Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (18 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Enjoy , jij hoeft inderdaad niet te klagen en anders ga je gewoon ontzettend even langs de muur.

    hihi....mag wel een beetje klagen wabt de hotel fitness is tot 5 open en dan werk ik nog.
     
    5e dag van me cycle en voel me een God

    Je ex denkt daar anders over.

    FirmBlueAmericanpainthorse-small.gif
     
    Net terug van de cardioloog. Ik heb mijn hele leven al een enorm hoge bloeddruk (familiair kwaaltje) en heb daardoor last van chronische longklachten. Diagnose COPD is van de baan. Hoorde net ook dat de atherosclerose van de kransslagaders meevalt. Kreeg het advies om een 'mediterraan' voedingspatroon aan te houden en naast de krachttraining weer milde cardio op te pakken (ik was met competitief mountainbiken gestopt omdat ik alleen nog maar zat te hoesten op de fiets).
     
    Ahh legday gehad 25 minuten trappen gelopen erbij en liep daarbij helemaal Ingezakt naar huis. Nu nog 5 maaltijden dan is mijn dag compleet
     
    Net terug van de cardioloog. Ik heb mijn hele leven al een enorm hoge bloeddruk (familiair kwaaltje) en heb daardoor last van chronische longklachten. Diagnose COPD is van de baan. Hoorde net ook dat de atherosclerose van de kransslagaders meevalt. Kreeg het advies om een 'mediterraan' voedingspatroon aan te houden en naast de krachttraining weer milde cardio op te pakken (ik was met competitief mountainbiken gestopt omdat ik alleen nog maar zat te hoesten op de fiets).
    Veel wijn en jamon serrano?
     
    Jij bent wel snel tevreden.
     
    Back
    Naar boven