MuscleMeat

Lengte

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht al het andere falen, kun je altijd nog verhuizen naar Oost-Azie.
 
Maar serieus, 1m77 is in bijna alle andere landen dan Nederland "tall". Bovendien is het de ideale lengte voor een bodybuilder.
Dit.

Lekker emigreren naar Indonesië ofzo, daar zijn ze een stuk korter.
 
Blijkbaar heb ik de lengte die iedereen wil?
 
Je kunt het ook omdraaien, en je lengte als voordeel gaan zien ( voor bodybuilding).

Mensen met een kortere lichaamslengte hebben sneller de 'bodybuilding look'.
Een korter lichaam lijkt vaak in verhouding sneller breder.
Dit kun je zien als een voordeel.

Met een langer fysiek is dit ook wel te bereiken, alleen zal je hiervoor veel meer spiermassa op je frame moeten krijgen
om deze look te bereiken.


Naar mijn mening is niet te kort / niet te lang ideaal in de bodybuilding. (range +- 177 - 187 )

Met iets korter in die range het voordeel dat je sneller buff lijkt, en iets langer in bovenstaande range het voordeel dat je net iets langer dat de gemiddelde man bent.

Maar dit betekent niet dat als je niet voldoet aan dit ideaal dat je dat als excuus moet gebruiken.


Fulfill your potential.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf ook 1,77 is helemaal niets mis mee. Eerder vond ik dat ook een probleem maar ik heb de voordelen ervan bevonden. Voor in het leger is het een ideale lengte en ik ben dit jaar begonnen met viking-runs en andere obstacle cours. Ik vlieg of de parcouren heen in tegenstelling met kameraden van 1,80 +.
 
alle smoesjes en lulverhalen ten spijt ,je telt pas mee als je boven de 1.90 bent ,stelletje verticaal gehandicapte losers :moon:
 
Laatst bewerkt:
alle smoesjes en lulverhalen ten spijt ,je telt pas mee als je boven de 1.90 bent ,stelletje verticaal gehandicapte losers :moon:

Maat van mij zegt altijd: "onder de 100kg ben je geen man":D
 
Ik zal jullie even uit het lijden verlossen, ik ben 181cm en mijn penis is 19.5 cm dus lijkt mij een voorbeeld van bovengemiddeld.
Steks can verify

Mijn reet omtrek is 150cm rondom
 
Er staat enkel gewicht. Niks van lengte.
Nou, laten we erbij vermelden, dat een man minstens 1m65 moet zijn.
Lengte : 1m64
QONVIyz.gif

:trollfacex::trollfacex:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven