XXL Nutrition

Squat schoenen met steunzolen

Bezoekers in dit topic

Jetze5

Novice
Lid geworden
2 feb 2016
Berichten
29
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Hallo bodybuilders,

Ik zie veel topics met daarin veel onderwerpen omtrent squatten en squat schoenen, maar zie bijna niks over squatten met steunzolen.

Momenteel squat ik veel en ben er ervaren in, maar heb de laatste tijd pijntjes omdat ik zonder schoenen squat en dus ook zonder steunzolen. Deze steunzolen draag ik omdat ik naar binnen loop en platvoeten heb....

Heeft er iemand ervaring met steunzolen, platvoeten en welke schoenen goed zijn om te gebruiken met steunzolen? Ik zie wel veel schoenen maar welke zou ik moeten kiezen...
 
Hallo bodybuilders,

Ik zie veel topics met daarin veel onderwerpen omtrent squatten en squat schoenen, maar zie bijna niks over squatten met steunzolen.

Momenteel squat ik veel en ben er ervaren in, maar heb de laatste tijd pijntjes omdat ik zonder schoenen squat en dus ook zonder steunzolen. Deze steunzolen draag ik omdat ik naar binnen loop en platvoeten heb....

Heeft er iemand ervaring met steunzolen, platvoeten en welke schoenen goed zijn om te gebruiken met steunzolen? Ik zie wel veel schoenen maar welke zou ik moeten kiezen...
Same situation here.

Ik heb een tijd met harde steunzolen in een type chuck taylors gesquat. Dat viel me goed mee eigenlijk.
Maar momenteel squat ik gewoon in squat schoenen zonder steunzolen.

Bij mij komen de pijntjes vooral door een te plotse toename in volume. Qua schoeisel nog weinig verschil gemerkt. Maar zonder schoenen zou ik niet squatten.
 
Ik heb steunzolen en adidas powerlifters 2.0 schoen voor te squaten. Geen probleem.
 
Back
Naar boven