Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Black friday koopje.

7C1D1BA8-5685-4EED-8F20-4F9D965D9E9D.jpeg
 
Beste 88,00 EUR die ik ooit heb uitgegeven aan een setje voor geluid.. Sterker nog dit blaast echt nagenoeg alles wat ik aan home cinema en theater shit in huis heb gehad compleet weg.. En dan is het voor een beetje deftig geluid als ik vanuit huis werk en een lekker livesetje wil luisteren.. Man man, ondanks dat we geen directe buren hebben aan de kant waar het setje geïnstalleerd is, moet ik me serieus gaan afvragen hoelang het duurt voor er iemand gaat zeuren uit de straat als ik hem voluit zou zetten :haha:

speaker-system-z623.jpg
 
Beste 88,00 EUR die ik ooit heb uitgegeven aan een setje voor geluid.. Sterker nog dit blaast echt nagenoeg alles wat ik aan home cinema en theater shit in huis heb gehad compleet weg.. En dan is het voor een beetje deftig geluid als ik vanuit huis werk en een lekker livesetje wil luisteren.. Man man, ondanks dat we geen directe buren hebben aan de kant waar het setje geïnstalleerd is, moet ik me serieus gaan afvragen hoelang het duurt voor er iemand gaat zeuren uit de straat als ik hem voluit zou zetten :haha:

speaker-system-z623.jpg


88 euro voor die set? Dat is sick value. Heb hem ook zo'n 3 jaar staan nu..

Voluma gaat nooit verder dan 50% lol, ik heb buren.
Wel leuk om af en toe de sub wat omhoog te draaien :D

Ik heb er 130 ofzo voor betaald en dat vond ik het al dubbel en dwars waard toen.
 
88 euro voor die set? Dat is sick value. Heb hem ook zo'n 3 jaar staan nu..

Voluma gaat nooit verder dan 50% lol, ik heb buren.
Wel leuk om af en toe de sub wat omhoog te draaien :D

Ik heb er 130 ofzo voor betaald en dat vond ik het al dubbel en dwars waard toen.

Ja via amazon.de incl. verzendkosten :D In NL inderdaad in de webshops voor tussen de 100,00 en 189,00.
De reviews waren al lovend, maar sta er alsnog versteld van. Ook omdat die set volgens mij al zo'n 8 jaar op de markt is, ze zijn zuinig op die THX certificering denk ik en terecht!
 
Wat jammer is bij zo’n setje is dat je een deel van de muziek niet kunt waarnemen omdat elke speaker een specifiek bereik heeft.
 
Damn, ben blij dat sommige mensen daar van kunnen genieten. Mijn luidsprekerkabels kosten per stuk al meer. :bang:
 
Ach ja alles is relatief he :rolleyes:
 
Wat heb je staan dan? :D
Hé Fred, even een algemeen vraagje hé... Zou jij je kop uit het raam durven steken en kei hard schreeuwen: DE RAPENKOPPEN KOMEN ER AAN??
 
zou jij nu uit je ziekenhuisbed durven schreeuwen DE RAPENKOPPEN KOMEN ER AAN Sanca Saxon
Op de gesloten afdeling krijgen ze altijd vlaai
 
Nou de misplaatste humor van Brutushakt is tegenwoordig vervangen voor onnodig flauwe humor? :dunno: Ben ook weer eens een maandje afwezig geweest hier, mentale inzinking gehad zeker?
 
Nou de misplaatste humor van Brutushakt is tegenwoordig vervangen voor onnodig flauwe humor? :dunno: Ben ook weer eens een maandje afwezig geweest hier, mentale inzinking gehad zeker?

Het komt door de donkere dagen en het eindejaar dat dichter komt... een mens doet raar dan...
 
Maar de kortste dag van het jaar is minder dan 3 weken nabij, al die aanstellerij :o
 
Back
Naar boven