AndroidHealthClinic

Hoeveel borst oefeningen ppl schema per week (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iraj

Cool Novice
Lid geworden
28 jan 2018
Berichten
243
Waardering
45
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
Hallo,

Ik zit met een probleem, nou doe ik in totaal 4 borst oefeningen per week bij me schema.

Push A: barbell flat bench press, Incline dumbell press
Push B: Incline bench press, Flat dumbell press

Het probleem is nu, Ik heb het idee zodra ik nog een cable fly of een andere isolatie oefening pak, het teveel gaat worden voor me borst. En ik dus eigelijk minder resultaat boek. Maar het schrappen van deze goeie hoofd oefeningen voor een isolatie oefening, lijkt me ook geen goed idee. Omdat ik dan mischien kracht verlies ga krijgen. Ik hoop dat jullie mischien een goeie oplossing weten, alvast bedankt!

MVG
 
spelen met het aantal reps ,verlagen tot je er een 3e oefening bij kunt pakken ,

pro tip,ga voor dippen nr 1 borstoefening , bench press gaat daarna ook met sprongen vooruit ,cable fly is overrated
 
spelen met het aantal reps ,verlagen tot je er een 3e oefening bij kunt pakken ,

pro tip,ga voor dippen nr 1 borstoefening , bench press gaat daarna ook met sprongen vooruit ,cable fly is overrated
Bedankt voor de tip, heb toch het idee dat isolatie oefeningen zoals flyes. Toch meer de volheid in je borstspieren brengt. en toch wel degelijk nodig zijn in je schema.
 
geen dank,hoe wil je betalen ? met Visa ,Ideal of Tikkie , Pro tip is 5,00 :study:
Kan ik het ook in het zwart betalen, of gaat u alleen op legale manieren te werk?
 
van geen flyes ga je geen kracht verliezen. Doe zelf NOOIT flyes en heb tieten als Pamela anderson in her prime
 
van geen flyes ga je geen kracht verliezen. Doe zelf NOOIT flyes en heb tieten als Pamela anderson in her prime
Haha ik bedoel eigelijk ook dat ik juist kracht denk te verliezen, als ik bijvoorbeeld een tijdje dumbell press of incline press vervang, voor een cable flye of een andere variant.
 
Hoeveel trainingen per week doe je?
Hoeveel werksets per oefening?
 
Hoeveel trainingen per week doe je?
Hoeveel werksets per oefening?
6 trainingen per week
16 sets borst totaal per week, elke borst oefening 4 setjes
 
Dan zou wat je nu doet ruim voldoende moeten zijn voor borst. Als je ook schouders en triceps meepakt met een military press en daarnaast nog wat isolatiewerk voor triceps en delts (front, mid) heb je een mooie training toch? 24 werksets voor borst per week is wel erg veel: https://renaissanceperiodization.com/chest-training-tips-hypertrophy/
Ja klopt vond ik ook al veel worden, maar omdat ik nu helemaal geen isolatie oefening voor me chest heb, En alleen maar compound oefeningen doe. en ik toch ook wel vaak hoor dat oefeningen zoals cable flyes of andere variante isolatie oefeningen, Toch je borst massa en goeie vorming geeft. En ik die dus niet in me programma kan doen.
 
en ik toch ook wel vaak hoor dat oefeningen zoals cable flyes of andere variante isolatie oefeningen, Toch je borst massa en goeie vorming geeft. En ik die dus niet in me programma kan doen.
Arnold deed ook geen cable fly's. Al dat gezever over upper, middle, lower, inner en outer pecs...
 
Arnold deed ook geen cable fly's. Al dat gezever over upper, middle, lower, inner en outer pecs...
Nee, maar wel normale flyes. En dat was ze favoriete borst oefeningen ook nog.
 
Nee, maar wel normale flyes. En dat was ze favoriete borst oefeningen ook nog.
Dan schrap je 1 van beide dumbbell oefeningen als je Arnold wilt imiteren.
 
Kan ik het ook in het zwart betalen, of gaat u alleen op legale manieren te werk?

ik ben een gierige kaaskop dus graag in het zwart


p.s kijk ook eens keer voor een GTV schema (German Volume Training) zeer effectief voor meer massa
 
Laatst bewerkt:
ik ben een gierige kaaskop dus graag in het zwart


p.s kijk ook eens keer voor een GTV schema (German Volume Training) zeer effectief voor meer massa
Ja klopt lijkt me ook een keer leuk om te doen idd! neem aan dat je dan ook genoeg hebt aan 1 borst oefening per training als je 10x10 doet? ik zit ook te twijfelen om te gaan starten met het 10x3 schema.
 
ik ben een gierige kaaskop dus graag in het zwart


p.s kijk ook eens keer voor een GTV schema (German Volume Training) zeer effectief voor meer massa
Ik lees nu ook, als je dat 10x10 schema doet. dat je maar 1 keer per week je borst moet trainen, dus kan ik dit schema wel toepassen in mijn ppl schema? omdat ik namelijk maandag borst heb en donderdag ?
 
Ik lees nu ook, als je dat 10x10 schema doet. dat je maar 1 keer per week je borst moet trainen, dus kan ik dit schema wel toepassen in mijn ppl schema? omdat ik namelijk maandag borst heb en donderdag ?


nee,ik zou het GVT schema helemaal volgens de "regels" volgen ,kan goed als je op een doodpunt bent beland met je huidig schema en /of de motivatie even weg is ,

het lijkt vrij makkelijk maar het is stiekem toch een pittig schema ,10X 10 plus een extra (isolatie)oefening per spiergroep ,de eerste 6 sets gaan redelijk gemakkelijk maar daarna begint de ellende ,trust me

je lichaam heeft bij dit schema wel veel rust en eiwitten nodig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven