Fitness Seller

Je favoriete whey/voedingssupplement (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iemand Apple crumble and custar al eens geprobeerd?
 
Chocolade hazelnoot van Scitec.
Nomnomnom :)
 
Heb de crunchy pindakaas van myprotein binnen. Smaak is lekker, maar er zitten zoveel nootjes in dat je voor het aantal grammen weinig volume krijgt. Volgende keer maar de smooth versie proberen.
 
Ja, hele sterke groene appel smaak. Vind hem vrij ranzig na de 1e keer.
Ben zelf gek op granny smith appelen... dus zou wel wat voor mij zijn :D
OT: beetje kaneel of koekkruiden erdoor. ;)
 
Witte Chocolade gehaald na t lezen van dit topic, dacht daaamn die moet goed zijn. Meteen maar 2.5kg gehaald want ja witte chocola is altijd lekker.

Tering wat is die shit chemisch, met name de lucht, ook als hij door dr havermout uit de mic komt. Smaak is oke is van bulk powders maar vind t geen witte chocolade
 
Pistache , chocola , choco-caramel , appeltaart van XXL

Eigenlijk allen smaken van XXL.
 
Iemand ervaring met de MP isolaat peanut butter chocolade en / of isolaat chocolate brownie?
 
Iemand ervaring met de MP isolaat peanut butter chocolade en / of isolaat chocolate brownie?
Hij is zalig. Heb een sample geprobeerd.
Als hij je niet bevalt offer ik me graag op als kliko :roflol:
 
Aha, wist zelfs niet dat dit in sample variant bestond. Goede tip! :)
Zijn er ook niet... heb een poederpakketje opgestuurd gekregen om te testen :roflol:

Ik dacht dat jij niet tegen reguliere whey kon?
Klopt. Heb deze iso nu kunnen proberen. Het kan soms per smaak verschillen hoe ik erop reageer. De meeste iso (iig alles wat ik geprobeerd heb) kan ik niet tegen. Maar ik slik een paar tabletjes bij.... en bij deze kreeg ik iig geen allergische reactie.
Had een sample om 3x kunnen proberen verdeeld over 2 dagen en het leek goed te gaan :)
 
Zijn er ook niet... heb een poederpakketje opgestuurd gekregen om te testen :roflol:


Klopt. Heb deze iso nu kunnen proberen. Het kan soms per smaak verschillen hoe ik erop reageer. De meeste iso (iig alles wat ik geprobeerd heb) kan ik niet tegen. Maar ik slik een paar tabletjes bij.... en bij deze kreeg ik iig geen allergische reactie.
Had een sample om 3x kunnen proberen verdeeld over 2 dagen en het leek goed te gaan :)
Okee, dat verklaart veel :) Wel chapeau van MP dan om je dit te willen bezorgen als test!

Zijn er nog smaken van de isolaat die je goed kan verdragen?
 
Okee, dat verklaart veel :) Wel chapeau van MP dan om je dit te willen bezorgen als test!

Zijn er nog smaken van de isolaat die je goed kan verdragen?
Sample was van een mede DBB er :)
Mp zelf doet dat niet.

Heb van mp iso nog niet echt kunnen testen.
Ooit sample aardbei en banaan gerest. Meteen allergische reactie toen.
Buiten dat ik ze ecgt vies vond.... :o

Daarom zei ik ook
Kan per smaak verschillen.
Maar wat ik getest heb tot nu lijkt deze smaak iso dus goed tegaan.
 
Ik heb overigens het topic titel veranderd aangezien het hier wel vaker over andere voedingsmiddelen buitenom whey gaat. Dus bij deze de vraag, wat is jullie favouriete smaakmaker voedingssuplement?

Ik doe regelmatig cheesecake flavourdrops en caramel light saus van xxl door m'n kwark en oats. Volgende bestelling zat ik te twijfelen om dit mee te bestellen. Maar ik heb gemerkt dat het bij de siroop een beetje hit or miss is wbt smaak, die van myprotein was extreem smerig.
136721c7a8154be4eabe7ec134f8befe.png

Tips qua smaken/andere producten?
 
Ik heb overigens het topic titel veranderd aangezien het hier wel vaker over andere voedingsmiddelen buitenom whey gaat. Dus bij deze de vraag, wat is jullie favouriete smaakmaker voedingssuplement?

Ik doe regelmatig cheesecake flavourdrops en caramel light saus van xxl door m'n kwark en oats. Volgende bestelling zat ik te twijfelen om dit mee te bestellen. Maar ik heb gemerkt dat het bij de siroop een beetje hit or miss is wbt smaak, die van myprotein was extreem smerig.

Tips qua smaken/andere producten?

Ik gebruik eigenlijk nu alleen nog Walden Farms pancake syrup.
Met name dan in de cut over pannenkoeken of als ik een baksel heb gemaakt waar het bij past.

Heb ook een tijd flavourdrops van myprotein (en nog een merk, can't remember) gebruikt. Maar vond het vaak extreem zoet en/of chemisch worden daarvan.
 
Ik heb overigens het topic titel veranderd aangezien het hier wel vaker over andere voedingsmiddelen buitenom whey gaat. Dus bij deze de vraag, wat is jullie favouriete smaakmaker voedingssuplement?

Ik doe regelmatig cheesecake flavourdrops en caramel light saus van xxl door m'n kwark en oats. Volgende bestelling zat ik te twijfelen om dit mee te bestellen. Maar ik heb gemerkt dat het bij de siroop een beetje hit or miss is wbt smaak, die van myprotein was extreem smerig.
136721c7a8154be4eabe7ec134f8befe.png

Tips qua smaken/andere producten?

Walden farms siropen blijft het beste w.m.bt. die 0%siroop van xxl is echt goor vind ik, de light siroop caramel van xxl is wel lekker
 
Back
Naar boven