Fitness Seller

gyno of niet

Bezoekers in dit topic

Ano_166328

Novice
Lid geworden
19 okt 2018
Berichten
7
Waardering
3
Lengte
1m71
Massa
89kg
Vetpercentage
9%
beste forumleden,
graag had ik eens gehoord wat andere hierover denken,
elke kuur heb ik last van soms opgezwollen klieren , ook al neem ik dan ari aro maakt niet uit het blijft komen en gaat weg plus als ik dit neem is de groei gewoon niets dus dit laat ik weg en kuur dan liever lager zodat ik toch resultaat heb beter dan niks zeg ik dan , na elke kuur gewoon verdwenen en niets meer te zien en te voelen maar blijf toch beetje angstig voor gyno dat ik zeker niet wil,
zit nu op 250mg test en 600mg tren e omdat ik test zeker niet hoger wil zetten zolang ik dit heb,
nu is dit op momenten dat ze beetje puffy staan en als ik ga trainen en pak een warme douche of kom er gewoon is aan is dit ook zo snel verdwenen als het er was het houd dus niet de hele dag aan het komt en gaat is dit komende gyno of zijn dit gewoon mijn klieren die last hebben.
 
Waarschijnlijk is het gewoon een beetje extra vocht wat je vasthoudt.
 
Nolva is het nr 1 middel tegen gyno (raloxifene zou eigenlijk nog iets beter zijn als ik het goed heb).

10-20mg nolva nemen.

Waarom heb je eerst ari/aro toegevoegd?
 
nolva tamixo ook grdaan niks doet iets enkel groei tege houden daarmee dat ik me afvroeg is het wel gyno, is gyno niet blijvend mijn trekt weg dat er niets meer te voelen is en komt dan terug
 
Tren gyno is andere gyno..ik had meer prolactine aanmaak achter m'n tepel.. 2 maal per week dostinex, cabergolin, caber en weg was het
 
Echtv gyno voel je wel. Overigens is “tren” gyno een fabeltje en zal tamoxifen altijd je go-to middel zijn tegen bestaande gyno.
 
Echtv gyno voel je wel. Overigens is “tren” gyno een fabeltje en zal tamoxifen altijd je go-to middel zijn tegen bestaande gyno.
Tren gyno is prolactine gerelateerd dus je tax nova troep werkt dus niet!

Cabergolin - tren gyno..
 
Tren gyno is prolactine gerelateerd dus je tax nova troep werkt dus niet!

Cabergolin - tren gyno..

Gyno is altijd oestrogeen gerelateerd dus nolva is de oplossing.

Doe wat research en je zal er achter komen...
Prolactine op zichzelf kan geen gyno veroorzaken. Maar een hoog prolactine zorgt wel eerder voor gyno omdat het een synergie heeft met oestrogeen.
 
bedankt maar dit weet ik allemaal wel heb boeken liggen is niet dat ik zomaar kuur zonder kennis en dokter volgt alles op elke 3 maand maar hier wist hij ook ni echt van wat het zou zijn , tren gyno.kan enkel als oestrogeen te hoog is en het zich er zo kan aan binden maar zit maar op 250 mg test en waardes oestrogeen zijn binnen de normale waarde, dokter heeft 1 maal carbergoline voorgeschreven maar dit deed ook niks, daarmee laatste 2 kuren er niks tegen gedaan en na kuur alles weg , ook is het enkel op bepaalde momenten en als ik op tepel druk heb je kleur verandering zoals op je huid met vocht en zijn ze weer direct klein en voel niks pijn , daarmee vroeg ik me hier is af of iemand dit ook heeft want hier vind je niks over terug en als je gyno hebt dacht ik dit.trekt toch niet meer weg tot je er echt iets tegen neemt of stopt met kuur.
rare is na maaltijden staan ze beetje gezwollen doe ik inspanning ga trainen of werken is het gewoon weg
 
bedankt maar dit weet ik allemaal wel heb boeken liggen is niet dat ik zomaar kuur zonder kennis en dokter volgt alles op elke 3 maand maar hier wist hij ook ni echt van wat het zou zijn , tren gyno.kan enkel als oestrogeen te hoog is en het zich er zo kan aan binden maar zit maar op 250 mg test en waardes oestrogeen zijn binnen de normale waarde, dokter heeft 1 maal carbergoline voorgeschreven maar dit deed ook niks, daarmee laatste 2 kuren er niks tegen gedaan en na kuur alles weg , ook is het enkel op bepaalde momenten en als ik op tepel druk heb je kleur verandering zoals op je huid met vocht en zijn ze weer direct klein en voel niks pijn , daarmee vroeg ik me hier is af of iemand dit ook heeft want hier vind je niks over terug en als je gyno hebt dacht ik dit.trekt toch niet meer weg tot je er echt iets tegen neemt of stopt met kuur.
rare is na maaltijden staan ze beetje gezwollen doe ik inspanning ga trainen of werken is het gewoon weg
Gefeliciteerd, je hebt geen gyno.

Tren gyno is prolactine gerelateerd dus je tax nova troep werkt dus niet!

Cabergolin - tren gyno..
Nee.
 
dit topic mag toe .
 
Wat veroorzaakt die puffy tepels dan? (Vraag dit omdat ik er constant last van heb)

Ik ben ook wel benieuwd hoe dit dan komt en hoe je het kan verhelpen...?
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik ben ook wel benieuwd hoe dit dan komt en hoe je het kan verhelpen...?
Yes stoor me er ook aan.. alleen tijdens trainen of bij kou staan me tepels 'goed'
 
Back
Naar boven