XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dan zou je toch zeggen dat wanneer je op onderhoud eet je er super op kan cutten?
Nee. Er is een groot verschil tussen een middel dat functioneert als fatburner en een middel dat het toelaat om spier te gainen zonder je vetpercentage flink te laten toenemen. Net zoals aas kunnen die sarms misschien lipolysis stimuleren, maar je hebt wel een kcaltekort nodig om daarvan te profiteren.
 
Je zou zelfs iets boven je normale onderhoud kunnen eten en alsnog droog worden
Ach kom:roflol:

Edit: Je moet tijdelijke hardheid niet verwarren met droger worden. De enige reden dat je iets boven je natty onderhoud zou kunnen eten is omdat je onderhoud een stuk hoger is als je on sarms bent. Dus feitelijk zit je dan alsnog onder onderhoud. Wat dat betreft heb je dus gelijk.
 
Track je je voeding wel? Dan moet je meer eten.

Jazeker ik eet 3500-3750 en ben ondertussen 7 kilo zwaarder dan toen ik begon 7 weken geleden. Nog steeds droog met wasbordje en al gek.
 
Das nog straffer dan tren en test die sarms.

Ik kwam uit een dalletje dus op zich zouden dit easy gains moet zijn.

Wat denken jullie van sarms mee nemen op vakantie? Dat zou eigenlijk geen probleem moeten zijn maar als je daar staat met een zooitje blauwe pillen met een sterretje er op zonder verpakking dat staat ook weer beetje karig.
 
Ik kwam uit een dalletje dus op zich zouden dit easy gains moet zijn.

Wat denken jullie van sarms mee nemen op vakantie? Dat zou eigenlijk geen probleem moeten zijn maar als je daar staat met een zooitje blauwe pillen met een sterretje er op zonder verpakking dat staat ook weer beetje karig.

Haha die heb ik ook
 
Ik kwam uit een dalletje dus op zich zouden dit easy gains moet zijn.

Wat denken jullie van sarms mee nemen op vakantie? Dat zou eigenlijk geen probleem moeten zijn maar als je daar staat met een zooitje blauwe pillen met een sterretje er op zonder verpakking dat staat ook weer beetje karig.

Wat ik daarvan denk? Dat je je sarm kuurtje beter had moeten plannen :P.
Maar geen idee of je het veilig mee kan nemen, wellicht afhankelijk van waar je heen gaat.
 
Jazeker ik eet 3500-3750 en ben ondertussen 7 kilo zwaarder dan toen ik begon 7 weken geleden. Nog steeds droog met wasbordje en al gek.
No hate hoor, maar zo droog sta je er nu ook niet bij.
 
No hate hoor, maar zo droog sta je er nu ook niet bij.

‘Zo droog’? Haha ik zeg dat ik droog ben met een wasbordje. Ik zeg niet dat ik klaar ben om het podium op te stappen. Laat ik het zo zeggen mijn vetpercentage is nog hetzelfde als toen ik begon maar het gewicht is wel toegenomen.
 
‘Zo droog’? Haha ik zeg dat ik droog ben met een wasbordje. Ik zeg niet dat ik klaar ben om het podium op te stappen. Laat ik het zo zeggen mijn vetpercentage is nog hetzelfde als toen ik begon maar het gewicht is wel toegenomen.
Tja wat is droog? 8-10% vind ik droog. Nouja meningen verschillen. Case closed.
 
‘Zo droog’? Haha ik zeg dat ik droog ben met een wasbordje. Ik zeg niet dat ik klaar ben om het podium op te stappen. Laat ik het zo zeggen mijn vetpercentage is nog hetzelfde als toen ik begon maar het gewicht is wel toegenomen.

7kg noem ik niet wat in gewicht aangekomen. 7Kg is enorm. Toch als het voor het grootste deel spieren is. En zo een gewichtstoeneme zie ik toch niet snel gebeuren met SARMS. Tenzij je onvervoed was en dan ineens goed begint te eten.

Ik snap de aantrekkingskracht tot sarms wel. Als je alles mag geloven wat ze je vertellen erover.
Bijna niks van de neveneffecten van AAS en spiermassa winnen,klinkt allemaal heel mooi.
 
7kg noem ik niet wat in gewicht aangekomen. 7Kg is enorm. Toch als het voor het grootste deel spieren is. En zo een gewichtstoeneme zie ik toch niet snel gebeuren met SARMS. Tenzij je onvervoed was en dan ineens goed begint te eten.

Ik snap de aantrekkingskracht tot sarms wel. Als je alles mag geloven wat ze je vertellen erover.
Bijna niks van de neveneffecten van AAS en spiermassa winnen,klinkt allemaal heel mooi.

Hey man, ja ik heb in mijn log veel disclaimers geplaatst over dat ik vanuit een behoorlijk ondervoede situatie kwam. Ik was afgelopen jaar iets van 10 kg afgevallen simpel omdat ik aanzienlijk minder at. Ik was ook zeker wel wat vet verloren.

Dus die hele gewichtstoename is natuurlijk relatief. Ik ben zelf ook wel vaker zonder hulpmiddelen vanuit een dal weer omhoog geklommen en dan gaat het altijd erg snel. Als je ineens weer eten gaat tracken en kcals omhoog schroeft en 4x per week in de gym staat dan maak ik altijd wel snelle gains. Nu gaat het wel heel erg snel en komt het er ook wel op de goede plaatsen bij lijkt het. Maar het is niet dat ik nu een shape heb die ik nog nooit eerder heb gehad.
 
Als ik sarms in poeder heb kan ik deze gewoon in een bodempje water gieten en dan opdrinken?
 
Snuiven is ook een optie..:goodidea:
Maar zou t lekker bij water houden
 
Ik kwam uit een dalletje dus op zich zouden dit easy gains moet zijn.

Wat denken jullie van sarms mee nemen op vakantie? Dat zou eigenlijk geen probleem moeten zijn maar als je daar staat met een zooitje blauwe pillen met een sterretje er op zonder verpakking dat staat ook weer beetje karig.
Ik ben wel naar polen op en neer gevlogen met sarms. En naar Griekenland met nolvadex en mk677. Niks aan de hand. Maar ik zou niet snel buiten europa reizen met dit soort shit bij me.
Je moet het wel in je koffer stoppen bij je andere suplementen. Niet in je handbagage natuurlijk.
 
Ik ben wel naar polen op en neer gevlogen met sarms. En naar Griekenland met nolvadex en mk677. Niks aan de hand. Maar ik zou niet snel buiten europa reizen met dit soort shit bij me.
Je moet het wel in je koffer stoppen bij je andere suplementen. Niet in je handbagage natuurlijk.

Mja het is geen drug of wat dan ook. Het zou geen problemen op moeten leveren.
 
Back
Naar boven