AndroidHealthClinic

Spierpijn

  • Topic starter MGK
  • Startdatum
  • Reacties 7
  • Weergaven 620
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

MGK

Cool Novice
Lid geworden
25 okt 2018
Berichten
152
Waardering
57
Lengte
1m92
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Beste Leden,

Ik ben inmiddels klaar met mijn kuurtje test e + mast e en moet nog een weekje nakuren.
Ik merk wel dat mijn spierpijn minder snel overgaat soms dan met ASS wat logisch is natuurlijk. Hier heb ik ook een extra rustdag voor ingelast.
De spierpijn komt dit omdat mijn spieren nog niet gewend zijn om zulke gewichten te verzetten want ik druk nog steeds het zelfde als met ASS en omdat mijn lichaam nog moet herstellen?
Eten en slaap is dik inorde en ben ook lekker aan het bulken :)

Alvast bedankt voor jullie reactie!
 
Het is maar spierpijn :)

Je herstelvermogen zal de komende weken mogelijks verminderen, hou je gewichten zwaar maar knip een beetje in je volume. Dit zou ik doen toch
 
Nou gaat het beginnen hoor maar dat is wel normaal, je waardes zijn natuurlijk naar de klote
 
  • Like
Waarderingen: MGK
Thanks voor de reacties. Iets wat ik eigenlijk al wist maar toch fijn om de bevestiging te horen! :)
 
Thanks voor de reacties. Iets wat ik eigenlijk al wist maar toch fijn om de bevestiging te horen! :)

Dus wat is je vraag?
 
Dus wat is je vraag?

Dat ik af en toe een stekende pijn heb op/in mijn aanhechtingen van mijn schouders en biceps. Meestal wel voor een groot deel weg in de middag maar wilde gewoon weten of er meer mensen last van hadden..
 
Dat ik af en toe een stekende pijn heb op/in mijn aanhechtingen van mijn schouders en biceps. Meestal wel voor een groot deel weg in de middag maar wilde gewoon weten of er meer mensen last van hadden..

Ja als ik te vaak het zelfde train. Pijn in aanhechtingen is niet zo best. Ff wat gas terug met gewicht chef
 
  • Like
Waarderingen: MGK
Tijdens je nakuur zijn veel van je oestrogeenreceptoren bezet met clomid/nolva. Dit kan effect hebben op je gewrichten. Oestrogeen heeft immers een beschermende rol in het lichaam.

Wat je kunt doen is je volume even terugschroeven en sowieso is een deloadweekje na een X aantal weken keihard trainen ook niet overbodig.
 
  • Like
Waarderingen: MGK
Back
Naar boven