AndroidHealthClinic

Gyno hard knobbeltje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kratos

Novice
Lid geworden
22 mei 2018
Berichten
18
Waardering
2
Lengte
1m91
Massa
106kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Kort vraagje, ik heb namelijk een klein hard knobbeltje achter mij rechter tepel zitten het is niet te zien, doet geen pijn, maar denk dat ik dit in mijn vorige kuur heb opgelopen; test p tren ace.

Begin nu een beetje para te worden en wil weten of er nog iets aan te doen is.

Momenteel 20mg nolva met 12.5mg aromasin, wil het weghebben voordat ik aan me volgende begin.

Greets,

Kratos
 
Wat is je vraag precies? Of dit de goede aanpak is? Je bent nog off dus ik zou die aromasin absoluut weglaten.

Nolva op 20 mg kun je proberen, maar als het echt een hard knobbeltje is dan heb je een grote kans dat het niet weggaat.
Maakt opzich ook niet uit, want het is onzichtbaar en niet pijnlijk. Weet je toevallig ook of dit tijdens of na je kuur is ontstaan?
 
Wat is je vraag precies? Of dit de goede aanpak is? Je bent nog off dus ik zou die aromasin absoluut weglaten.

Nolva op 20 mg kun je proberen, maar als het echt een hard knobbeltje is dan heb je een grote kans dat het niet weggaat.
Maakt opzich ook niet uit, want het is onzichtbaar en niet pijnlijk. Weet je toevallig ook of dit tijdens of na je kuur is ontstaan?


Het is onstaan tijdens mijn vorige kuur, helaas te laat ingegrepen. Het is wel voor een groot deel weg, maar wist niet exact of dit wel de goede weg is: 20mg nolva + aro 12.5mg ed (dag 5). Het is echt heel klein, maar vond het irritant.

Kan ik wel kuren of neem ik dan alleen meer risico dat het verergert?
 
Je kunt in principe wel kuren, maar het kan ook geen kwaad om even te kijken of je dat knobbeltje nu wegkrijgt met wat nolva.

In het vervolg in ieder geval gelijk aromasin mee laten lopen vanaf het begin van de kuur.
Zo beperk je in ieder geval de groei van de gyno.
 
Je kunt in principe wel kuren, maar het kan ook geen kwaad om even te kijken of je dat knobbeltje nu wegkrijgt met wat nolva.

In het vervolg in ieder geval gelijk aromasin mee laten lopen vanaf het begin van de kuur.
Zo beperk je in ieder geval de groei van de gyno.

Bedanktt voor je reactie, ik wacht nog even een paar weken, aanzien of het wegtrekt.

Geduld loont.
 
Je kunt in principe wel kuren, maar het kan ook geen kwaad om even te kijken of je dat knobbeltje nu wegkrijgt met wat nolva.

In het vervolg in ieder geval gelijk aromasin mee laten lopen vanaf het begin van de kuur.
Zo beperk je in ieder geval de groei van de gyno.
Is het niet beter om pas in de 2e week van je kuur te beginnen met Aro?
 
Waarom meteen aro?

Iedere kuur is anders, ik heb ook een knobbel overgehouden van mijn 2de kuur toen ik stuk minder wist dan nu en mijn ervaring is dat dit niet meer weggaat, kan verkleinen als je nolva pakt maar zogauw je stopt komt het vaak weer terug

Ik heb 1.5 jaar blast cruise gedaan zonder ari aro of wat dan ook en gyno is nooit groter geworden, dus waarom meteen mee laten lopen zorg dat het in huis is en hou het in de gaten.


Aro zou ik zoizo niet nemen als je nu off bent, 20 mg nolva kan niet veel kwaad maar dit zal enkele weken maanden gepakt moeten worden wil je kans hebben dat die (kans he dus niet zeker) weg gaat
 
Is het niet beter om pas in de 2e week van je kuur te beginnen met Aro?
Heb je natuurlijk gelijk in gezien zijn aankomende kuur testosteron en trenbolone enanthaat gaat zijn. De hoeveelheid oestrogeen zal in de eerste 2 weken nog wel meevallen dan.
 
Waarom meteen aro?

Iedere kuur is anders, ik heb ook een knobbel overgehouden van mijn 2de kuur toen ik stuk minder wist dan nu en mijn ervaring is dat dit niet meer weggaat, kan verkleinen als je nolva pakt maar zogauw je stopt komt het vaak weer terug

Ik heb 1.5 jaar blast cruise gedaan zonder ari aro of wat dan ook en gyno is nooit groter geworden, dus waarom meteen mee laten lopen zorg dat het in huis is en hou het in de gaten.


Aro zou ik zoizo niet nemen als je nu off bent, 20 mg nolva kan niet veel kwaad maar dit zal enkele weken maanden gepakt moeten worden wil je kans hebben dat die (kans he dus niet zeker) weg gaat

Ik baseer me op zijn andere topic.
Hij deed vorige keer 200 test p + 300 tren a en dit keer gaat hij een soortgelijke kuur doen, namelijk 250 test e+ 400 tren e.

Lijkt me slim om het er gewoon in te doen als je weet dat je last gaat krijgen van gyno.
 
Ik baseer me op zijn andere topic.
Hij deed vorige keer 200 test p + 300 tren a en dit keer gaat hij een soortgelijke kuur doen, namelijk 250 test e+ 400 tren e.

Lijkt me slim om het er gewoon in te doen als je weet dat je last gaat krijgen van gyno.

Dit had ik niet gezien, eigelijk vind ik het raar dat je gyno krijgt op 250 test 400 tren aangezien tren niet echt omzet naar oestrogeen...


Mischien zou dostinex/caber een oplossing zijn?
 
Ik ben er nooit gevoelig voor geweest, maar ik weet hoe vaker je kuurt, des te meer gevoeliger je kan worden.

Op het moment dat ik caber nam, was me gyno meteen verholpen dat klopt ja! Helaas te laat
 
Back
Naar boven