XXL Nutrition

visa aanvraag voor Amerika (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Hoff

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
25 feb 2015
Berichten
1.355
Waardering
2.922
Misschien kan iemand mij hier advies over geven.

Mijn werkgever heeft gevragen of ik naar onze fabriek in amerika kan gaan om daar mee te helpen onze lasrobot te plaatsen en mee op te starten.
Dit zal in het eerste kwartaal van 2019 zijn.

Hiervoor heb ik een werk visa nodig.

Nu ben ik in 2008 veroordeeld voor een misdrijf wat me 8 jaar heeft opgeleverd.
7 jaar geleden ben ik vrij gekomen en niets meer met justitie te maken heb gehad.

Mijn werkgever is hier van op de hoogte en geeft me toch de kans om naar Amerika te gaan.

In hoevere heeft dit zin om hier achter aan te gaan?
Sowieso wordt mijn visa aanvraag vergoed of die nou goed of afgekeurd wordt.

Wat voor een visum moet ik dan precies hebben?
En er gaat natuurlijk ook een vraag opstaan of ik aanvaring heb met justitie.
Vul ik die dan na waarheid in of heb ik de vraag niet goed begrepen:rolleyes:

Bvd

Edit: Ik moet dus een esta aanvragen
 
Laatst bewerkt:
Heb je al uitgezocht of je niet beter af bent met een ESTA.
 
vergeet het maar ,99% kansloos ,je werkgever zou toch op de hoogte moeten zijn van het feit dat een strafblad een no go is voor de V.S , Canada ,Nieuw Zeeland en Australië,

je kunt proberen om de gok te wagen (verzwijgen)maar hou er wel rekening mee dat je de kans loopt om met het volgende vliegtuig te worden teruggestuurd ,

een brief met uitleg en morele borgstelling van je werkgever naar de Amerikaanse ambassade is ook tricky want dan ben je bij afwijzing ook gelijk gebrandmerkt ,

ik zit met hetzelfde probleem dus als je een uitweg hebt gevonden hoor ik dat graag

( een trip door de USA staat hoog op mijn bucketlist ,ik zit te broeden om met een huurauto vanuit Mexico de gok te wagen :driving:)



Stap 5: Algemene veiligheidsvragen met betrekking tot uw verleden: Hier worden u een aantal vragen gesteld met betrekking tot uw verleden en gezondheid. Dit zijn slechts verplichte voorwaarden waaraan u dient te voldoen. Uw gegevens zijn vertrouwelijk en zullen alleen bekeken en gekeurd worden door gerechtigde.
 
Laatst bewerkt:
Heb je al uitgezocht of je niet beter af bent met een ESTA.

Ja dat zei mijn leidingevende ook dat was ik alleen vergeten. Zit dat net te bekijken. Zal me post even aanpassen. Thanks
 
Vieze jij
Mijn werkgever is daar ook van op de hoogte. Als het me lukt om de papieren te regelen dan verwacht ik niet dat ze zeggen het risico is te groot. Ik heb de meeste kennis van de lasrobot die hier staat. Dan is het ze die 2000 euro vliegreis wel waard denk ik.

Voorbeeld hoe het hier te werk gaat. Spuitbus van 1 of ander smeermiddel wordt per spoed luchtvracht naar CHN gestuurd, terwijl deze daar ook gemaakt worden.
 
Vieze jij
Mijn werkgever is daar ook van op de hoogte. Als het me lukt om de papieren te regelen dan verwacht ik niet dat ze zeggen het risico is te groot. Ik heb de meeste kennis van de lasrobot die hier staat. Dan is het ze die 2000 euro vliegreis wel waard denk ik.

Voorbeeld hoe het hier te werk gaat. Spuitbus van 1 of ander smeermiddel wordt per spoed luchtvracht naar CHN gestuurd, terwijl deze daar ook gemaakt worden.

ik hoop het oprecht voor je bro,ik zit zoals eerder vermeld met hetzelfde probleem ,nu bijna 9 jaar geleden ,dus ik kan bijna zonder te liegen weer normaal een autoverzekering afsluiten, laat het me weten of het gelukt is
 
Het hangt van het delict af. Ik zou niet liegen, ook al kan Amerika volgens mij momenteel niet jouw strafblad inzien. Als er op een zeker moment een verdrag komt waarin dat wel mogelijk is, zien ze dat liegen als fraude en heb je zeker een probleem in de toekomst.
 
Stap 5: Algemene veiligheidsvragen met betrekking tot uw verleden: Hier worden u een aantal vragen gesteld met betrekking tot uw verleden en gezondheid. Dit zijn slechts verplichte voorwaarden waaraan u dient te voldoen. Uw gegevens zijn vertrouwelijk en zullen alleen bekeken en gekeurd worden door gerechtigde.

Dat had ik dus ook al gelezen een tijdje geleden. Maar nu komt het wat dichterbij en moet ik het toch aanvragen. Ik voreg me ook vooral af of iemand in ongeveer de zelfde sitiatie heeft gezeten en toch gegaan is.
Slechtste wat me kan gebeuren dat ik een weekendje in het vliegtuig heb gezeten.
 
Het hangt van het delict af. Ik zou niet liegen, ook al kan Amerika niet jouw strafblad inzien.

4x poging dooslag.
15 jaar eis 8 uitspraak net geen 4 binnen gezeten
 
ik hoop het oprecht voor je bro,ik zit zoals eerder vermeld met hetzelfde probleem ,nu bijna 9 jaar geleden ,dus ik kan bijna zonder te liegen weer normaal een autoverzekering afsluiten, laat het me weten of het gelukt is

Sowieso geef ik hier een update of het lukt.
Ik krijg vandaag of morgen alle info die ik moet hebben en ga er van uit dat ik volgende week de aanvraag kan doen.
 
4x poging dooslag.
15 jaar eis 8 uitspraak net geen 4 binnen gezeten
Lastig. Ben benieuwd. Je komt daar puur op aanbeveling van werkgever wellicht maakt dat iets uit. Maar het delict is geen freedom of speech verhaal.
 
Dat had ik dus ook al gelezen een tijdje geleden. Maar nu komt het wat dichterbij en moet ik het toch aanvragen. Ik voreg me ook vooral af of iemand in ongeveer de zelfde sitiatie heeft gezeten en toch gegaan is.
Slechtste wat me kan gebeuren dat ik een weekendje in het vliegtuig heb gezeten.


ik moest vorig jaar voor mijn toenmalige werkgever een klus gaan doen op een Navo basis met een zeer hoog veiligheidsprofiel ,1 -2 uur screening bij aankomst door de MIVD :eek2:

toch maar ziek gemeld ….
 
Laatst bewerkt:
Het hangt van het delict af. Ik zou niet liegen, ook al kan Amerika volgens mij momenteel niet jouw strafblad inzien. Als er op een zeker moment een verdrag komt waarin dat wel mogelijk is, zien ze dat liegen als fraude en heb je zeker een probleem in de toekomst.

vingerafdrukken uitwisselen gaat zeer binnenkort gebeuren dus zal het in de toekomst voor de douane aldaar bij twijfel ook een makkie zijn om je even door het systeem te halen
 
ik moest vorig jaar voor mijn toenmalige werkgever een klus gaan doen op Navo basis met een zeer hoog veiligheidsprofiel ,1 -2 uur screening bij aankomst door de MIVD :eek2:

toch maar ziekgemeld ….

Daar heb je toen een topic over gemaakt meen ik me te herinneren.

Lees nu dat ik voor me esta aanvraag ook een paspoort kopie moet bijvoegen. Als ik deze week de gegevens van me werkgever krijg ga ik dat meteen aanvragen.
Dacht dat ik eerst de aanvraag kon doem maar moet dus met een paspoort kopie.
 
Geldt dit ook voor delicten die gepleegd zijn terwijl je minderjarig was, totaal 3x binnen in jeugdinrichtingen samen ongv een jaartje. Momenteel 30 jaar, dus ruim 13 jaar geleden. Ergste delicten waren roof met geweld, poging tot doodslag op een agent.
 
wel veel criminelen op dit forum ,ik begin te twijfelen of dit wel een zo'n goede omgeving voor mij is :engel:

Ach crimineel zou ik het niet noemen, beetje kwa jongensstreken, teveel 2pac luisteren en beetje stoer willen doen. Ja ik droeg ook een bontkraagje...:roflol:
 
we moeten ook niet vergeten dat de V.S een zwaar gestoord land is als het om strafrecht gaat ,er zitten procentueel nergens zoveel mensen in de gevangenis als daar ,

de verhouding delict en strafmaat is echt ziek ,3 strikes out is ook al zo'n leuk grapje
 
Back
Naar boven