XXL Nutrition

[Hoax] HGH en Test [Beste kenners] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nzt250ml

Cool Novice
Lid geworden
2 dec 2018
Berichten
35
Waardering
5
Lengte
1m77
Massa
86kg
Vetpercentage
17%
H
 
Laatst bewerkt:
iig goed dat je de hgh opbouwt, het is mijn fout geweest om meteen te beginnen met 5iu en moet nu gedwongen stoppen door cts.
 
Hgh zonde om te zetten met deze dosis en tijd.

Nakuur gaat ook nergens over neem
20mg nolva of 50mg clomid.

Hou het lekker bij 500mg test eventueel met wat mast en laat hgh voor wat het is.
 
Lol ga je meer verdiepen man, zitten aardig wat onwetendheden en fouten (uitspraak) in je tekst. Voorbereiding is alles, vooral met aas..
 
Geen aas maar wel hgh.
 
iig goed dat je de hgh opbouwt, het is mijn fout geweest om meteen te beginnen met 5iu en moet nu gedwongen stoppen door cts.

Zou ik het opbouwen tot 5iu of raad je het af. Je hebt er ervaring mee. En heb jij het ook met test gebruikt en was je er content mee?
grt
 
Hgh zonde om te zetten met deze dosis en tijd.

Nakuur gaat ook nergens over neem
20mg nolva of 50mg clomid.

Hou het lekker bij 500mg test eventueel met wat mast en laat hgh voor wat het is.
HGH ga ik dan misschien toch opbouwen tot 5IU. Het financieel zit me niet veel dwars ik probeer het veilig te spelen, maar ik ga ook kijken hoe mijn lichaam daar op reageert.

Nakuur had ik ook gelezen dat het best is dat je 1tje kiest maar andere zeggen dan weer niet. Maar ik zal nolva alleen pakken.

ok merci☺
 
Lol ga je meer verdiepen man, zitten aardig wat onwetendheden en fouten (uitspraak) in je tekst. Voorbereiding is alles, vooral met aas..

Dat probeer ik Over wat zou ik me verder moeten verdiepen precies? test?

Ben al 3 weken bezig met voorbereiden ben een beetje gefrustreerd. Tis allemaal zo ingewikkeld
 
Dat probeer ik Over wat zou ik me verder moeten verdiepen precies? test?

Ben al 3 weken bezig met voorbereiden ben een beetje gefrustreerd. Tis allemaal zo ingewikkeld

Ik heb me een jaar ingelezen. Je komt nog steeds nieuwe dingen te weten, maar 3 weken is top man! Waarvoor zou je voorbereiden? Nergens voor nodig :loony:
 
En hogere dosis als massa het doel is , dan ook zeker test een stukje hoger .
 
Back
Naar boven