AndroidHealthClinic

Mening over extra winstrol voor kickstart pre summer kuur

Bezoekers in dit topic

Virtus

Novice
Lid geworden
14 nov 2018
Berichten
16
Waardering
1
Dag mensen,

Eerste kuur is bijna achter de rug, alles is goed verlopen en de gains zijn zeer goed te noemen.
Ga nu 10 weken off en wil dan pre summer een nieuwe (cut)kuur van 16 weken in zetten.

Idee is als volgt:
week 1 - 16: Sust 500 mg / week
week 1 - 14: Tren 400 mg / week
week 1 - 14: Mast 400 mg / week

week 1 - 16: clen (2 weken ON, 2 weken OFF cycles).

Week 18 - 19: Clomid 50mg ED)
Week 19-20: (Clomid 25mg of 50mg ED)

Dosering van clen is nog even aankijken. Denk dat ik begin op 30mcg.
En dan per 2 á 3 dagen met 30mcg verhoog als de clen sides minder sterk zijn.
Opbouwen tot 90mcg / 120mcg max inname (afhankelijk van merk en sterkte).

Doelstelling is om van 92,5 kg massa en 10,5% VP naar 4% VP te droppen.
En zoveel mogelijk (het liefst alle) VVM te behouden.

Nu even de concrete vraag:
Heeft het veel meerwaarde om als kickstart week 1 - 6 winny mee te runnen op 50mg ED?



Bedankt alvast.
 
Lijkt mij beter dat je het aan het einde van je kuur doet voor die wandelende erectie look.
 
Lijkt mij beter dat je het aan het einde van je kuur doet voor die wandelende erectie look.

Heb het e.e.a. gelezen op het forum over kickstart vs laatste weken whinny runnen.
Grootste meerwaarde voor mensen die het aan einde deden was als er dingen op de planning stonden zoals een fotoshoot.
Deze staat voor mij echter pas voor volgend jaar gepland en niet voor aankomende zomer.
Daarnaast las ik veel dat mensen whinny aan het einde v.d. kuur niet adviseren ivm. hoge cortisol schommelingen die hiermee kunnen optreden.

Kuur is voor de rest al deftig op zichzelf dus zoek nog wat naar mensen met ervaringen die kunnen zeggen of whinny in week 1 - 6 nou nog echt toegevoegde waarde kan hebben in zo n scenario.
 
Mochten jullie ander advies hebben over de kuur (bijv. dat 250mg sust en 200mg mast voldoende is) dan hoor ik dat ook graag.
Het gaat immers om een cutkuur, geen bulkkuur.
 
Dan zou ik gewoon lekker Test e 250, tren e 200 en mast e 200 e/w doen. Meer != beter.
 
Redelijke hoge dosering voor je tweede kuur imo. Aangezien je toch gaat cutten zou ik de test op 250 zetten aangezien je een harde look wilt. Mast zijn de meningen op 200/400mg over verdeeld. Verder lees je ook vaak dat je erg hoog in cortisol komt wanneer je aan het einde van je kuur winstrol pakt, wat niet ideaal is voor het behouden van je gainz na je pct.
 
Voor een cutkuur zou je inderdaad lager kunnen zitten in de hoeveelheid MG / week.

Nog even terugkomend op je originele vraag.. Ik weet niet of winstrol zoveel meerwaarde levert als kickstart.
Qua kracht t.o.v. dianabol en anadrol haal je dit hier toch niet uit alhoewel je deze waarschijnlijk niet wil toepassen omdat het om een cutkuur gaat.
Als neem je week 1 - 6 winstrol, dan zal je in de eerste weken er sneller droger uitzien maar ik weet niet of het veel uitmaakt na week 3 als de tren en masteron ook actief zijn.
Aan het einde winstrol inzetten creëert misschien toch net een beter eindresultaat waar je (wellicht) uiteindelijk meer tevredenheid uit kan halen.

Maar goed, heb zelf winstrol niet toegepast dus laat dit even open voor anderen.
IronWarrior de dianabol koning :bow2:, heb jij enig ervaring met winstrol of raak jij geen andere snoepjes aan dan degene die met 'diana' beginnen?
 
Voordat je ON gaat bloedtest doen om te kijken of je hersteld bent. Je kan 10 weken na je kuur misschien hersteld zijn, maar kan ook langer duren.

Mast kan gewoon doorlopen samen met test.
Tren dan idd wel 2 weken eerder eruit.

Mijn keuze zou zijn
1-16: 250 mg test+200 mg mast
1-14: 200 mg tren
12-17: 50 mg anavar ipv winstrol (Laatste tabs dag voor je pct dus)
18-19: 50 mg clomid
20-21: 25 mg clomid

Edit: Hcg zou ook niet misstaan in een cycle van 16 weken.
 
hoge dosering voor je tweede kuur, ik zou persoonlijk geen tren pakken maar die bewaren voor andere keer.
ik zou persoonlijk gaan voor test mast met winstrol.
velen zijn hier zeer negatief over winstrol maar persoonlijk gaf het mij wel mooi resultaat en veel kracht, daar ben jij niet naar op zoek dus niet relevant voor jou.
 
hoge dosering voor je tweede kuur, ik zou persoonlijk geen tren pakken maar die bewaren voor andere keer.
ik zou persoonlijk gaan voor test mast met winstrol.
velen zijn hier zeer negatief over winstrol maar persoonlijk gaf het mij wel mooi resultaat en veel kracht, daar ben jij niet naar op zoek dus niet relevant voor jou.
Het geeft mooi resultaat dat zeker en de middelen die je opsomt zijn imo ideaal voor een tweede kuur.

Maar Tenzij hij HDL op overschot heeft doet winny meer slechts dan goed als het gaat over een simpel cut kuurtje die niet eindigt met een wedstrijd/ shoot.
 
Test mast kan een leuk kuurtje zijn :)

Als je per see tren wilt gebruiken;

Test 375- tren 200.

Je kan bijvoorbeeld ook tren a later toevoegen in je kuur;

1-12: Test 375
8-12: tren a 50mg eod
 
Voor een cutkuur zou je inderdaad lager kunnen zitten in de hoeveelheid MG / week.

Nog even terugkomend op je originele vraag.. Ik weet niet of winstrol zoveel meerwaarde levert als kickstart.
Qua kracht t.o.v. dianabol en anadrol haal je dit hier toch niet uit alhoewel je deze waarschijnlijk niet wil toepassen omdat het om een cutkuur gaat.
Als neem je week 1 - 6 winstrol, dan zal je in de eerste weken er sneller droger uitzien maar ik weet niet of het veel uitmaakt na week 3 als de tren en masteron ook actief zijn.
Aan het einde winstrol inzetten creëert misschien toch net een beter eindresultaat waar je (wellicht) uiteindelijk meer tevredenheid uit kan halen.

Maar goed, heb zelf winstrol niet toegepast dus laat dit even open voor anderen.
IronWarrior de dianabol koning :bow2:, heb jij enig ervaring met winstrol of raak jij geen andere snoepjes aan dan degene die met 'diana' beginnen?

Ik raak voorlopig geen enkel snoepje meer aan.. :(

Ik ben onwel geworden en ben opgenomen vanwege een longembolie. Kuren is voor mij voorlopig voorbij...
 
Ik raak voorlopig geen enkel snoepje meer aan.. :(

Ik ben onwel geworden en ben opgenomen vanwege een longembolie. Kuren is voor mij voorlopig voorbij...
Wow heftig, hoe is dit gekomen denk je?

Hoe oud ben je?
 
Wow heftig, hoe is dit gekomen denk je?

Hoe oud ben je?

Dat is onbekend. Ik heb wel altijd een hoog cholesterol, hematocriet en hemaglobine. Het kan daar door komen.

23.
 
Dat is onbekend. Ik heb wel altijd een hoog cholesterol, hematocriet en hemaglobine. Het kan daar door komen.

23.
Over hoe hoog gaat het hier mbt die waarden? Die zijn bij mij ook telkens verhoogd:o

Das best jong zeg, ik ben slechts een jaar ouder
 
Over hoe hoog gaat het hier mbt die waarden? Die zijn bij mij ook telkens verhoogd:o

Das best jong zeg, ik ben slechts een jaar ouder

Hematocriet is 0.54 en hemoglobine 13.6..
 
Back
Naar boven