Anderzijds is primo al belastend voor de prostaat en is dit in combinatie met winny misschien wat te veel van het goede...

Oral op het einde lijkt me niet echt een goed idee aangezien ik van plan ben om na de kuur even off te gaan. De hoge cortisol waarden lijken mij dan niet interessant met het oog op behoud van gains.

Je zegt het zelf al. Als vetpercentage naar beneden gaat dan heeft dat sowieso al een negatief effect op je gewrichten. Als je dan ook nog 6 weken winny toevoegt dan kon het wel eens vervelend worden.

Daarbij al eens in het topic van Cools gelezen dat winstrol je gevoeliger zou kunnen maken voor e2. Ook bij een maat meegemaakt dat er gyno opspeelde zodra winstrol erin kwam. En ja die gear is legit en zeker geen dbol oid.

Qua belasting op de prostaat gaat het denk ik meer om het totaal aantal androgenen dat je runt en niet zozeer de verschillende compounds.

Dat cortisol verhaal ken ik, maar zijn daar onderzoeken/bloedtesten van? Is je cortisol niet sowieso al hoog als je van een gram gear komt en off gaat?
 
Je zegt het zelf al. Als vetpercentage naar beneden gaat dan heeft dat sowieso al een negatief effect op je gewrichten. Als je dan ook nog 6 weken winny toevoegt dan kon het wel eens vervelend worden.

Daarbij al eens in het topic van Cools gelezen dat winstrol je gevoeliger zou kunnen maken voor e2. Ook bij een maat meegemaakt dat er gyno opspeelde zodra winstrol erin kwam. En ja die gear is legit en zeker geen dbol oid.

Qua belasting op de prostaat gaat het denk ik meer om het totaal aantal androgenen dat je runt en niet zozeer de verschillende compounds.

Dat cortisol verhaal ken ik, maar zijn daar onderzoeken/bloedtesten van? Is je cortisol niet sowieso al hoog als je van een gram gear komt en off gaat?

Ik heb als eerste kuurtje een winny only gedaan en heb toen zelf geen last ondervonden van pijnlijke gewrichten, prostaat of gyno. Denk dat dit voor een groot stuk persoonsgebonden is. Eerste keer trouwens dat ik hoor dat winny gyno kan veroorzaken. Ik weet dat tren dit in sommige gevallen kan maar wat betreft winny is dit nieuw voor me.

Ik weet er niet volledig het fijne van maar denk dat vooral de 17aa's bekend staan om hun cortisol verhogende werking.
 
Ik heb als eerste kuurtje een winny only gedaan en heb toen zelf geen last ondervonden van pijnlijke gewrichten, prostaat of gyno. Denk dat dit voor een groot stuk persoonsgebonden is. Eerste keer trouwens dat ik hoor dat winny gyno kan veroorzaken. Ik weet dat tren dit in sommige gevallen kan maar wat betreft winny is dit nieuw voor me.

Ik weet er niet volledig het fijne van maar denk dat vooral de 17aa's bekend staan om hun cortisol verhogende werking.

Toen zette je geen testosteron naast je winstrol. Tijdens winstrol only gaat e2 sws flink dalen doordat je testosteronproductie omlaag gaat. Dus wat dat betreft zou gevoeligheid voor e2 weinig veranderen.

Zou goed kunnen dat jij er wel mee wegkomt, maar winstrol zou niet mijn keuze zijn.
 
Boldenone werkt vanaf dag 1. Dus dat je het minimaal 16 weken oid moet gebruiken is onzin.
Wat is je doel van de winstol? Je zult er namelijk na afloop van je kuur geen nettowinst door overhouden. Ik zou zelf winstrol alleen maar gebruiken wanneer ik een betere shape wil hebben voor een wedstrijd of fotoshoot. Zeer smerig middel met weinig resultaat. Dan spreek ik over spierkrampen/backpumps en lager libido. Dat is in elk geval wat ik zelf ervaren heb. Overigens geen enkele oral die je nettowinst na een kuur zal opleveren. Kun je beter een extra ml test of bold erin duwen, maar daar zet je al genoeg van. :D

Wil graag een kickstart om toch al wat resultaat te hebben tegen dat de lange esters inkicken. Mijn eerste kuur was een winny only en ben hier toen toch wel lekker op gegaan. Ik heb toen persoonlijk ook weinig sides ondervonden in de zin van pijnlijke gewrichten, backpumps, libido... Ik had enkel een puistje nu en dan maar that's it. Wat ik wel kut vind aan winstrol is dat het redelijk zwaar fucked met je cholesterol. Dit vind ik wel een belangrijk punt en dan vooral met het oog op de lange termijn voor wat betreft hart- en vaatziekten. Ik ga trouwens waarschijnlijk de boldenone switchen voor primo. Wat zou je zelf aanraden als kick?
 
Toen zette je geen testosteron naast je winstrol. Tijdens winstrol only gaat e2 sws flink dalen doordat je testosteronproductie omlaag gaat. Dus wat dat betreft zou gevoeligheid voor e2 weinig veranderen.

Zou goed kunnen dat jij er wel mee wegkomt, maar winstrol zou niet mijn keuze zijn.

Ja klopt wel wat je zegt. Wordt ook weer een moeilijke beslissing wat betreft de kickstart.
 
Ik zou geen orals aanraden. Beter een extra ml. Of je doet zowel bold als primo.

Voorbeeld:
1-8 500 mg test e
1-8 400 mg primo
9-16 500 mg sust
9-16 750 mg bold

Denk dat het wat zonde zou zijn om primo maar 8 weken te nemen aangezien het pas vrij laat lekker begint te werken. Maar ik neem het zeker in overweging.
 
Je kuurt neem ik aan toch voor de resultaten op de langere termijn of begrijp ik het verkeerd? Zoals jij het doet voorkomen vind je alleen belangrijk hoe je er gedurende de kuur uitziet. Tenzij je een fotoshoot/wedstrijd hebt is dat imo niet heel relevant. Zeker niet wanneer je massa gaat aanzetten want dan zal je vetpercentage sowieso niet gaan dalen. Het is natuurlijk leuk om meteen resultaten te zien, maar wanneer je doel is om massa te winnen kun je beter na 8-10 weken van compounds veranderen dan om 16 weken hetzelfde te gebruiken.

Tuurlijk vind ik het belangrijk om mijn massa vast te houden. Doel is hier nog altijd om er zwaarder uit te komen in vergelijking met hoe ik erin ga. Dit neemt niet weg dat de veranderingen die je ziet gedurende je kuur gewoon erg motiverend werken. Ik denk dat ik het voor nu enkel bij primo hou naast test omdat het ook nog maar mijn tweede inject is. Op die manier kan ik ook duidelijk ondervinden wat primo voor me doet.
 
Je kuurt neem ik aan toch voor de resultaten op de langere termijn of begrijp ik het verkeerd? Zoals jij het doet voorkomen vind je alleen belangrijk hoe je er gedurende de kuur uitziet. Tenzij je een fotoshoot/wedstrijd hebt is dat imo niet heel relevant. Zeker niet wanneer je massa gaat aanzetten want dan zal je vetpercentage sowieso niet gaan dalen. Het is natuurlijk leuk om meteen resultaten te zien, maar wanneer je doel is om massa te winnen kun je beter na 8-10 weken van compounds veranderen dan om 16 weken hetzelfde te gebruiken.


Of meerdere compound mee te laten lopen maar dit is voor OP nog niet van toepassing
 
Ik zou geen orals aanraden. Beter een extra ml. Of je doet zowel bold als primo.

Voorbeeld:
1-8 500 mg test e
1-8 400 mg primo
9-16 500 mg sust
9-16 750 mg bold

Dit zou ook mijn idee zijn. Zou denk ik zelf alleen het 2e deel 750 mg Test en 500 mg Bold doen. Als nieuwe stof vind ik 500 mg Bold prima en de test verhoging zorgt mss voor net dat beetje extra gains.
 
Back
Naar boven