MuscleMeat

Pre workout maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MirjamW

Cool Novice
Lid geworden
5 nov 2018
Berichten
84
Waardering
149
Lengte
1m74
Massa
64kg
Vetpercentage
24%
Al een tijdje maak ik mijn eigen pre workout.

Maar ik heb meerdere smaakstoffen geprobeerd maar kom er gewoon totaal niet uit.

Die smaakstoffen van sportpoeders.nl en droogfruit.nl helpen voor geen meter.

Hoe kan ik mijn pre workout lekker maken? Niet met siroop, daarheb ik geen zin in om het bij de pre workout te gooien.

Wie kan mij helpen? Het is kapot chemisch.
 
Hoe kan ik mijn pre workout lekker maken? Niet met siroop, daarheb ik geen zin in om het bij de pre workout te gooien.
Waarom geen siroop?
Slimpy suikervrije siroop kan toch prima?
En anders flavor drops bij de diverse webshops.
 
Chemische dingen maken je kapot.
Verkoop je het ook of eigen gebruik alleen? (Ik vraag dit voor een vriend)

Haha, er zijn plannen om te gaan verkopen! Dat zeker,maar de smaak is een dingetje, dat doe ik niemand aan :p ik ga een geconcentreerde smaakstof proberen nu!
 
Is iets meer info omtrent je expiriment wel prettig om een volledig antwoord te kunnen geven.
Mocht je enkel poeders mengen is een vloeibare smaakmaker niet erg praktisch met het oog op menging en houdbaarheid.
Ook wil je, afhankelijk van bestandsdelen, mogelijk juist wel of geen suikers.

Is t simpelweg aanmaken met een vruchtensap ofzo niet een oplossing?
 
Is iets meer info omtrent je expiriment wel prettig om een volledig antwoord te kunnen geven.
Mocht je enkel poeders mengen is een vloeibare smaakmaker niet erg praktisch met het oog op menging en houdbaarheid.
Ook wil je, afhankelijk van bestandsdelen, mogelijk juist wel of geen suikers.

Is t simpelweg aanmaken met een vruchtensap ofzo niet een oplossing?


Suikers vind ik niet een heel groot probleem, als het niet een te grote dosering is. Ik gebruik nu Stevia om te zoeten. Mijn pre workout, meet ik nauwkeurig af alles word netjes gewogen.
 
Watziterallemaalin?
 
Wat maakt deze anders dan de rest?

Behalve de vieze smaak :P

Edit: Klinkt wel heel negatief... Ik ben juist heel benieuwd en vind t wel cool dat je dit zelf aan het proberen bent!
 
Ik drink altijd koffie voor mijn pre-workout, werkt prima.
 
Ze gebruiken in pre workouts meestal sucralose als sterke zoet maker. Misschien dit combineren met wat limonade ofzo
 
Wat maakt deze anders dan de rest?

Behalve de vieze smaak :P

Edit: Klinkt wel heel negatief... Ik ben juist heel benieuwd en vind t wel cool dat je dit zelf aan het proberen bent!

Sorry, voor de ontzettend late reactie, heb het de laatste tijd erg druk. Andere dingen gaan soms voor!

Pre workouts zijn marketing gericht en doen er meuk. Wij hebben het zo op elkaar afgestemd dat de werking van de pre- workout alleen de training aanhoudt. Je je goed kan focussen en energiek voelt. Wij hebben alles netjes op elkaar afgestemd.

Als het zo ver is delen we samples uit. Misschien ben jij geïnteresseerd om te helpen? Hoe meer mensen ons helpen en reviews geven aan de hand van een enquête. Hoe beter het word.
 
Het is gelukt trouwens! We hebben wat gevonden.
 
Sorry, voor de ontzettend late reactie, heb het de laatste tijd erg druk. Andere dingen gaan soms voor!

Pre workouts zijn marketing gericht en doen er meuk. Wij hebben het zo op elkaar afgestemd dat de werking van de pre- workout alleen de training aanhoudt. Je je goed kan focussen en energiek voelt. Wij hebben alles netjes op elkaar afgestemd.

Als het zo ver is delen we samples uit. Misschien ben jij geïnteresseerd om te helpen? Hoe meer mensen ons helpen en reviews geven aan de hand van een enquête. Hoe beter het word.

Ik behoor tot de groep: smiddags PWO nemen, savonds niet slapen... Dus ik wel best een sample testen hoor! :flexing:
 
Ik behoor tot de groep: smiddags PWO nemen, savonds niet slapen... Dus ik wel best een sample testen hoor! :flexing:

Top stuur me even een berichtje :)
 
Sorry, voor de ontzettend late reactie, heb het de laatste tijd erg druk. Andere dingen gaan soms voor!

Pre workouts zijn marketing gericht en doen er meuk. Wij hebben het zo op elkaar afgestemd dat de werking van de pre- workout alleen de training aanhoudt. Je je goed kan focussen en energiek voelt. Wij hebben alles netjes op elkaar afgestemd.

Als het zo ver is delen we samples uit. Misschien ben jij geïnteresseerd om te helpen? Hoe meer mensen ons helpen en reviews geven aan de hand van een enquête. Hoe beter het word.
Ik hou me aanbevolen om het te testen. Als redelijk PWO intolerant ben ik zeer benieuwd wat die van jullie doet.
 
Ik hou me aanbevolen om het te testen. Als redelijk PWO intolerant ben ik zeer benieuwd wat die van jullie doet.
Stuur mij maar een privébericht ! :)
 
Back
Naar boven