Fitness Seller

Gesloten Saik0's log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Back in the real world: het was vandaag zo koud op de motor dat ik bijna zat te janken. Bovendien was de demping zo hard dat ik steeds moest pissen.

Ja het is helaas definitief over met de ‘warme’ dagen. Onder de 10 is het wat te koud voor de brommer:
 
Squats
20xBw
5x60
4x80
3x100
1x120
1x130
1x140
6x147,5
6x147,5
6x147,5

Die waren zwaar, ook wel te verwachten na afgelopen weekend. But we made it.

Volgende keer 3x6x150 begint weer serieus te worden

Beltless Deadlift
3x70
2x90
1x110
1x130
1x150
6x165
6x165

Die vijf kg extra tegenover vorige week voelde vandaag toch iets zwaarder, achja.

Verhogen naar 2x6x170

Geen extra’s

Vandaag 87 op de weegschaal lol
 
Nog steeds heel sterk man!
Nog steeds natty?
 
Ja het is helaas definitief over met de ‘warme’ dagen. Onder de 10 is het wat te koud voor de brommer:
Onzin. Ik was vanmorgen op de motor. Goed te doen hoor. Alleen hier en daar een beetje glad. Zondag ben ik op de motor nog van Enschede naar Zwolle gereden, ging ook prima.
Die waren zwaar, ook wel te verwachten na afgelopen weekend. But we made it.

Volgende keer 3x6x150 begint weer serieus te worden
:cool:
 
Onzin. Ik was vanmorgen op de motor. Goed te doen hoor. Alleen hier en daar een beetje glad. Zondag ben ik op de motor nog van Enschede naar Zwolle gereden, ging ook prima.

:cool:

Onzin of niet, de lol is er nu af. Als ik naar de sportschool ga en dan naar mijn werk moet ik met mijn stramme lichaam 2 keer dat doorrijpak aan- en uittrekken. Edit:3x, moet ook weer terug naar huis. En als het echt glad is lig je voordat je het weet. Had ik maar een autootje.
 
Onzin. Ik was vanmorgen op de motor. Goed te doen hoor. Alleen hier en daar een beetje glad. Zondag ben ik op de motor nog van Enschede naar Zwolle gereden, ging ook prima.

:cool:

Waarschijnlijk zou ik ook gewoon zo vaak mogelijk de motor pakken als ik er één had. :D
 
Nog steeds heel sterk man!
Nog steeds natty?

BRO :heart:

ja off sinds mei, gaat op zich wel goed.. maar je kent het.
Niet vol genoeg, niet die hardheid, aders die eruit knallen, brute kracht.. anderzijds voel ik mij wel beter zo. Geen rommel die het lijf in gaat, geen problemen onder de gordel... meer geld over :)

Hoe is het met jou?
 
Onzin of niet, de lol is er nu af.
Voor mij nog niet. :D Heb het ook niet koud maar ik hoef ook maar 18km.
En als het echt glad is lig je voordat je het weet. Had ik maar een autootje.
Dat is wel waar natuurlijk. Heb ook nog een auto staan dus die gaat mee als het glad is (en als er pekel ligt).
Waarschijnlijk zou ik ook gewoon zo vaak mogelijk de motor pakken als ik er één had. :D
Idem. :D
meer geld over :)
...voor een motor! :D :cool:
 
Afgelopen week een virusje opgelopen, maar weer beter. Trainingen gewoon gedaan, hier en daar een rep gemist.

Vandaag controldagje

Control day 1

Paused Squat
9x60
3x80
3x100
3x120
6x4x135
Verhogen naar 6x4x137,5

Paused deadlift
3x70
3x90
2x110
1x130
3x4x147,5 oei die grip bij de laatste rep
Verhogen naar 3x4x150

Single leg back extension
Aantal sets

Calves
Aantal sets
 
BRO :heart:

ja off sinds mei, gaat op zich wel goed.. maar je kent het.
Niet vol genoeg, niet die hardheid, aders die eruit knallen, brute kracht.. anderzijds voel ik mij wel beter zo. Geen rommel die het lijf in gaat, geen problemen onder de gordel... meer geld over :)

Hoe is het met jou?

Gaat goed.
Eindelijk gaat kracht weer omhoog.
Pijntjes bijna allemaal weg.
Duurt wel lang maar goed.
Ga rustig verder en kijken hoe het loopt.

Nog geen plannen om weer on te gaan?
 
Gaat goed.
Eindelijk gaat kracht weer omhoog.
Pijntjes bijna allemaal weg.
Duurt wel lang maar goed.
Ga rustig verder en kijken hoe het loopt.

Nog geen plannen om weer on te gaan?

Nice. Misschien op korte termijn, en anders volgend jaar ergens. Hangt er een beetje van persoonlijke omstwndigheden af. Zit je nu op candito?
 
Controlday 2 nog gedaan, gisteren armen, vandaag een extra training om mijn hoofd leeg te maken.

Bp
15x20
11x40
8x60
5x80
10x100
1x120
2x130

Seated db shoulder press
5x20
5x25
5x30
5x35

Side raise
5 sets

Cable front raise
3 sets
 
Controlday 2 nog gedaan, gisteren armen, vandaag een extra training om mijn hoofd leeg te maken.

Bp
15x20
11x40
8x60
5x80
10x100
1x120
2x130

Seated db shoulder press
5x20
5x25
5x30
5x35

Side raise
5 sets

Cable front raise
3 sets

Als dat zo doorgaat haal je me nog in met bankdrukken. Wacht, je bent 25kg lichter, je hebt me al ingehaald. Wacht, die 25kg verschil zit vooral in het BF...
 
Nice. Misschien op korte termijn, en anders volgend jaar ergens. Hangt er een beetje van persoonlijke omstwndigheden af. Zit je nu op candito?

Ja doe steeds candito.
Ga nog steeds vooruit.
Natuurlijk is het niet hetzelfde als on zijn en trainen maar gaat wel goed.
Moest echt helemaal opnieuw beginnen.
Bij 5/6 maand off kwam bij mij pas de klap.
 
nvm
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven