XXL Nutrition

SAP cup (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mucci

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
8 apr 2016
Berichten
6.383
Waardering
7.903
Lengte
1m79
Massa
104kg
Zondag aanwezig
 
Beide dagen als scheids of commentaar
 
Beide dagen aanwezig
 
Misschien zaterdagmiddag..
 

Wou je deze geven chef. Ik ga 1dagje kijken ff me gezicht laten zien is wel zo netjes:rolleyes:

Screenshot_2018-11-27-13-06-59.png
 
Ik ben er normaal zaterdag
 
Ken ik jou.. .
Denk het niet, ik jou niet in elk geval maar is ook lastig met een avatar van enkel je rug en verder nooit een foto gezien van je. Maar aangezien je zei dat het wel zo netjes was even je gezicht te laten zien op de sapcup vroeg ik me af wie je bent.
 
Denk het niet, ik jou niet in elk geval maar is ook lastig met een avatar van enkel je rug en verder nooit een foto gezien van je. Maar aangezien je zei dat het wel zo netjes was even je gezicht te laten zien op de sapcup vroeg ik me af wie je bent.

Meer hoef je ook niet te zien chef, me gezicht is niet zo gespierd als de rest dus is niet relevant. We zien ons wanneer we ons zien en dan weten we van elkaar wie we zijn, ma eigenlijk boeit het me ook niet, we weten ook zo wie de knapste is.. Tot dan groetjes
 
Meer hoef je ook niet te zien chef, me gezicht is niet zo gespierd als de rest dus is niet relevant. We zien ons wanneer we ons zien en dan weten we van elkaar wie we zijn, ma eigenlijk boeit het me ook niet, we weten ook zo wie de knapste is.. Tot dan groetjes
Is het me alsnog niet duidelijk voor wie het nou netjes is als je je gezicht even laat zien daar.
 
Is het me alsnog niet duidelijk voor wie het nou netjes is als je je gezicht even laat zien daar.


Heb zo me afspraken met enkele gemaakt dus daar zal ik me aan moeten houden. Ben er 1 van die 2 dagen weet alleen nog niet welke ivm werk. Ben jij er ook dan?
 
Heb zo me afspraken met enkele gemaakt dus daar zal ik me aan moeten houden. Ben er 1 van die 2 dagen weet alleen nog niet welke ivm werk. Ben jij er ook dan?
Ik ben er op zondag. Zaterdag is niet veel soeps namelijk met de map en bodybuilding d.
 
Dus daar liep ik lekker chill tussen de stands op de SAP. De laatste keer dat ik hier was kwam ik met mijn B&F tas gevuld met wheyperfection en creapure verlegen spieken of dit bodydildoen wel wat voor mij was. Dát was in een vorig leven, vandaag kom ik als NBBF A ATLEET en bring ik mijn tot het randje gevulde ego zak with me. ‘Hier ben ik wél iemand’ ging er door mij heen terwijl ik mijn buik inhield en mijn biceps nog even extra hard aanspande. Dat was voordat het gebeurde... , een warme onaangename walm die mijn neus binnendrong, het werd donker en de grond begon te trillen. Voordat ik besefte wat er aan de hand was voelde ik een ongekende kracht tegen mijn schouder, met een smak ging ik tegen de grond. De geur werd sterker, ‘koolvis, anus, olie en Axe Afrika’ dacht ik bij mijzelf..zachtjes werd er ‘Bazinga’ in mijn oor gefluisterd, gevolgd door een bulderend gelach. De grond begon weer te trillen, de lucht klaarde op...toen ik weer op durfde te kijken zag ik een spoor van bananenschillen tot in de verte, waar een zwart gestalte al met zijn vuisten rammend op zijn borstkast zich een weg baande door de menigte.
 
Back
Naar boven