Fitness Seller

Te vroeg gestopt hcg

Bezoekers in dit topic

Tijn24

Cool Novice
Lid geworden
10 nov 2016
Berichten
75
Waardering
3
Lengte
1m95
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Hallo BB’ers,

Ik kom net uit een lange kuur van 33 weken en heb de gehele kuur hcg mee laten lopen op 500iu 2x per week.

Nu heb ik mijn laatste hcg gezet zelfde week als laatste inject. Nu merk ik dat mijn ballen nog gekrompen zijn, omdat ik hem natuurlijk door had moeten zetten tot aan de begin nakuur ipv zelfde week laatste inject.

Dom geweest en niet goed genoeg ingelezen. Maar nu is mijn vraag, is het eventueel verstandig om nu nog 1 week hcg te shotten om ze weer normaal formaat te krijgen? Heb namelijk nog wat over wat ik zou kunnen gebruiken. Of gewoon de rit uitzitten nu en wachten tot ze vanzelf weer groter worden?

Hoor graag jullie advies!
 
voor je nolvadex/clomid kan je nog zetten.
 
Zo lang je niet aan het PCTen bent kan je HCG zetten.
 
Zit in dag 4 van mn pct. Dus laten voor wat het is?

Neem aan dat zo’n klein foutje niet heel het hcg gebruik de rest van de kuur te niet doet toch?
 
Zit in dag 4 van mn pct. Dus laten voor wat het is?

Neem aan dat zo’n klein foutje niet heel het hcg gebruik de rest van de kuur te niet doet toch?
Niks aan de hand, gewoon verder gaan met je PCT.
 
Neem nog een paar weken HCG en je ballen zullen weer op formaat zijn. PCT zul je dan niet meer nodig hebben.Moest ik ooit weer kuren, dan weet ik het wel. Kuur gevolgd door weken of maanden HCG 3X1500 iu per week en gedaan. Geen geklooi meer met pct.
 
Neem nog een paar weken HCG en je ballen zullen weer op formaat zijn. PCT zul je dan niet meer nodig hebben.Moest ik ooit weer kuren, dan weet ik het wel. Kuur gevolgd door weken of maanden HCG 3X1500 iu per week en gedaan. Geen geklooi meer met pct.

Waren je bloedwaardes hierna weer normaal?
 
Waren je bloedwaardes hierna weer normaal?
Ik laat geen bloed meer nemen om testosteronwaardes te meten. Mij terug normaal voelen met een normaal libido, is hetgeen wat telt. Dan weet ik genoeg. Ik heb altijd ervaren dat zolang mijn libido laag of nihil is, dat mijn testosteronwaardes niet genormaliseerd zijn. Dat is mijn ervaring omdat ik in het begin ooit een paar keren mijn testosteronwaardes heb laten meten na het kuren. Daarna nooit meer. Wanneer ik een normaal libido heb, ben ik een gelukkige man. Met drie maanden HCG na mijn laatste gebruik dat langer dan een jaar was, heb ik bijna geen libidodip gehad. Een groot verschil met vroeger wanneer ik gewoon een paar weken nakuurde en twee-drie maanden gewoon geen zin in sex had.
 
Ik laat geen bloed meer nemen om testosteronwaardes te meten. Mij terug normaal voelen met een normaal libido, is hetgeen wat telt. Dan weet ik genoeg. Ik heb altijd ervaren dat zolang mijn libido laag of nihil is, dat mijn testosteronwaardes niet genormaliseerd zijn. Dat is mijn ervaring omdat ik in het begin ooit een paar keren mijn testosteronwaardes heb laten meten na het kuren. Daarna nooit meer. Wanneer ik een normaal libido heb, ben ik een gelukkige man. Met drie maanden HCG na mijn laatste gebruik dat langer dan een jaar was, heb ik bijna geen libidodip gehad. Een groot verschil met vroeger wanneer ik gewoon een paar weken nakuurde en twee-drie maanden gewoon geen zin in sex had.

Dus wat raad je me hier precies aan.
HCG weer voor de dag halen voor hoelang? En clomid wel doortrekken met de hcg?
 
Ik laat geen bloed meer nemen om testosteronwaardes te meten. Mij terug normaal voelen met een normaal libido, is hetgeen wat telt. Dan weet ik genoeg. Ik heb altijd ervaren dat zolang mijn libido laag of nihil is, dat mijn testosteronwaardes niet genormaliseerd zijn. Dat is mijn ervaring omdat ik in het begin ooit een paar keren mijn testosteronwaardes heb laten meten na het kuren. Daarna nooit meer. Wanneer ik een normaal libido heb, ben ik een gelukkige man. Met drie maanden HCG na mijn laatste gebruik dat langer dan een jaar was, heb ik bijna geen libidodip gehad. Een groot verschil met vroeger wanneer ik gewoon een paar weken nakuurde en twee-drie maanden gewoon geen zin in sex had.


Dus dat is 4500 iu per week voor 3 maanden lang ?

Ontopic : als je al in pct zit gewoon verder gaan en hcg bewaren ....als exp date dat toestaat.
 
hcg en nog nakuur maar misschien kun je specifieker zijn, wat voor doseringen was je aan het kuren? hoelang geleden is dat nu?
 
Ik heb mijn verhaal al een paar keren uitgebreid gepost op dit forum over mijn laatste nakuur na jarenlang licht gebruik. Ik heb toen drie maanden 3 keer per week hcg gezet en ik dacht op het einde wat clomid erbij. Het komt erop neer dat ik vroeger eigenlijk nooit echt een verschil gevoeld heb tussen geen nakuur of wel een nakuur na 12 weken 500mg test per week. Altijd zat ik met een libidodip van minstens 2 maanden. Dat had ik niet nadat ik jarenlang een lichte dosis TRT (125mg per week) gebruikt had gevolgd door 3 maanden hcg en op het einde nog een paar weken clomid. Ik heb toen eigenlijk niet echt een libidodip gehad en die clomid op het einde had volgens mij niet gemoeten. Terwijl ik hcg zette, zat ik niet echt met een libidodip. Wel lager dan tijdens de kuur maar dat is normaal.
 
Dus wat raad je me hier precies aan.
HCG weer voor de dag halen voor hoelang? En clomid wel doortrekken met de hcg?
Ik zeg maar wat mijn ervaring is. Hcg gedurende een tijd en that's it.
 
Dus dat is 4500 iu per week voor 3 maanden lang ?

Ontopic : als je al in pct zit gewoon verder gaan en hcg bewaren ....als exp date dat toestaat.
De eerste week (denk ik) 3x2500 iu, een tijdje ongeveer 3x1500 iu. Eigenlijk verdeelde ik 5000iu in drie keer. De laatste weken 3x1000 iu. Bij mij komt dat allemaal niet zo nauw. Ik ben niet iemand die alles afweegt en opschrijft. Ik weet zelfs niet meer of ik die clomid al begonnen was tijdens de laatste weken hcg of pas daarna.
 
hcg en nog nakuur maar misschien kun je specifieker zijn, wat voor doseringen was je aan het kuren? hoelang geleden is dat nu?

1e blast 10 weken
Test e 500mg pw
Deca 200mg pw

10-14 cruise test e 250mg p/w

2e blast 12 weken
Test e 600mg pw
Deca 300mg pw

26-31 cruise test 250mg p/w
Hcg 2x 500iu pw tm week 31


Toen moeten stoppen wegens omstandigheden.

Wil gewoon mijn herstel zo spoedig mogelijk laten lopen. Zit momenteel dag 5 van pct op 50mg clomid p/d

Was het plan om dit 4 weken door te trekken en daarna 4 weken op 25mg pd te zitten
 
Laatst bewerkt:
als je het gevoel hebt dat je nog hvg moet pakken zou ik dat doen maar ik persoonlijk zou de nakuur afmaken.
daarnaast zou ik een nakuur van 6 weken pakken na zon lange tijd onn
 
als je het gevoel hebt dat je nog hvg moet pakken zou ik dat doen maar ik persoonlijk zou de nakuur afmaken.
daarnaast zou ik een nakuur van 6 weken pakken na zon lange tijd onn

6 ipv 8 weken?
 
oh je doet het al acht weken, ja dat kan ook je pakt dan lage dosis laatste vier weken

als je zes weken 50mg zou pakken dan blijft het ook nog wel 1a2 weken aanwezig in je systeem.
 
Back
Naar boven